Citytopia 3.0.24 - بازی شبیه ساز شهرسازی "سیتی تاپیا" اندروید + مود


بازی اندروید, شبیه سازی, 2207 2022-07-22 19:30:29

Citytopia v3.0.24 + Mod – بازی شهرسازی فوق العاده سیتی تاپیا اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آنلاین

Citytopia – سیتی تاپیا عنوان یک بازی جذاب و سرگرم کننده در سبک بازی های شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی Atari, Inc برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. این استودیو بازی سازی پیش از این نیز بازی‌ های موفق دیگری مانند RollerCoaster Tycoon را در کارنامه خود ثبت کرده و اکنون با ارائه یک گیم پلی بی نظیر، بار دیگر توانایی های خود را در عرصه بازی‌ های موبایلی ثابت کرده است. اگر از علاقه مندان و طرفداران بازی هایی مثل The Sims هستید بدون شک عاشق Citytopia خواهید شد! از لحاظ گیم پلی، این بازی مکانیزم آسانی دارد و از ترکیب المان های بازی های کارتی، مدیریتی و استراتژیک استفاده می ‌کند. وظیفه اصلی شما این است که از صفر شروع کنید و یک شهر را به بالاترین حد کمال خودش برسانید. پروژه های بزرگ عمرانی را به عهده بگیرید و ساختمان های مختلف بنا کنید. مکان های تفریحی و گردشگری بسازید و با جذب سرمایه پیشرفت کنید. با شروع بازی با فردی به نام “ریک” رو به رو می شوید که حکم مشاور دارد و راهنمایی های لازم در خصوص شهرسازی را بیان می کند. همانطور که پیش تر اشاره شد، هدف اصلی در این بازی شهرسازی است. برای اینکار، یک قطعه زمین کوچک و تعدادی کارت در اختیار تان قرار داده می شود که باید با استفاده از آنها شهرسازی را آغاز کنید. در ابتدا تعداد کارت ها محدود هستند و شامل ۳ کارت خانه مسکونی، کارخانه، و فروشگاه، می‌ شوند که در واقع این ۳ کارت دسته بندی اصلی کارت ها هستند. خانه های مسکونی ساکنانی دارند که برای مایحتاج روزانه خود نیازمند کالا های مختلفی مثل نان هستند. کارخانه ها می توانند این کالا ها را فراهم کنند اما نیازمند کارگر هستند. بنابراین کارگر ها باید از خانه های مسکونی به کارخانه ها فرستاده شوند. فروشگاه ها می توانند کالا های تولید شده در کارخانه ها را دریافت کنند و آنها را ذخیره کنند. در نهایت ساکنان خانه های مسکونی می توانند به فروشگاه ها مراجعه کنند و کالای مورد نیاز خود را از آنجا تهیه کنند. به این ترتیب ساکنان خانه های مسکونی خوشحالی تولید می کنند (که برای شهرسازی ضروری است) و این چرخه به همین صورت ادامه پیدا می کند. ساختمان سازی هزینه دارد و برای پرداخت هزینه های آن باید از سکه استفاده کنید.

 

Citytopia

 

در بازی Citytopia زمان مشخصی برای ساختمان سازی در نظر گرفته شده است و چند ثانیه به طول می انجامد اما با پرداخت اسکناس قادر خواهید بود سرعت آن را افزایش ببخشید و ساختمان ها را زودتر تحویل بگیرید. اما باید در پرداخت اسکناس کمی احتیاط کنید چراکه اسکناس ها بسیار محدود هستند و برخلاف سکه ها به سختی پیدا می شوند. با انجام دادن وظایف محول شده شامل ساختمان سازی، فرستادن کارگر به کارخانه، تولید کالا و… ستاره دریافت می کنید و با جمع‌آوری مقدار مشخصی از آنها وارد لول بعد می شوید. در پایان هر لول به زمین ها و ساختمان های بیشتری دسترسی پیدا می کنید و قادر خواهید بود سکه و اسکناس و ستاره های بیشتری به دست بیاورید و با تولید خوشحالی بیشتر، سرعت پیشرفت تان را در بازی افزایش دهید. علاوه بر وظایف محول شده، مأموریت های زیادی در بازی وجود دارد که با انجام دادن آنها نیز می توانید سکه و اسکناس دریافت کنید. همچنین هرچه بیشتر در بازی پیشروی کنید می توانید کارت های بیشتری به دست بیاورد و شهرسازی خود را رشد و توسعه دهید. روی هم رفته، Citytopia لول های متنوع و جذابی دارد و تجربه خوبی را به ارمغان می آورد. کنترل ها بسیار ساده و کاملاً ریسپانسیو هستند و تمام عملکرد های بازی به راحتی از طریق ضربه زدن و اسلاید کردن روی صفحه نمایش دستگاه تان انجام می شوند. فضای گرافیکی بازی بسیار زیبا و چشم نواز است و طراحی هنری مدرنیته دارد. افزون بر ویژگی‌ های گرافیکی، صداگذاری های محیطی نیز تحسین برانگیز هستند و اتمسفر جذابی را القاء می کنند. Citytopia توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را در گوگل پلی به خود اختصاص دهد و تیم اندروید این بازی را به صورت تست شده و رایگان به همراه نسخه مود شده اش و فایل دیتا در اختیار شما عزیزان قرار داده است. در انتهای همین مطلب می توانید ویدیو معرفی و تصاویر اسکرین شات مربوط به گیم پلی بازی را مشاهده کنید تا با این بازی بیشتر آشنا شوید و در صورت تمایل آن را از سرور های ما دانلود کنید. امیدوارم از این بازی لذت ببرید!

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.atari.mobile.citytopia را در مسیر Android/obb کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل