Battle Chasers: Nightwar 1.0.19 - بازی "دنبال کنندگان نبرد" اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 909 2020-12-29 02:45:08

Battle Chasers: Nightwar v1.0.19 + Mod – بازی نقش آفرینی مهیج “دنبال کنندگان نبرد” اندروید
نسخه خریداری شده بازی با قیمت 9.99 دلار + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Battle Chasers: Nightwar – دنبال کنندگان نبرد: جنگ شب نامی از یک بازی زیبا و گرافیکی در ژانر نقش آفرینی از استودیوی محبوب و خلاق HandyGames کشور آلمان است که به شکل پولی و با قیمت بالای 9.99 دلار تولید و منتشر شده است. این بازی قبل از اینکه برای سیستم عامل اندروید منتشر شود، برای پلتفرم های دیگر مثل PC ، لینوکس، macOS و کنسول های نسل هشتمی مثل Xbox One, PS4 و Nintento Switch عرضه شده بود و در نهایت برای سیستم عامل های Android و iOS نیز ساخته شد. اندروید با تهیه نسخه خریداری شده این بازی، شما را دعوت به بخش معرفی آن می کند. در بازی Battle Chasers: Nightwar در یک داستان حماسی و قهرمانانه شرکت می کنید. شما در نقش دختری جوان به نام Gully هستید که پدرش (که جزو قهرمانان معروف بود) بعد از دور شدن از خانه ناپدید شده است و باید در نقش این دختر به جستجوی پدرش بروید. این ماجراجویی و سرنخ های پیدا شده مسیر را به سمت یک سیاه چال بزرگ و مخوف می کشانند و جایی که شما باید ماجراجویی خود را آغاز کنید در اعماق این سیاه چاله و همچنین سرزمین های ناشناخته دیگر است. در این مکان های ناشناس دشمنان و هیولاهای بسیاری وجود دارند که هر کدام به نوبه خود در ناپدید شدن پدر Gully نقش دارند! حالا این شما هستید و این هم یک دنیای خشن و اسراسرآمیز که باید در آن دوام بیاورید و با شکست دادن دشمنان مسیر خود را برای پیدا کردن پدرتان دنبال کنید. خوشبختانه در طول مسیر تنها نخواهید بود و 5 قهرمان دیگر نیز در این مسیر به کمک و یاری شما خواهند آمد. آن ها به Gully کمک می کنند که بتواند در این ماجراجویی و مأموریت خطرناک جان سالم به در برده و به موفقیت برسد. این بازی زیبا بخش های مختلف و بسیار جالبی دارد. گرافیک و طراحی های بازی بسیار عالی و تحسین آمیز هستند و باید گفت تفاوت چندانی بین نسخه موبایلی Battle Chasers: Nightwar با نسخه های کنسولی وجود ندارد چرا که جزئیات طراحی ها به خوبی انجام شده و در کنار گیم پلی روان و زیبا، این بازی در سطح خیلی بالایی قابل اجرا است.

برخی از ویژگی های بازی Battle Chasers: Nightwar اندروید :

  • طراحی های بسیار عالی با گرافیک HD
  • قابلیت اجرا به صورت 60 فریم بر ثانیه در دستگاه های پشتیبانی شده
  • گیم پلی بسیار حرفه ای و روان در ژانر نقش آفرینی
  • دارای دو بخش اصلی ماجراجویی و گشت گذار و بخش نبردهای نوبتی
  • سفر به دنیایی اسراسرآمیز و حماسی و تلاش برای پیدا کردن پدر گمشده شخصیت اصلی بازی
  • وجود مکان ها و سرزمین های مختلف
  • ده ها چالش و و تله های مرگبار در طول بازی
  • امکان کرفت کردن و ساخت و ساز آیتم های جدید
  • رویارویی با انواع و اقسام دشمنان و تهدیدات خطرناک

Battle Chasers: Nightwar یکی از بازی های جالب و البته گران قیمت استودیوی HandyGames است که پتانسیل تبدیل شدن به یکی از برترین بازی های RPG یا نقش آفرینی را دارد. این بازی آنقدر خوش ساخت و حرفه ای طراحی شده که امکان ندارد از علاقه مندان به این گونه بازی ها باشید و از Battle Chasers: Nightwar لذت نبرید! پس همین حالا نگاهی به تصاویر یا ویدئوی تریلر بازی انداخته و سپس نسخه تست شده و خریداری شده آن را به صورت رایگان از اندروید دریافت کنید. قابل ذکر است که این بازی تنها در چند روز 1000 دانلود و امتیاز خوب 4.5 از 5.0 را به ثبت رسانده است.

تغییرات نسخه ی v1.0.19 :

* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات بازی

 

Battle Chasers: Nightwar

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.hg.bcnw را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.