New York Mysteries 4 (Full) 1.0.1 - بازی اسرار نیویورک 4 اندروید


بازی اندروید, پازل و فکری, 893 2019-08-12 02:30:21

New York Mysteries 4 (Full) v1.0.1 – بازی ماجرایی و معمایی “اسرار نیویورک 4” اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 6.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

New York Mysteries 4 – اسرار نیویورک 4 عنوانی از چهارمین قسمت از مجموعه بازی های محبوب New York Mysteries می باشد که به دنبال موفقیت و جلب توجه میلیونی کاربران سراسر دنیا تولید و با قیمت 6.99 دلار در گوگل پلی به انتشار رسید. اندروید برای اولین بار در بین وب سایت های ایرانی اقدام به تهیه و معرفی این بازی برای شما عزیزان کرده است. همه این مجموعه بازی ها توسط استودیوی FIVE-BN تهیه و عرضه شده اند. اگر هم مایل به تجربه دیگر قسمت های این سری بازی هستید می توانید آن ها را از اندروید دریافت کنید. برای این کار کافیست روی لینک قسمت اول ، قسمت دوم و قسمت سوم کلیک کنید تا به صفحه مربوط به هرکدام هدایت شده و بتوانید آن ها را دانلود کنید. بازی اسرار نیویورک 4 با همان سبک همیشگی این مجموعه اما با داستانی متفاوت ساخته شده است. این بازی با عنوان New York Mysteries: The Outbreak (به فارسی اسرار نیویورک: شیوع مرگبار) منتشر شده است و قرار است ماجرای حادثه ای ناگوار در شهر نیویورک را بازگو کند که تهدیدی باورنکردنی برای مردم این شهر می باشد! ماجرای بازی به یک گروه افراطی با ایدئولوژی هایی عجیب مربوط می شود که به دلایل نامعلومی دست به تولید یک ویروس مهلک برای تست کردن روی انسان ها می زنند. آن ها این ویروس را در سطح شهر پخش کرده و باعث شیوع یک بیماری مرگبار و تبدیل کردن انسان ها به هیولاهایی زامبی مانند می شوند.  همین موضوع باعث می شود تا شهر نیویورک به نابودی کشیده شود. این گروه این حمله ویروسی را در روز سخنرانی معروف سالانه انجام دادند. حالا شما باید در نقش شخصیت اصلی بازی یعنی خانم Diana که یک ماجراجو، کارآگاه و یک زبانشناس است به این شهر رفته و به فرشته نجات نیویورک تبدیل شوید! شما باید با سفر به نقاط مختلف شهر و حل کردن پازل ها و معماهای مختلف، سرنخ های مربوطه را کشف کرده و اهداف این گروه افراطی را کشف کنید. همچنین باید با تلاش برای کشف ماهیت این ویروس، راهی برای درمان آن پیدا کنید. بازی از لحاظ ساختاری بسیار حرفه ای طراحی شده است و در این قسمت شاهد بهبودهای جالبی نسبت به قسمت های قبلی هستیم. سبک و گیم پلی بازی به همان صورت می باشد و درست مثل دیگر بازی های این مجموعه، در سبک Hidden Object Puzzle Adventure می باشد.
برخی از ویژگی های بازی New York Mysteries 4 اندروید :
New York Mysteries 4 به عنوان چهارمین قسمت از سری بازی های اسرار نیویورک عرضه شده است که با همان ویژگی های دوست داشتنی این مجموعه اما به همراه ویژگی های جدید و انحصاری تولید شده است. این بازی یک پکیج جالب از چند سبک سرگرم کننده با طراحی های حرفه ای و گرافیک HD است. پس اگر از علاقه مندان به این گونه بازی ها هستید و یا قسمت های قبلی این مجموعه را تجربه کرده اید، حتماً پیشنهاد می کنیم این قسمت را نیز امتحان کنید. اندروید مفتخرانه آخرین آپدیت رسمی این بازی را به صورت خریداری شده و تست شده و برای اولین بار در ایران خدمت شما عزیزان معرفی می کند.. این بازی امتیاز خارق العاده 4.9 از 5.0 را از کاربران دریافت کرده است.
تغییرات نسخه ی v1.0.1 :
* انتشار اولین نسخه رسمی در گوگل پلی
 
New York Mysteries 4
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.fivebn.nym04.full را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل