Robot Warfare: Mech battle 0.4.0 - جنگاوری رباتیک اندروید + دیتا


بازی اندروید, اکشن, 1269 2021-03-13 20:30:35

Robot Warfare: Mech battle v0.4.0 – بازی اکشن و گرافیکی جنگاوری رباتیک: نبرد مکانیکی اندروید
یک عنوان اکشن محبوب و هیجان انگیز برای اندروید
تست شده با اجرای آنلاین

Robot Warfare: Mech battle عنوان یک بازی اکشن و علمی-تخیلی با درون مایه جنگ های آینده است که توسط استودیوی Azur Interactive Games Limited کشور قبرس تولید و به صورت رایگان در گوگل پلی برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. این بازی با الگوبرداری کامل از عناوین قدیمی به خصوص بازی محبوب War Robots ساخته و پرداخته شده است. شباهت بازی Robot Warfare: Mech battle با بازی War Robots بسیار زیاد است، تا حدی که شاید در نگاه اول نتوانید تفاوت بین این دو بازی را متوجه شوید. این بازی درواقع یک بازی آنلاین و چندنفره جنگی و اکشن است که رقابت های آن به صورت 6 به 6 برگزار می شود. شما در این بازی دارای یک گاراژ بزرگ هستید که در آن باید شروع به ساخت، ویرایش و ارتقاء ربات های جنگی و سلاح های شان کنید تا در نبردهای پیش رو شانس پیروزی داشته باشید. در Robot Warfare تعداد زیادی ربات از انواع و اقسام مختلف طراحی شده اند که می توان با کسب امتیاز و پول بیشتر، آن ها را خریداری و بروزرسانی کرد. همچنین در این بازی تعداد زیادی سلاح در دسته بندی های گوناگون وجود دارند که انتخاب درست و استفاده صحیح از آن ها شانس موفقیت شما را دو چندان می کند. در بازی Robot Warfare: Mech battle بخشی با عنوان “تست ربات ها” وجود دارد ؛ در این بخش بسته به شانس و امتیاز شما، ربات هایی پرمیوم به شما هدیه داده می شوند که می توانید از آن ها و قابلیت های منحصر به فردشان نهایت استفاده را در جنگ های خود ببرید. یکی دیگر از ابزارهای جنگی موجود در بازی Robot Warfare که می تواند شرایط جنگ را به نفع شما تغییر دهد، پهپادها یا Drones می باشند. از این مسائل که بگذریم، گرافیک و طراحی ها و افکت های آن ها در این بازی چشم نوازی می کنند! جزئیات بالا و دقت زیاد در طراحی، این بازی را به یک بازی گرافیکی کنسولی تبدیل کرده است. انفجارها، تخریب پذیری و دیگر افکت های بصری بدون شک نقطه عطف این بازی به شمار می روند. همچنین صداگذاری ها و افکت های صوتی نیز به خوبی پیاده سازی شده اند. در مورد گیم پلی بازی هم باید گفت که نمای آن در دو حالت اول شخص و سوم شخص قابل تنظیم است. با تنظیم این بخش روی حالت اول شخص می توانید شلیک های بهتر با هدف گیری های دقیق تری داشته باشید اما در حالت سوم شخص، اشراف بیشتری به اطراف و حرکات دشمنان خواهید داشت!

برخی از ویژگی های بازی اکشن Robot Warfare: Mech battle اندروید :

  • طراحی های منحصر به فرد و گرافیک HD
  • گیم پلی حرفه ای و اکشن با زد و خوردهای بسیار
  • طراحی بی نظیر افکت های تصویری و صوتی
  • قابلیت خرید و استفاده از بیش از 25 نوع ربات جنگی
  • وجود بیش از 20 نوع سلاح جنگی سبک و سنگین
  • امکان ارتقاء، شخصی سازی و افزایش بهره وری از ربات ها و سلاح ها
  • قابلیت استفاده از Drones یا پهپادهای نظامی در جنگ ها
  • رقابت های آنلاین 6 به 6
  • امکان خرید و آنکلاک کردن 10 ربات و استفاده همزمان از آن ها در نبردها

اگر مایل به دانلود یک بازی سرگرم کننده، اکشن و رقابتی هستید و از بازی های جنگی لذت می برید، بازی Robot Warfare: Mech battle را از دست ندهید. گرافیک عالی، گیم پلی حرفه ای و قابلیت ها و آیتم های گوناگون، از برترین نقاط قوت این بازی زیبا هستند. Robot Warfare در کمتر از چند روز نزدیک به 1 میلیون دانلود در گوگل پلی داشته است ؛ همچنین این بازی توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را نیز از سوی کاربران دریافت کند. در ادامه می توانید نسخه کامل بازی + دیتا آن را از اندروید دانلود کنید.

توجه : در صورت آماده شدن مود برای ورژن جدید به جعبه دانلود اضافه می شود.

 

Robot Warfare Mech battle

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی ru.azurinteractive.robotwarfare را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل