Garena Speed Drifters 1.28.0.10338 - رانندگان سریع دریفت اندروید


بازی اندروید, مسابقه ای, 1002 2022-06-30 01:45:12

Garena Speed Drifters v1.28.0.10338 – بازی مسابقه ای “رانندگان سریع دریفت” اندروید
یک بازی محبوب و پرمخاطب با بیشتر از 10 میلیون بار دانلود در گوگل پلی
تست شده با اجرای آنلاین

Garena Speed Drifters – رانندگان سریع دریفت یک بازی متفاوت از دسته بازی های مسابقه ای است که به خاطر ویژگی های منحصر به فردش مخاطبین بسیاری دارد و ده ها میلیون گیمر مختلف از سراسر دنیا به دست آورده است. استودیوی Garena Games Online با عرضه این بازی جایگاه مناسبی در گوگل پلی به دست آورد تا حدی که این بازی به لیست بازی های منتخب خود گوگل پلی (Editor’s Choice) نیز اضافه شد. Garena Speed Drifters یک بازی مهیج با کلی امکانات و ویژگی منحصر به فرد است. به جرأت می توان گفت که این بازی تجربه های مشابه شما از یک بازی مسابقه ای و آنلاین را به طور کل از بین برده و نگرشی نوین برای شما به وجود می آورد. در این بازی می توانید در نقش رانندگان ماهر پا به مسابقات هیجان انگیز گذاشته و در بخش های متفاوتی با بازیکنان دیگر به رقابت بپردازید. بخش اعظم بازی مربوط به رقابت ها و مسابقات اینترنتی آن است. می توانید با رقبای تصادفی و یا با دوستان خودتان به صورت آنلاین بازی کنید و تا می توانید لذت ببرید! در این بازی نه فقط علاقه مندان به بازی های ماشین سواری، بلکه علاقه مندان به بازی های موتورسواری نیز می توانند مدت ها سرگرم شده و علایق خود را در یک بازی کاملاً متفاوت دنبال کنند. شما می توانید از بین مدل های مختلف ماشین ها یا موتورسیکلت ها هرکدام را که می خواهید تهیه و با آن وارد رقابت های نفس گیر و جذاب Garena Speed Drifters شوید. از لحاظ گرافیکی باید اذعان داشت که بازی Garena Speed Drifters با ویژگی های مناسبی طراحی شده است. طراحی های سه بعدی بازی در کنار جزئیات نسبتاً زیاد باعث شده اند تا این بازی در بخش گرافیکی خیلی خوب عمل کند و تجربه یک بازی HD را برای بازیکنان فراهم کند. در کنار این طراحی ها، سبک گیم پلی حرفه ای بازی نیز سبب شده تا بازی رانندگان دریفت سریع از یک بازی مسابقه ای ساده به یک بازی رقابتی حرفه ای تبدیل شود.

برخی از ویژگی های بازی Garena Speed Drifters اندروید :

  • یک بازی مسابقه ای با گیم پلی سرگرم کننده
  • امکان حضور در رقابت های گوناگون انفرادی یا تیمی به صورت آنلاین
  • گرافیک HD و حجیم با طراحی های سه بعدی
  • دارای 3 مد اصلی Item mode , Racing mode , Ranked mode
  • قابلیت ساخت یک کلاب جدید و یا ملحق شدن به کلاب های دیگر
  • وجود صدها آیتم گوناگون برای استفاده از حین مسابقات
  • امکان کسب امتیازهای ویژه با سبقت گرفتن یا از دور خارج کردن رقبا
  • قابلیت استفاده از نیروهای مخصوص برای افزایش سرعت یا کارایی وسیله نقلیه
  • قابلیت خرید و استفاده از بیش از 30 وسیله نقلیه مثل ماشین و موتورسیکلت های مسابقه ای
  • شخصیت پردازی های جالب و کارتونی
  • دارای سیستم شخصی سازی و امکان سفارشی کردن شخصیت های بازی با بیش از 100 آیتم
  • دارای بخش رنکینگ جهانی و امکان رقابت برای کسب رتبه های بهتر
  • دارای بخش های فرعی و تفریحی با بازی ها و مأموریت های ساده و متفاوت
  • موسیقی های متن فوق العاده مهیج و شنیدنی (توصیه می شود در حین بازی از هدفون استفاده شود)

Garena Speed Drifters یک بازی کاملاً متفاوت در سبک بازی های مسابقه ای است که بر خلاف دیگر بازی های مشابه در این سبک، شما در چندین و چند بخش مختلف می توانید این بازی را انجام دهید و خبری از تکراری شدن سریع این بازی نیست! بخش رقابت های تیمی بازی جذابیت بی نظیری دارد که مدل مشابه آن را در بازی های زیادی نمی توان پیدا کرد. این بازی بیشتر از 10 میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده است و همچنین امتیاز به دست آمده توسط آن امتیاز 4.0 از 5.0 می باشد. اگر مایل به دانلود این بازی هستید، همین حالا می توانید آخرین آپدیت رسمی آن را به صورت تست شده از اندروید دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی v1.28.0.10338 :

* برای این نسخه تغییراتی در گوگل پلی ذکر نشده است.

 

Garena Speed Drifters

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.garena.game.fctw را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.