Delivery From the Pain (FULL) 1.0.7970 - بازی استراتژیک اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 870 2019-09-23 02:30:14

Delivery From the Pain (FULL) v1.0.7970 – بازی استراتژی “رهایی از درد” برای اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 4.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Delivery From the Pain – رهایی از درد عنوانی مهیج و جذاب از یک بازی سرگرم کننده در سبک استراتژی با درون مایه و مضمون آخرالزمان و دنیای ترسناک زامبی ها است. این بازی را شرکت بازی سازی DigiPotato Studio کشور چین توسعه داده و در دو نسخه رایگان (Lite) و پولی (Full) عرضه کرده است که در ادامه قصد داریم تا این بازی زیبا را خدمت شما همراهان همیشگی معرفی کرده و نسخه پولی و کامل آن را برای شما آماده دانلود کنیم. مثل خیلی دیگر از بازی های سبک ترس و بقاء بازی Delivery From the Pain نیز با ویژگی های مشابه تولید شده است. اما برخلاف چندین بازی مشابه که یک داستان خطی را دنبال می کنند، بازی رهایی از درد به این صورت نیست و محتوای داستانی و ماجرایی آن جایگاه ویژه ای در این بازی دارد. شما در Delivery From the Pain می توانید یک داستان را از ابتدا تا انتها دنبال کنید و جالب تر از آن این است که پایان های این بازی باز و در چند نوع می باشند! به گفته سازنده بازی انتخاب های شما در طول بازی پایان ماجرای آن را شکل می دهد و این پایان ها می توانند خوب و یا بسیار بد باشند! اینکه کدام داستان و کدام پایان قرار است ماجرای واقعی این بازی را بازگو کند به شما و دیدگاه شما بستگی دارد. طبق داستان بازی، یک مؤسسه تحقیقاتی ضد سرطان در حین تحقیقات خود به ماده ای می رسند که می تواند به انسان ها زندگی ابدی اهدا کند! با انتشار این خبر، کمپانی خصوصی Faith Energy Company با خرید این ماده به سرعت اقدام به تولید واکسن های مربوطه می کند و یک پروژه بزرگ به نام Human X Plan راه اندازی می کند که هزاران داوطلب به آن مراجعه می کنند. اما اتفاقات آنطور که انتظارش را داریم پیش نمی رود و این پروژه با شکست رو به رو شد. اما قسمت بد ماجرا این نیست! بدترین بخش این داستان این است که تمام داوطلبینی که این واکسن را دریافت کردند به زامبی تبدیل شدند! آن ها با گاز گرفتن بقیه، دیگران را نیز زامبی می کنند.
 
Delivery From the Pain
 
در بازی Delivery From the Pain شما در نقش یک شهروند عادی که در این مخمصه گیر افتاده است می باشید. منطقه ای که شما در آن حضور داشتید خیلی سریع با این ویروس پر شده و تقریباً همه افراد ساکن در این منطقه به زامبی تبدیل می شوند. حالا این شما هستید و یک دنیای آخرالزمانی که زنده ماندن در آن کاری بسیار سخت و طاقت فرسا است. شما برای زنده ماندن باید به مناطق مختلفی سفر کنید. اما قبل از این ها باید یک پناهگاه برای خودتان بسازید تا از دست زامبی ها در امان باشید. در طول بازی مأموریت های متعددی خواهید داشت و شخصیت های زیادی را ملاقات می کنید. فراموش نکنید که این فقط زامبی ها نیستند که دشمن شما هستند، انسان ها، حتی آن هایی که فکرش را نمی کنید هم می توانند دشمن شما باشند. نیمی از بازی مربوط به این محتوای داستانی جالب است. شما باید با شخصیت های زیادی تعامل برقرار کنید و انتخاب اینکه چه تصمیمی برای حرکت بعدی بگیرید با شماست. به یاد داشته باشید که تصمیمات شما روند ماجرایی بازی Delivery From the Pain را تعیین می کنند و در نهایت نیز پایان مخصوصی برای داستان شما رقم می زنند. بنابراین بهتر است قبل از انتخاب ها کمی بیشتر جوانب را بررسی کنید. گیم پلی بازی در سبک استراتژی و از نمای سوم شخص می باشد. سبک بازی، طراحی ها، گرافیک و دیگر ویژگی های این بازی از روی عناوین معتبر و محبوب دیگری همچون The Last Day on Earth ، WarZ: Law of Survival و یا Dawn of Zombies الگوبرداری شده است. پس اگر با بازی های نام برده ارتباط خوبی برقرار کردید، بازی Delivery From the Pain نیز می تواند شما را مدت ها سرگرم کند. اندروید شما را دعوت می کند تا بازی رهایی از درد را به صورت خریداری شده و تست شده از سرورهای سایت دانلود کنید. این بازی هزاران بار در گوگل پلی دریافت شده و امتیاز 4.4 از 5.0 را نیز به دست آورده است.
تغییرات نسخه ی v1.0.7970 :
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.HuaYiGame.DeliveryFromThePain.GooglePlay را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل