دانلود Big Dipper 1.01 - بازی ماجرایی - نقش آفرینی "خرس بزرگ" اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 764 2019-08-22 01:45:15

Big Dipper v1.01 – بازی نقش آفرینی و ماجرایی “خرس بزرگ” اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده بازی با قیمت 4.99 دلار تقدیم به شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

Big Dipper – خرس بزرگ یا دب اکبر عنوان یک بازی فوق العاده زیبا و تأثیرگذار در سبک بازی های ماجرایی از دسته بازی های نقش آفرینی است که داستان بسیار غنی و تحسین برانگیزی دارد. این بازی با نام کامل Big Dipper – Short Romance Visual Novel در گوگل پلی با قیمت 4.99 دلار به معرض فروش قرار گرفته است و ما نیز تصمیم گرفتیم تا به عنوان اولین وب سایت ایرانی آن را تهیه و خدمت شما دوست داران بازی های ماجرایی معرفی کنیم. این بازی توسط استودیوی آمریکایی Top Hat Studios, Inc. تولید و در سبک انیمه ها و طراحی های کارتون ها و آثار مانگای ژاپنی عرضه شده است. این استودیو پیش از این نیز چندین بازی مشابه تولید کرده بود که شباهت همه آن ها همین سبک طراحی ها می باشد. Big Dipper – Short Romance Visual Novel یک داستان بسیار رمانتیک و عاشقانه را در قالب یک بازی ساده اما سرگرم کننده و ماجرایی ارائه کرده است. این بازی درواقع بیشتر از اینکه حالت بازی داشته باشد، یک انیمه یا یک رمان تصویری به نظر می رسد. با این حال بخش گیم پلی بازی شامل مواردی همچون امکان انتخاب و تصمیم گیری های شما دارد که به نوبه خود در روند ماجرایی داستان تأثیرگذار هستند. چیزی که تأثیرگذاری محتوای داستانی این بازی را چندین برابر بیشتر کرده است، انتخاب عالی درون مایه و مدیریت شرایط کلی داستان بازی است که باعث می شود تا تأثیر آن چند برابر بیشتر باشد! ماجرای بازی Big Dipper – Short Romance Visual Novel به دو شخصیت اصلی داستان مربوط است. شخصیت اول پسری جوان است که برای جشن سال نوی میلادی به شهری که در زمان کودکی در آنجا زندگی می کرده بازگشته است. این شهر کوچک و یکی از سردسیرترین نقاط کل کشور است که به همین علت ساکنین کمی نیز دارد.
 
Big Dipper - Short Romance Visual Novel
 
کلیت داستان بازی Big Dipper – Short Romance Visual Novel در این شهر زیبا و پوشیده از برف در جریان است! طراحی صحنه های برفی با نقاشی ها و گرافیک هنری HD و به تصویر کشیدن سرمای زیاد اما روابط گرم و صمیمی مثل تزئین درخت کریسمس در کنار موسیقی های متن فوق العاده زیبا و دیگر مسائل مشابه باعث شده اند تا اتمسفر شگفت انگیزی در این بازی حکمفرما باشد! حالا شما باید در نقش این پسر جوان یک داستان عاشقانه را دنبال کنید. او بعد از بازگشت به این شهر کوچک و رفتن به سمت خانه پدربزرگ، با دختری جوان و غریبه که معلوم نیست برای چه کاری به این شهر آمده آشنا می شود. این آشنایی قرار است به یک ماجرای عاشقانه و بسیار رمانتیک ختم شود. اما آیا تصمیمات و ماجراهای بازی به همین سمت حرکت می کند یا انتخاب های اشتباه شما سرنوشت ناخوشایندی برای شخصیت های این بازی دارد؟ برای کشف این حقیقت باید خودتان بازی را تجربه کرده و در نقش شخصیت اصلی بازی داستان را دنبال کنید. کلیت بازی به صورت نقاشی های دستی و زیبا دنبال می شود و داستان ها و اتفاقات آن از همین شکل نمایش داده می شوند. آشنایی نسبی با زبان انگلیسی اولین نکته مهم برای انجام این بازی است. اگرچه طراحی ها و تصاویر به خوبی بدون نیاز به دیالوگ یا متن خاصی داستان بازی را به شما بازگو خواهند کرد، اما به هر حال برای کشف کامل ماجرا باید دیالوگ ها را نیز متوجه شوید. اگر از علاقه مندان به بازی های ماجرایی با تم عاشقانه هستید توصیه می کنیم به هیچ وجه Big Dipper – Short Romance Visual Novel را از دست ندهید. در صورت تمایل می توانید آخرین آپدیت نسخه خریداری شده این بازی را به صورت تست شده از اندروید دانلود کنید.
تغییرات نسخه ی v1.01 :
* انتشار اولین نسخه بازی در گوگل پلی
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.TopHatStudios.BigDipper را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل