Gunship Battle 6.3.3 - بازی استراتژی چندنفره نبرد هواپیماهای جنگی اندروید!


بازی اندروید, استراتژیک, 2944 2023-07-26 20:30:11

Gunship Battle : WW3 v6.3.3 – بازی استراتژیکی جالب “نبرد هواپیماهای جنگی” برای موبایل اندروید
یک بازی محبوب و پرطرفدار دیگر از مجموعه Gunship Battle با بیش از 1 میلیون دانلود در گوگل پلی
تست شده با اجرای آنلاین

Gunship Battle : WW3 – نبرد هواپیماهای جنگی: جنگاوری تمام عیار یک عنوان بسیار جالب از مجموعه بازی های محبوب Gunship Battle است که از سوی استودیوی معروف JOYCITY Corp کشور کره جنوبی تولید و به صورت کاملاً رایگان با قابلیت پرداخت درون برنامه ای عرضه شده است. این بازی بعد از محبوبیت میلیونی بازی معروف Gunship Battle: Helicopter 3D که نزدیک به 100 میلیون بار دانلود داشته است تولید و منتشر شده است تا JOYCITY یک بار دیگر نیز با یک بازی از سری بازی های Gunship Battle کاربران و علاقه مندان به بازی های جنگی را به وجد بیاورد! اگرچه Gunship Battle Total Warfare درواقع یک بازی از این مجموعه است، اما سبک و گیم پلی آن متفاوت است. در این بازی شما باید در نبردهای استراتژیکی و بسیار عظیمی شرکت داشته باشید. ابرقدرت های جهان با یکدیگر وارد جنگ شده و نبردی عظیم صورت گرفته است. بخش اعظم این جنگ بزرگ در اقیانوس ها دنبال می شود. جایی که ناوهای عظیم جنگی و اسکادران های سریع شرایط جنگ را تغییر می دهند! حالا شما باید در نقش یک ادمیرال نیروهای نظامی خود را مدیریت کرده و در یک بازی استراتژیکی آن ها را برای نبرد با نیروهای دشمن آماده کنید. شرایط برای شما ساده نخواهد بود چرا که ناوگان جنگی دشمن با نیروهای قدرتمند در حال نزدیک شدن به شماست. شرط پیروزی شما استفاده از قوه استراتژیکی و مدیریتی است. باید به خوبی از نیروهای جنگی خودتان مثل کشتی ها و ناوهای جنگی، جت های جنگی و ماشین آلات نظامی دیگر استفاده کنید و نیروهای دشمن را قبل از اینکه به پایگاه مرکزی شما برسند نابود کنید. در بازی Gunship Battle Total Warfare می توانید به طیف وسیعی از ابزارهای جنگی واقعی دست پیدا کنید.

 

Gunship Battle Total Warfare

 

در بازی Gunship Battle : WW3 سازندگان به خوبی مدل های دقیق تانک ها، جت ها، کشتی ها و دیگر ماشین آلات جنگی را در این بازی پیاده سازی کرده اند. تمام مدل ها و طراحی ها به صورت سه بعدی با جزئیات HD می باشند که باعث می شود تجربه شگفت انگیزی از یک بازی گرافیکی برای شما به وجود بیاید. در حقیقت تلاش سازنده بازی این بوده است که یک جنگ تمام عیار را شبیه سازی کند. به همین خاطر نبردهای زیادی در زمین (تانک ها)، در آب (کشتی ها و ناوها) و در هوا (جت ها و جنگنده های هوایی) طراحی شده است. بازی همچنین یک بخش آنلاین و اینترنتی نیز دارد و به صورت Real-time PvP قابل اجرا است. با رقابت با دیگران و غلبه کردن بر آن ها می توانید امتیاز و پول به دست بیاورید. با امتیازها و منابع به دست آمده نیز قادر هستید تا نیروهای نظامی خود را مدیریت کرده و ارتقاء دهید و یا ظاهر آن ها را سفارشی سازی کنید. همچنین امکان ایجاد اتحادیه و یا پیوستن به کلن های دیگران وجود دارد. در این صورت می بایست در عملیات های تیمی شرکت کنید و در نقش پشتیبان به نیروهای متحد کمک کنید. بازی Gunship Battle Total Warfare یک عنوان بسیار تحسین برانگیز است که سعی دارد تا به جایگاه محبوب بازی Gunship Battle: Helicopter 3D برسد. اگر از علاقه مندان به بازی های جنگی استراتژیکی و پر از زد و خورد هستید و به دنبال یک سرگرمی هیجان انگیز می باشید، این بازی جذاب را که تا کنون امتیاز 4.1 از 5.0 را نیز به دست آورده از دست ندهید. همینک می توانید این بازی را به صورت تست شده از اندروید دانلود کنید.

نکات تکمیلی: بازی Gunship Battle Total Warfare به صورت آنلاین قابل اجرا است. دیتای مجزایی برای آن عرضه نشده است و در صورتی که نیاز به دریافت اطلاعات و به روزرسانی های جدید باشد، دیتا از طریق خود بازی دانلود خواهد شد. همچنین توجه داشته باشید که این بازی نسخه مود شده ندارد اما اگر نسخه مود بدون مشکلی برای این بازی عرضه شود این مطلب به روز خواهد شد.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل