Hello Kitty Nail Salon 1.10 - بازی دخترانه سالن آرایش ناخن اندروید + مود


بازی اندروید, کودکانه, 1870 2020-05-10 01:45:54

Hello Kitty Nail Salon v1.10 + Mod – بازی تفننی و خلاقانه “سالن آرایش ناخن هلو کیتی” اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Hello Kitty Nail Salon – سالن آرایش ناخن هلو کیتی یک بازی دخترانه و خلاقانه در سبک بازی های تفننی (Casual) می باشد که توسط استودیوی Budge Studios سازنده بازی هایی همچون Transformers Rescue Bots: Hero برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی است. شما می توانید برای اولین بار در ایران نسخه کامل این بازی را به همراه نسخه مود شده آن از اندروید دریافت کنید. استودیوی Budge Studios تا کنون بیش از 45 بازی با محوریت بازی های مخصوص کودکان و نوجوانان یا بازی های دخترانه و خلاقانه تولید کرده است که این بار می خواهیم یکی از پرمخاطب ترین و دوست داشتنی ترین بازی های آن را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. این بازی یعنی Hello Kitty Nail Salon یک بازی تفننی و مدیریتی است که نقش اول آن شخصیت گربه ملوس و بانمک معروف هلو کیتی (Hello Kitty) می باشد که بارها و بارها آن را در انیمه ها، کارتون ها و بازی های دیگر دیده ایم. در این بازی شما یک سالن آرایشی دارید که به صورت تخصصی روی آرایش ناخن ها یا همان مانیکور فعالیت دارد. شما باید به هلو کیتی کمک کنید تا با خدمات آرایشی مانیکور و زیبای خود مشتریان بیشتری جذب کرده و خیلی زود به برترین آرایشگر در این حوزه تبدیل شود! برای این کار چالش های متعددی در مسیر شما قرار می گیرد. در بازی Hello Kitty Nail Salon شما می توانید اوج خلاقیت های خودتان را در طراحی های ظریف ناخن به نمایش بگذارید. می توانید برای هر انگشت (هر ناخن) یک طرح خاص از هلو کیتی بسازید و آن را روی دست مشتریان پیاده سازی کنید. این طرح های بامزه و رنگی قرار است شما را به ماهرترین آرایشگر تبدیل کند!

برخی از ویژگی های بازی Hello Kitty Nail Salon اندروید :

  • گرافیک رنگارنگ و زیبا با طراحی های شاداب و فانتزی
  • شبیه سازی جالب مانیکور
  • امکان انتخاب شکل ناخن ها، طرح ها، رنگ بندی ها و غیره
  • قابلیت اضافه کردن استیکرها و برچسب های شخصیت های بانمک مثل Hello Kity, Badtz-Maru, Chococat, Keroppi, Little Twin Stars, My Melody
  • امکان جالب و خلاقانه برای اشتراک گذاری طرح های ایجاد شده روی عکس دست خودتان
  • دارای بخش چالش برانگیز و مرحله ای و بخش طراحی های آزادانه یا Free Style
  • دارای بخش فرعی Match This برای به چالش کشیدن مهارت تطابق دادن آیتم ها در یک mini-game ساده
  • امکان جمع آوری امتیازها و ستاره ها برای آنلاک کردن سطوح بالاتر
  • بهینه سازی شده برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی

Hello Kitty Nail Salon یک بازی مفرح و شاداب برای کسانی است که می خواهند در یک بازی سرگرم کننده و بامزه خلاقیت خودشان را محک بزنند! اگرچه محتوای این بازی بیش از حد دخترانه به نظر می رسد اما باید گفت که ویژگی های این بازی جذابیت آن را برای هر کسی به اثبات خواهد رساند. اندروید با ارائه نسخه معمولی و مود شده این بازی به صورت همزمان، علاقه مندان به بازی های خلاقانه و آرایشی را دعوت می کند تا این بازی جالب را تجربه کنند. قابل ذکر است که Hello Kitty Nail Salon با بیشتر از 50 میلیون دانلود در گوگل پلی یکی از پرمخاطب ترین بازی های سبک Casual به حساب می آید. در ضمن امتیاز این بازی امتیاز 4.1 از 5.0 می باشد.

تغییرات نسخه ی v1.10 :

* بهینه سازی و بهبودهای جزئی

 

Hello Kitty Nail Salon