Halls Of Madness 0.671 - بازی ترسناک "تالارهای ترس و جنون" اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 723 2019-11-06 03:30:17

Halls Of Madness v0.671 – بازی ترسناک و داستانی “تالارهای ترس و جنون” اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده بازی با قیمت 1 دلار تقدیم به شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

Halls Of Madness – تالارهای ترس و جنون عنوانی از یک بازی ترسناک، پازلی و ماجرایی از استودیوی نیوزلندی Epic Fun Land Limited است که به عنوان سومین پروژه رسمی آن عرضه شده است و برخلاف دو بازی قبلی این بار در یک پکیج پولی تولید و منتشر شده است. اندروید نیز طبق روال همیشه، این بار هم یک بازی دیگر را به عنوان اولین وب سایت ایرانی تهیه، معرفی و برای دانلود آماده کرده است. Halls Of Madness یک بازی کاملاً ترسناک و پر از استرس است که کلیت آن به ویژه شکل و شمایل ظاهری هیولای بازی از روی بازی های معروفی همچون سری بازی های Amnesia و یا Slenderman الگوبرداری شده است. بازی تالارهای ترس و جنون داستان و ماجرای خیلی جالبی دارد. شما در نقش شخصی هستید که تصمیم می گیرد تا در نیمه شب به سراغ یک خانه متروکه رفته و با ورود به آن هرچیزی که به دردش می خورد را بدزدد! به محض ورود به خانه و کمی جستجو برای پیدا کردن عتیقه جات یا دیگر آیتم های ارزشمند، شخصیت اصلی بازی متوجه می شود که احتمالاً بزرگترین اشتباه زندگی اش را مرتکب شده است! این خانه اگرچه متروکه و خالی از سکنه به نظر می رسد، اما باید گفت که اینطور نیست! این خانه متروکه و البته بسیار بزرگ، حالا صاحب جدیدی دارد که یک موجود ترسناک و هیولا مانند است! وقتی شما وارد مرز خانه این هیولا می شوید، او به سرعت متوجه شده و به سراغ شما می آید! حالا شما باید فقط برای فرار و زنده ماندن تلاش کنید! بازی Halls Of Madness ده ها لوکیشن از نقاط مختلف این عمارت دارد و به همین خاطر است که نام آن تالارهای ترس و جنون گذاشته شده است. چرا که شما قرار است یک ماجراجویی وحشتناک در نقاط گوناگون این خانه متروکه داشته باشید. متأسفانه راه فرار شما از راهی که آمده اید مسدود شده و شما مجبور هستید تا برای پیدا کردن راه فرار بعدی به دیگر بخش های خانه مراجعه کنید. به نظر می رسد این هیولا سال هاست در این عمارت به سر برده و مدت هاست منتظر حضور یک شکار جدید می باشد! حالا او شما را پیدا کرده و قصد شکار کردن شما را دارد. اما شما نباید به این راحتی ها تسلیم شده و به او این اجازه را بدهید.
 
Halls Of Madness
 
اگرچه خبری از تعاملات اکشن در بازی Halls Of Madness وجود نداشته و شما راهی برای نابود کردن این هیولا ندارید، اما ابزارهای خوبی برای بهره مند شدن به منظور مدیریت کردن بهتر شرایط در دسترس شما خواهند بود. بهترین این ابزارها سیستم نظارتی و امنیتی این عمارت است که خوشبختانه هنوز کار می کند. در نقاط مختلف این خانه دوربین های مدار بسته نصب شده است و شما می توانید با مراجعه به اتاق مدیریت و پیدا کردن تبلت متصل به این دوربین ها، خیلی از مکان های خانه را زیر نظر گرفته و نقشه خانه را نیز در اختیار داشته باشید تا مسیرهای ورودی و خروجی را پیدا کنید. بازی در 7 بخش مختلف پیگیری می شود. آیتم های گوناگونی در طول بازی وجود دارند که می توانید آن ها را کشف کرده تا اگر موفق به فرار شدید، دست خالی از این خانه بیرون نروید! Halls Of Madness با طراحی های کاملاً سه بعدی و گرافیک پرجزئیات یک تجربه عالی از یک بازی ترسناک تمام عیار را برای شما فراهم می کند. به جز بخش بصری، صداگذاری های بسیار حرفه ای و کارشده این بازی نیز باعث می شوند تا اتمسفر خارق العاده ای بازی را فرا بگیرد. پازل های بازی را حل کنید، از سیستم امنیتی به منظور فرار کردن از دست هیولاهای ترسناک بازی استفاده کنید و در نهایت راه خروج را پیدا کنید. آیا می توانید از این جهنم فرار کنید یا قرار است به شکار این هیولا تبدیل شوید؟ بازی تالارهای ترس و جنون با کسب امتیاز فوق العاده عالی 4.9 از 5.0 توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. اندروید مفتخر است که برای اولین بار در ایران این بازی زیبا را برای علاقه مندان به بازی های ترسناک و ماجرایی تدارک دیده است. در ادامه می توانید آخرین نسخه این بازی را به صورت تست شده به همراه فایل دیتای آن از اندروید دریافت کنید و یک ترس و هیجان جالب را تجربه کنید! سازنده بازی قول داده است تا در بروزرسانی های بعدی این بازی را توسعه داده و مراحل و هیولاهای بیشتری به آن اضافه کند. اگر می خواهید با ماهیت Halls Of Madness بیشتر آشنا شوید، تماشای تریلر را به شما توصیه می کنیم.
تغییرات نسخه ی v0.671 :
* اضافه شدن زبان های جدید
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.EpicFunLand.HallsOfMadness را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل