دانلود EQQO 1.5 - بازی ماجرایی خارق العاده و هیجان انگیز "اکو" اندروید


بازی اندروید, اکشن, 764 2020-06-01 01:45:24

EQQO v1.5 – بازی بسیار زیبا و ماجراجویانه “اکو” مخصوص اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 5.99 دلار تقدیم به شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

EQQO – اکو نامی از یک بازی خارق العاده و بسیار جذاب از استودیوی بازی سازی Parallel Studio در سبک بازی های اکشن – ماجرایی است که به شکل یک پکیج پولی با قیمت 5.49 دلار به انتشار رسیده است و ما تصمیم گرفتیم تا آخرین آپدیت آن را برای شما تهیه کرده و برای دانلود به صورت رایگان آماده کنیم. بازی EQQO یک اثر هنری شگفت انگیز در قالب یک بازی است. داستان آن برگرفته شده از افسانه های باستانی کشور اتیوپی است که در آن به یک ماجرای دراماتیک و خلاقانه پرداخته شده است. ماجرای بازی به یک پسربچه نابینا به نام EQQO مرتبط است که یک روز برای بازی کردن به بیرون از خانه رفت ولی هیچ وقت بازنگشت! داستان بازی از زبان مادر این پسربچه به شکل یک راوی بازگو می شود. درواقع مادر EQQO با قدرت ماورائی مادرانه خود از راه دور پسرش را که چیزی نمی بیند راهنمایی کرده و او را در مأموریتی بزرگ و حیاتی که به او محول شده است همراهی می کند. اکو یک ماجراجویی بسیار پرمخاطره را آغاز می کند و این شما هستید که باید در نقش یک راوی، داستان ها و اتفاقات بازی را دنبال کنید. طبق افسانه های باستانی، اکو یک تخم بزرگ از یک مار غول آسا و اساطیری را پیدا می کند. این تخم یک شیء با ارزش و افسانه ای است و در صورتی که به دست افراد نالایق بی افتد بشریت به خطر خواهد افتاد. شخصیت منفی بازی یک جادوگر مخوف است که متوجه شده پیدا شدن این تخم شده و برای پیدا کردن اکو و گرفتن آن دست به ساخت یک ارتش زده و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد! او می خواهد با به دست آوردن این شیء باستانی قدرت زیادی برای به زانو درآوردن انسان ها پیدا کرده و آن ها را برده خود کند! اما شما نباید این اجازه را به او بدهید! این تخم باید به منطقه ای خاص و به یک درخت که با نام مادر طبیعت شناخته می شود انتقال داده شود. اما از نقطه شروع ماجرا تا این مکان مقدس مسیری طولانی است و شما برای رسیدن به آنجا باید از سرزمین های ترسناک و تاریکی عبور کنید و در همین حین پازل ها و چالش های متعددی را تجربه کنید. همچنین باید مراقب تهدیدات دشمنان و ارتش جادوگر خبیث هم باشید. بخش اعظمی از مراحل بازی در یک معبد بزرگ و متروکه با ده ها پازل و معما دنبال می شود.

برخی از ویژگی های بازی EQQO اندروید :

  • گرافیک بسیار عالی با طراحی های کاملاً سه بعدی
  • گیم پلی روان و مشابه بازی های کنسولی
  • خط داستانی شگفت انگیز با دموهای انیمیشنی جذاب
  • ایفای نقش به عنوان یک پسر نابینا و کمک به او از طریق راهنمایی های مادرش
  • کنترل های آسان و در عین حال حرفه ای در سبک Point and Click
  • بیشتر از 40 مرحله چالش برانگیز و جالب
  • طراحی بی نظیر آیتم های محیط
  • سفر به سرزمین های گوناگون از جمله معبد اسرارآمیز
  • چالش های متعدد مثل تله ها و دام های مرگبار
  • وجود ده ها نوع پازل و معمای فکری
  • امکان کشف بیش از 20 آیتم مخفی در طول مراحل
  • صداگذاری های عالی به همراه موسیقی متن فوق العاده در سبک ارکسترال

EQQO از جمله بازی های فوق العاده زیبا و مهیج در سبک بازی های ماجرایی با المان های پازلی و اکشن است که به گفته سازندگان گیم پلی آن چیزی نزدیک به 5 ساعت زمان می برد. این بازی تلفیقی بی نظیر از یک اثر هنری و یک بازی سرگرم کننده است که می تواند شما را به یک چالش به یاد ماندنی بکشد. پس اگر به دنبال یک بازی جذاب، گرافیکی و چالش برانگیز هستید و می خواهید در دستگاه اندرویدی خود یک بازی کنسول مانند را تجربه کنید، همین حالا نسخه خریداری شده این بازی را به صورت تست شده از اندروید دریافت کرده و حسابی لذت ببرید! این بازی تا کنون امتیاز عالی 4.8 از 5.0 را به خود اختصاص داده و بازخوردهای بی نظیری از کاربران و همچنین وب سایت های معتبر دریافت کرده است.

نکته خیلی مهم : بازی مخصوص دستگاه های با پردازنده arm64-v8a است و روی دستگاه های دیگر نصب نمیشود.

تغییرات نسخه ی v1.5 :

* برای این نسخه تغییراتی در گوگل پلی ذکر نشده است.

 

EQQO

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.ParallelStudio.EQQOMOBILE را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل