Kaptain Brawe: A Brawe New World (FULL) 2.0.0 Android Games


بازی اندروید, پازل و فکری, 642 2019-08-08 02:30:18

Kaptain Brawe: A Brawe New World Full v2.0.0 – بازی ماجرایی “کاپیتان شجاع” همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 5.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Kaptain Brawe: A Brawe New World – کاپیتان شجاع یکی دیگر از بازی های جالب استودیوی CATEIA GAMES کشور کرواسی می باشد که این بار در سبکی متفاوت نسبت به بازی های دیگر این استودیو تولید و عرضه شده است. این بازی با قیمت 5.99 دلار به انتشار رسیده است و برای اولین بار در ایران شما می توانید نسخه خریداری شده و کامل این بازی را به صورت رایگان از اندروید دریافت کنید. اگر با این استودیو آشنا نیستید، پیشنهاد می کنیم بازی های معروف و جذاب دیگر آن مثل The Man with the Ivory Cane ، Dragon Tales: The Strix و یا Country Tales را نیز تجربه کنید. Kaptain Brawe: A Brawe New World مثل دیگر بازی های این استودیو یک اثر تحسین شده می باشد که ماجرا و محتوای خیلی جالبی ارائه می کند. در این بازی شما به یک دنیای دیگر سفر کرده و به کهکشان ها و سیارات عجیب خواهید رفت. شما در نقش یک افسر پلیس فضایی هستید به نام کاپیتان Brawe هستید که مأموریت او برقراری امنیت کهکشان و حل کردن پازل های جنایی است. در این بازی مأموریت اصلی شما پیدا کردن دو آدم فضایی ربوده شده و حل کردن این پرونده جنایی است. شما باید با سفر به سیارات مختلف و جمع آوری سرنخ ها به حل کردن این مورد کمک کنید. به همین خاطر شما در بازی Kaptain Brawe: A Brawe New World قرار است یک ماجراجویی جالب، مرموز و بسیار سرگرم کننده را شروع کنید. اتفاقات، داستان ها و شخصیت های متعددی در مسیر شما قرار خواهند گرفت. همچنین شما باید توطئه های زیادی را شناسایی و خنثی کنید! این خط داستانی جالب و مهیج در 4 سیاره مختلف صورت می گیرد. گیم پلی بازی در سبک بازی های Point ‘n’ Click می باشد و تقریباً با هر آیتمی در بازی شما می توانید تعامل برقرار کنید! مثل بازی های Hidden Object باید به درستی با آیتم ها ارتباط برقرار کرده و در مواقع ضروری از ابزارهای لازم برای برطرف کردن پازل ها استفاده کنید. در طول بازی دیالوگ های زیادی از شخصیت ها خواهید دید که اطلاعات مخفی زیادی در آن ها نهفته است.
برخی از ویژگی های بازی Kaptain Brawe: A Brawe New World اندروید :
Kaptain Brawe: A Brawe New World یک ماجراجویی سرگرم کننده و جنایی است که بازیکنان را برای کشف حقیقت داستان کنجکاو می کند. همچنین اتفاقات پشت سر هم و داستان گیرای بازی باعث می شود تا انجام آن خسته کننده نباشد و بازیکنان با یک تجربه جدید رو به رو شوند. همین حالا آخرین نسخه رسمی این بازی را به صورت خریداری شده و تست شده از اندروید دانلود کرده و پرونده جنایی این آدم ربایی عجیب را حل کنید و به برترین افسر پلیس کهکشان تبدیل شوید!
تغییرات نسخه ی v2.0.0 :
* انتشار اولین نسخه از بازی در گوگل پلی
 
Kaptain Brawe: A Brawe New World
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.cateia.brawe.android.full را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.