دانلود Type II: FPS TD 1.1.3 - بازی اکشن هیجان انگیز و گرافیکی اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 853 2019-10-10 03:45:38

Type II: FPS TD v1.1.3 – بازی اکشن و بسیار جالب “تایپ 2” برای اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده بازی با قیمت 5.99 دلار تقدیم به شما همراهان عزیز
تست شده با اجرای آفلاین

Type II: FPS TD – تایپ 2: برج دفاعی اف پی اس عنوان یکی از متفاوت ترین و جالب ترین بازی های اندرویدی چندین سال اخیر است که در سبک بازی های اکشن تولید و با قیمت 5.99 دلار به انتشار رسیده است. استودیوی بازی سازی Scorch Game Studio مسئولیت ساخت و توسعه این بازی را به عهده داشته است و آن را برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه کرده است. اندروید برای اولین بار و به عنوان اولین وب سایت ایرانی این بازی زیبا را خدمت شما عزیزان معرفی می کند. بازی Type II: FPS TD یک عنوان متفاوت و جدید و کم نظیر است که با تلفیق سبک بازی های برج دفاعی (Tower Defense) و بازی های اکشن اول شخص (FPS) یک بازی بسیار جذاب را خلق کرده است. در کنار این گیم پلی غنی و متفاوت، در این بازی شما گرافیک کنسولی و بسیار بالا را تجربه خواهید کرد! ماجرای بازی در یک سیاره بسیار دور از یک کهکشان دیگر اتفاق می افتد. جایی که 40 سال نوری با زمین فاصله دارد. در این سیاره که موجودات پیشرفته ای مثل انسان ها زندگی می کنند، شما باید در نقش یک گروه نظامی اقدام به محافظت از چندین هدف کنید و مانع از نزدیک شدن و عبور دشمنان از مرزهای مشخص شده شوید! برای این کار باید در یک بازی اول شخص شوتر و با سلاح های سنگین و قدرتمند به سمت دشمنان شلیک کرده و یا آن ها را با پهبادهای پیشرفته بمباران کنید! وظیفه شما این است که تحت هیچ شرایطی به دشمنان اجازه ندهید تا از مرزها و قلمرو شما عبور کنند و به اهداف مهم و حیاتی برسند در غیر این صورت شما بازنده خواهید بود. درست مثل اکثر بازی های TD در بازی Type II: FPS TD نیز باید اقدام به قرار دادن برج های دفاعی گوناگون در طول مسیر کنید اما تفاوت اصلی این بازی با دیگر بازی های برج دفاعی در این است که فقط یک بخش از گیم پلی بازی شامل این مورد است و بخش اصلی، کنترل یک ماشین جنگی پیشرفته توسط خود شماست تا با هدف گیری به سمت دشمنان مستقیماً با آن ها درگیر شده و با شلیک کردن به سمتشان آن ها را نابود کنید!
برخی از ویژگی های بازی Type II: FPS TD اندروید :
Type II: FPS TD یک بازی اکشن و متنوع است که مثل آن را احتمالاً ندیده اید. این بازی چندین سبک از جمله اکشن، استراتژیکی و TD را به صورت همزمان شامل می شود و لازمه پیروزی در مراحل آن آشنایی شما با همه این سبک ها است. برای این بازی سیستم IAP یا پرداخت درون برنامه ای در نظر گرفته نشده است و شما فقط باید از مهارت های حرفه ای خودتان در بردن بازی استفاده کنید. هم اکنون می توانید نسخه خریداری شده و کامل این بازی را به صورت تست شده و رایگان از اندروید دریافت کرده و یک عنوان اکشن جالب را در دستگاه اندرویدی تان تجربه کنید.
تغییرات نسخه ی v1.1.3 :
* برای این نسخه از بازی در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است.
 
Type II: FPS TD
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.scorchgamestudio.type2 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل