Stunt Sports Car - S Drifting Game 1.1.2 - شاهکار رانندگی + مود


بازی اندروید, مسابقه ای, 680 2019-08-09 02:45:13

Stunt Sports Car – S Drifting Game v1.1.2 + Mod – بازی شاهکار رانندگی اندروید
نسخه اصلی + نسخه مود (خرید رایگان) به صورت جداگانه
نسخه تست شده با اجرای آفلاین

Stunt Sports Car – S Drifting Game – شاهکار رانندگی عنوان یک بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز در سبک بازی های آرکید است که توسط استودیو بازی سازی Leona Wheeler برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. اگر از طرفداران و علاقه مندان بازی های ماشینی هستید و عاشق این هستید که دریفت بکشید و ببینید رد تایر های ماشین مورد علاقه تان روی آسفالت باقی مانده است صبر کنید تا با Stunt Sports Car – S Drifting Game آشنا شوید! بازی های سبک ماشین های مسابقه ای از قدیم الایام مورد توجه گیمر ها در تمام سطوح بوده اند، خصوصاً آن دسته از بازی هایی که واقع گرایانه هستند. از لحاظ گیم پلی، Stunt Sports Car – S Drifting Game به صورت مرحله‌ ای است. هدف اصلی شما این است که تا جایی که می توانید آزادانه دریفت بکشید و از رانندگی خود لذت ببرید. در ابتدا تعداد ماشین ها و مسیر هایی که برای مسابقه در اختیار شما قرار می گیرد محدود است و ممکن است این باعث شود کمی دلسرد شوید. اما نگران نباشید، هر مرحله دارای اهداف مشخصی است که با به دست آوردن آنها می ‌توانید امتیاز و پاداش دریافت کنید و در ادامه از پاداش ها برای ارتقاء ماشین فعلی یا آزاد کردن ماشین ها و مسیر های جدید استفاده کنید. علاوه بر این ماشین تان قابلیت شخصی سازی دارد و  می توانید آن را از لحاظ ظاهری نیز به شکل دلخواه تان در بیاورید. مانند بیشتر بازی های این سبک، سرعت حرف اول را می زند اما در عین حال باید هیجان خود را کنترل کنید و مراقب باشید به دیواره ها یا ماشین های دیگر برخورد نکنید و همیشه در مسیر باقی بمانید تا بتوانید در زمان مشخص شده از خط پایان عبور کنید.
 
Stunt Sports Car - S Drifting Game
 
در بازی Stunt Sports Car – S Drifting Game سیستم پاداش بر اساس حداکثر امتیاز است. برای اینکه بتوانید حداکثر امتیاز مراحل را دریافت کنید باید به هیچ عنوان برخوردی نداشته باشید و در کمترین زمان ممکن از خط پایان عبور کنید. سطح دشواری مراحل حالت خطی دارد. در ابتدا چالش ها آسان هستند و به راحتی می توانید از پس هدف ها بر بیاید اما هرچه بیشتر در بازی پیش روی می کنید چالش ها دشوار تر می شوند و با هدف های بیشتری مواجه می شوید. مراحل بازی تنوع بالایی دارند و پیچ و خم های مسیر ها می‌ توانند یک آزمون واقعی برای مهارت‌ های رانندگی تان باشند. کنترل ها بسیار ساده و کاملاً ریسپانسیو هستند و تمام عملکرد های بازی به راحتی از طریق دکمه های مجازی که در قسمت پایین صفحه نمایش دستگاه تان قرار گرفته اند انجام می‌ شوند. با استفاده از دکمه های مجازی که به صورت فلش در قسمت چپ صفحه نمایش قرار گرفته اند می توانید به سمت چپ و راست حرکت کنید و با استفاده از دکمه های مجازی سمت راست گاز بدهید، ترمز کنید، و یا از نیتروژن استفاده کنید. از لحاظ بصری، فضای گرافیکی سه بعدی بازی بسیار زیبا و چشم نواز است. از آسفالت گرفته تا طراحی ماشین ها و مسیر ها، همه چیز به واقعیت نزدیک است و توسعه دهندگان این بازی تمام تلاششان را کرده اند تا یک گیم پلی واقع گرایانه ارائه کنند. روند بازی سرعت بالایی دارد و تجربه بی نظیری را به ارمغان می آورد. افزون بر ویژگی های گرافیکی، صداگذاری ها نیز تحسین برانگیز هستند و جذابیت های بازی را چند برابر می‌ کنند. Stunt Sports Car – S Drifting Game مورد استقبال بسیاری از گیمر ها قرار گرفته است و با بیش از 100.000 نصب و دریافت امتیاز خوب 4.6 از 5.0 یکی از محبوب ترین بازی های مارکت اندروید محسوب می شود و تیم اندروید تصمیم گرفته است این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید تصاویر اسکرین شات مربوط به گیم پلی بازی را مشاهده کنید تا با این بازی بیشتر آشنا شوید و در صورت تمایل آن را از سرور های ما دانلود کنید. امیدوارم از این بازی لذت ببرید!
تغییرات نسخه v1.1.2 :
* برای این نسخه از بازی در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است.
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.xionillacingooklaspeedtest را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل