Beyond This Side 1.0.37 - بازی ماجرایی "فراتر از این سمت" اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 1132 2020-04-27 01:45:13

Beyond This Side v1.0.37 – بازی داستانی و فوق العاده جذاب “فراتر از این سمت” اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده بازی با قیمت 2.99 دلار تقدیم به شما همراهان عزیز
تست شده با اجرای آفلاین
پیشنهاد ویژه

Beyond This Side – فراتر از این سمت نام یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب از استودیوی خلاق Glim Games Team کشور ترکیه است که با قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی عرضه گشته است. این بازی در ژانر ماجرایی با خط داستانی بسیار گیرا و مجذوب کننده ای طراحی شده است که ماجراها و استایل آن هر گیمر علاقه مندی به بازی های ماجرایی را به خود جذب می کند. مفتخریم که اعلام کنیم به عنوان اولین سایت در بین تمامی سایت های ایرانی اقدام به تهیه، معرفی و نقد و بررسی این بازی کرده و به محض انتشار نسخه نهایی آن در گوگل پلی، آن را برای شما همراهان همیشگی آماده دانلود کرده ایم. بازی Beyond This Side ماجرای دراماتیک و غم انگیزی را در قالب یک بازی Point n Click Adventure بازگو می کند. شما در نقش مردی به نام Sam هستید که یک روز خیلی ناگهانی همسرش به طرز اسرارآمیزی ناپدید شده است. مدت ها از این ماجرا می گذرد و Sam هر کجا که فکرش را می کرد می رود تا شاید بتواند خبری از همسرش پیدا کند اما هیچ خبری نیست و هیچ اثری از همسر او پیدا نمی شود! این شک بزرگ باعث شده تا Sam نتواند این مسئله را تحمل کند. او افکار و سؤال های بسیاری در ذهنش دارد و می خواهد هرطور که شده همسرش را پیدا کند و راز این اتفاق عجیب را کشف کند. بعد از مدت ها تحقیق او به سرنخ هایی دست پیدا می کند که خبر از چیز عجیبی می دهند. او به چیزهایی می رسد که هیچ وقت فکرش را هم نمی کرد! چیزهایی عجیب که توجیه علمی آن ها در دنیای ما غیرممکن است!

 

Beyond This Side

 

در بازی Beyond This Side شما باید در نقش Sam و البته یک شخصیت دیگر که در طول بازی توضیحات بیشتری راجع به او داده می شود باید بازی را دنبال کرده و به سراغ راز و رمزهای این بازی زیبا بروید. شما به نوعی باید در نقش این شخصیت ها زندگی روزمره آن ها را تجربه کنید و از نگاهی دیگر باید مأموریت هایی را که مسیر داستانی بازی را تعیین می کنند دنبال کنید. در طول بازی اتفاقات و ماجراهای بسیاری رخ می دهد و شخصیت های زیادی در مسیر شما قرار خواهند گرفت. دیالوگ ها و گفتگوهای بین شخصیت ها از جمله مهمترین نکات بازی Beyond This Side به حساب می آید و توجه کردن به آن ها برای درک و فهم کامل داستان توصیه می شود. بخش هایی از این بازی شامل مراحل پازلی هستند و شما باید با جستجو و کشف مدارک یا آیتم های مخصوص بازی را پیگیری کنید. اگر از علاقه مندان به این سبک بازی ها باشید خیلی زود اتمسفر تاریک و مرموز بازی را متوجه شده و داستان دراماتیک آن را درک می کنید. شخصیت پردازی های بی نظیر بازی نیز باعث می شود تا شما با این شخصیت ها همزاد پنداری کرده و خودتان را جای آن ها قرار دهید و یک تجربه کم نظیر از یک بازی ماجرایی داشته باشید. Beyond This Side همچنین گرافیک عالی و HD دارد و طراحی های آن به صورت نقاشی های دستی انجام شده اند. این بازی قرار است در چند قسمت منتشر شود و در این مطلب قسمت اول آن را خدمت شما تقدیم می کنیم. گفتنی ست که این بازی در دو نسخه رایگان (Demo) و پولی (Full) عرضه شده است. اندروید نسخه پولی و خریداری شده بازی فراتر از این سمت را به صورت تست شده و رایگان برای شما عزیزان فراهم کرده است تا بتوانید با یک کلیک و به راحتی آن را از سرور پرسرعت سایت دانلود کنید.

تغییرات نسخه ی v1.0.37 :

* برای این نسخه از بازی در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.glimgames.beyondthisside را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.