Where Shadows Slumber 1.0.13 - بازی پازل "سایه های خفته" اندروید


بازی اندروید, پازل و فکری, 614 2019-08-26 02:45:20

Where Shadows Slumber v1.0.13 – بازی پازلی جذاب “سایه های خفته” اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 2.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Where Shadows Slumber – سایه های خفته (جایی که سایه ها به خواب می روند) یک بازی پازلی – ماجرایی بسیار جالب و تحسین برانگیز از استودیوی آمریکایی Game Revenant است که به عنوان اولین پروژه رسمی این استودیو نیز شناخته می شود. Where Shadows Slumber با قیمت 2.99 دلار در معرض فروش در گوگل پلی قرار گرفته است و ما نیز مثل روال همیشه برای اولین بار در میان تمامی وب سایت های ایرانی اقدام به تهیه و معرفی این بازی برای شما همراهان همیشگی کردیم. در این بازی شما در نقش یک پیرمرد به نام Obe هستید که آخرین ماجراجویی زندگی اش را تجربه می کند! او در یک شب تاریک و در اعماق یک جنگل اسرارآمیز یک فانوس مرموز را پیدا می کند و به طور ناخواسته وارد یک ماجراجویی عجیب، مرموز و شگفت انگیز می شود! شما باید در نقش این پیرمرد در دنیایی که تاریکی در آن حکمرانی می کند، مسیری که این فانوس به شما نشان می دهد را دنبال کنید تا به حقایق عجیب و تأثیرگذاری درباره زندگی برسید. تمام طول مسیر با مسیرهای پیچ در پیچ و پازل های فکری پوشانده شده است. شما هیچ ابزار خاصی به جز همین فانوس ندارید. همچنین بهتر است بدانید در این دنیای تاریک تهدیدات، چالش ها و دشمنان متعددی هم وجود دارند. تنها سلاح شما در مقابل این تهدیدات ذهن و هوش شما خواهد بود؛ بنابراین باید با عکس العمل های به موقع و تمرکز روی حل کردن پازل ها به خوبی و بدون مشکل از این مسائل عبور کنید.
 
Where Shadows Slumber
 
در بازی Where Shadows Slumber به گفته سازندگان، هرچیزی که نور این فانوس به آن نخورد می تواند تغییر ماهیت دهد! این یعنی دشمنان شما در صورتی که از نور فانوس به دور باشند می توانند تهدیدات زیادی برای شما رقم بزنند! توسعه دهنده این بازی حتی می گوید خود شخصیت اصلی نیز اگر بیش از حد در این تاریکی قرار بگیرد تغییر کرده و ممکن است به موجودی دیگر تبدیل شود! در بازی Where Shadows Slumber باید در 8 دنیای مختلف که ویژگی ها و خصوصیت های خاص خود را دارند، به کشف اسرار و حل کردن پازل ها و پیدا کردن آیتم های مخفی بپردازید تا در نهایت بتوانید مسیر درست حرکت را پیدا کنید. پازل های بازی جذابیت خاصی دارند و اغلب آن ها توسط مکانیزم های فیزیکی کنترل می شوند. سایه های خفته قرار است داستانی آموزنده را به شما بازگو کند که برای یافتن حقایق آن باید بازی را تا انتها دنبال کنید. بازی Where Shadows Slumber در دو نسخه معمولی (دمو) و پولی (کامل) در گوگل پلی عرضه شده است. ما نسخه خریداری شده این بازی را تهیه کرده ایم و شما را دعوت می کنیم تا این بازی جذاب را به صورت تست شده و رایگان از اندروید دانلود نمائید. قابل ذکر است که این بازی بیشتر از هزار بار در گوگل پلی خریداری شده و امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را نیز کسب کرده است.
تغییرات نسخه ی v1.0.13 :
* بازسازی قسمت World 1
* طراحی مجدد بعضی از پازل ها برای مطابقت بیشتر با طراحی جدید بازی
* امکان اجرای بازی با نام “Where Shadows Slumber” به جای “Shadows”
* برطرف سازی چندین باگ و اعمال چند بهینه سازی
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.gamerevenant.whereshadowsslumber را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.