The Last Warlord 0.9.4.3601 - بازی "آخرین ارباب جنگی" اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 879 2019-09-30 02:30:12

The Last Warlord v0.9.4.3601 – بازی استراتژیکی “آخرین ارباب جنگی” اندروید همراه دیتا
نسخه خریداری شده بازی با قیمت 9.99 دلار تقدیم به شما عزیزان
تست شده با اجرای بدون مشکل

The Last Warlord – آخرین ارباب جنگی یک بازی جالب و یکی از زیرمجموعه های بازی معروف The Three Kingdoms می باشد که ابتدا برای پلتفرم PC منتشر شد و حالا نسخه پورت شده موبایلی آن نیز با همان ویژگی های جذاب و دوست داشتنی در دسترس کاربران اندرویدی قرار گرفته است. ChengDu LongYou Tech مسئول ساخت، توسعه و انتشار این بازی در گوگل پلی بوده است. ما نیز در اسرع وقت و برای اولین بار در بین تمامی وب سایت های ایرانی اقدام به تهیه و آماده سازی این بازی برای شما عزیزان کرده ایم. بازی Three Kingdoms: The Last Warlord یک بازی استراتژیکی نوبتی (Turned-base Strategy) می باشد که ماجراهای آن به داستان سه امپراطوری بزرگ در خاور دور مربوط می شود. این بازی در حقیقت یک اقتباس از روی یک رمان به نوشته نویسنده معروف و باستانی چینی یعنی Luo Guanzhong می باشد که بیش از 1400 سال قبل از میلاد در امپراطوری چین و در سلسله مینگ به نوشتن داستان های کوتاه و بلند مشغول بوده است. رمان سه پادشاهی نیز اثر معروف این نویسنده است که حالا به شکل یک بازی درآمده و داستان های آن را از این دیدگاه نقل می کند. از ویژگی های اصلی این بازی می توان به داینامیک بودن سیستم نبردهای آن اشاره کرد. عوامل محیطی تأثیر بسیاری در روند بازی و نبردها دارد. برخی از این عوامل تأثیرات آب و هوایی، شرایط زمین ها و میدان های نبرد و عواملی از این قبیل است. بنابراین شما باید با دقت بسیار و با در نظر گرفتن عوامل بیرونی سعی کنید نیروهای خودتان را در بهترین حالت ممکن مدیریت کنید. از جایی که ماجرای این بازی به نبرد فرماندهان و افسرهای سرزمین های چینی مربوط می شود، توجه سازندگان نیز به این مسئله بوده است. در بازی Three Kingdoms: The Last Warlord بیشتر از 1300 شخصیت وجود دارند که با 100 قابلیت و توانایی دسته بندی شده اند.
برخی از ویژگی های بازی Three Kingdoms: The Last Warlord اندروید :
Three Kingdoms: The Last Warlord یک بازی جالب و یکی از پرطرفدارترین بازی های استراتژیکی مربوط به دوران باستان است که حتی با قیمت بالای خود هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا خریداری و دانلود شده است. این بازی امتیاز 4.2 از 5.0 را به دست آورده است و همینک آخرین آپدیت آن به صورت تست شده به همراه فایل دیتا به صورت جداگانه از اندروید قابل دریافت می باشد.
تغییرات نسخه ی v0.9.4.3601 :
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .
 
Three Kingdoms: The Last Warlord
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.longyoug.hmby را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.