Banana Kong Blast 1.0.18 - بازی اکشن "انفجار موز کونگ" اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 978 2020-07-16 19:31:17

Banana Kong Blast v1.0.18 + Mod – بازی ماجراجویانه انفجار موز کونگ اندروید‌
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه‌
تست شده با اجرای آفلاین

Banana Kong Blast یک بازی هیجان انگیز در سبک اکشن و ماجراجویی از استودیو FDG Entertainment GmbH & Co.KG برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان  در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست کاربران عزیز جدیدترین نسخه آن مثل همیشه برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شده است. شاید شما هم اسم بازی قدیمی، جذاب و پرطرفدار Banana Kong را شنیده باشید! بازی ای که بیش از 10 میلیون بار در سراسر جهان دریافت شد و استقبال بی نظیری از آن به عمل آمد. حال بازی Banana Kong Blast با همان گیم پلی روان و جذاب و با گرافیکی فوق العاده عرضه شده است تا خاطرات خوب طرفداران این سری را دوباره زنده کند. گرافیکی 3 بعدی و جذاب به همراه طراحی فوق العاده مراحل! تنوعی که در بازی وجود دارد ستودنی است، دیگر قرار نیست مانند نسخه قبل تنها در جنگل به ماجراجویی بپردازید! بلکه این بار به اعماق دریا، سرزمین های ناشناخته با آب و هوای مختلف سفر می کنید. Banana Kong Blast تقریبا توانسته است از همه لحاظ موفق عمل کند. گیم پلی بازی همان طور که گفتیم از همان اول جذاب بود، حالا گرافیک ارتقا یافته و کنسولی هم به ان اضافه شده است. موسیقی بازی را آقای Tee Lopes ساخته است، کسی که سابقه ساختن موسیقی متن برای بازی sonic mania را داشته است. موسیقی متن به کمک گیم پلی خوب می تواند هیجان بازی را برای شما دو چندان کند.

 

Banana Kong Blast

 

همچنین در بازی Banana Kong Blast قابلیت شخصی سازی وجود دارد و می توانید به سلیقه خود محیط بازی و کلبه میمون شکموی بازی را زیبا تر کنید! چالش بازی در این نسخه بیش تر و به مراتب جذاب تر شده است. مانع های متنوعی در سر راه شما قرار دارند که باید با دقت فراوان از آن ها بگذرید تا میمون مشهور بازی بتواند موز هایش را بخورد! نکته ای که حتما باید بدانید این است که مواظب باشید معتاد نشوید! گیم پلی بازی بسیار اعتیاد آورد است و شما را جذب می کند که خود می تواند یک نقطه قوت باشد! صدا گذاری بازی هم نسبتا خوب است و مشکلی در این بخش دیده نمی شود. در نهایت باید گفت که این بازی یک دنباله آبرومندانه و خوب برای نسخه قبلی است، Banana Kong Blast قرار نیست یک شاهکار یا بازی انقلابی باشد اما خب یک فاجعه هم نیست! اگر خاطرات خوبی با نسخه قبلی این بازی داشته اید، پیشنهاد می کنیم حتما نسخه جدیدش را تجربه کنید! بازی Banana Kong Blast هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز 3.9 از 5.0 است و بیش از 100 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین ها و پرطرفدارترین بازیهای دسته بندی اکشن و ماجراجویی به شمار می رود که ما در اندروید آخرین و جدیدترین ورژن عرضه شده ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید آن را تنها با یک کلیک دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی v1.0.18 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید ؛ پوشه ی com.FDGEntertainment.BananaKongBlast.gp را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا کرده و از آن لذت ببرید!