Memories - The Best FMV Game 1.7.1 - بازی پازل خاطرات اندروید


بازی اندروید, پازل و فکری, 811 2019-08-26 02:30:22

Memories – The Best FMV Game v1.7.1 – بازی متفاوت و جالب “خاطرات” برای اندروید + دیتا
نسخه خریداری شده بازی با قیمت 0.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Memories – The Best FMV Game – خاطرات یک بازی پازلی جذاب و کاملاً متفاوت در سبک FMV یا Full Motion Video Game است که توسط شرکت Bion چین تولید و در قالب یک بازی پولی با قیمت 1 دلار برای سیستم عامل اندروید به انتشار رسیده است و شما می توانید آن را برای اولین بار در ایران از سایت اندروید دانلود کنید. این استودیو به طور انحصاری فعالیت خود را روی نوع خاصی از بازی ها در سبک FMV متمرکز کرده است. این سبک از بازی ها شباهت زیادی به فیلم های سینمایی دارند. در این گونه بازی ها روند کلی اتفاقات بازی به صورت فیلم های واقعی از پیش ضبط شده پیش گرفته می شود. در بازی Memories هم به همین صورت است. شاید برایتان سؤال پیش بیاید که در یک بازی که محتوای آن شبیه به فیلم سینمایی است شما چه نقشی دارید و سیستم و مکانیزم بازی به چه صورت است. در پاسخ به این پرسش باید گفت که مکانیزم و گیم پلی بازی در بخش های متفاوتی انجام می شود. برای مثال در همین بازی، شما باید با انجام پازل های گوناگون و یا پیدا کردن آیتم های مخفی بعد از نمایش یک تکه فیلم، می توانید جریان بازی را تعیین کنید. با انجام پازل آن بخش، بازی به قسمت نمایش تکه بعدی فیلم می رود و این روند تا آخر داستان بازی دنبال می شود. در حقیقت در بازی Memories – The Best FMV Game شما نقشی از کنترل کردن شخصیت های بازی ندارید و فقط با انجام پازل ها روند ماجرایی بازی را پیگیری می کنید.
 
Memories - The Best FMV Game
 
در بازی Memories – The Best FMV Game که کاملاً از روی سری فیلم های اره (Saw) کپی برداری شده است، شما در نقش شخصیت های مختلف در 3 بخش گوناگون (3 داستان مجزا) توسط فردی ناشناس و مرموز ربوده شده و به مکانی نامعلوم برده می شوید. این شخصیت ها در این مکان ها زندانی شده اند و کسی که شما را به این محل آورده از طریق بلندگوهای نصب شده در نزدیکی شما با شما ارتباط برقرار می کند. درست مثل فیلم اره، در Memories – The Best FMV Game نیز باید در مدت زمانی مشخص راه فرار را پیدا کنید و خودتان را از این مخمصه نجات دهید؛ در غیر این صورت سرنوشت شوم و یک پایان خیلی بد در انتظار شما خواهد بود چرا که شخصیت منفی داستان شخصی بی رحم است و در صورتی که شما نتوانید پازل ها را به موقع انجام دهید کشته خواهید شد! این بازی جالب که مانند آن خیلی کم هستند، می تواند تجربه ای منحصر به فرد را برای بازیکنان رقم بزند. شما با انجام این بازی به خوبی با شخصیت های گرفتار شده ارتباط برقرار می کنید و می توانید سرنوشت آن ها را به صورت سینماتیک و درست مثل یک فیلم مشاهده کنید. به گفته سازندگان تعاملات شما در طول بازی می تواند ماجرای کلی آن را تحت الشعاع قرار دهد. این بازی به صورت خریداری شده و تست شده در اندروید منتشر شده است و شما می توانید همین حالا آن را از بخش مربوطه سایت دانلود کنید.
تغییرات نسخه ی v1.7.1 :
* اضافه شدن قابلیت پرداخت درون برنامه ای
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.itsbion.imprison را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل