دانلود Castle Clash: New Dawn 1.9.0 - بازی کستل کلش: آغازی دوباره!


بازی اندروید, استراتژیک, 1254 2020-12-16 20:30:15

Castle Clash: New Dawn v1.9.0 – بازی استراتژیکی “کستل کلش: آغازی دوباره” برای اندروید
کسب امتیاز 4.4 از 5.0 و هزاران دانلود در گوگل پلی
تست شده با اجرای آنلاین

Castle Clash: New Dawn – کستل کلش: آغازی دوباره یک بازی جالب و نسخه ای جدید از بازی Castle Clash می باشد که با همان المان های محبوب اما با ویژگی های جدید و بهینه سازی های متعدد در سبک استراتژی تولید و عرضه شده است. این بازی توسط استودیوی معروف IGG.com تولید شده و به صورت رایگان با قابلیت پرداخت درون برنامه ای به انتشار رسیده است. اندروید مفتخر است که به عنوان اولین وب سایت ایرانی ، این بازی مهیج و رقابتی را برای شما عزیزان تهیه و برای دانلود آماده کرده است. این بازی بعد از سال ها پس از انتشار Castle Clash تولید شده است و تفاوت هایی اساسی دارد. تلاش سازندگان این بوده که این بازی را به صورت یک عنوان تلفیقی بسازند. Castle Clash: New Dawn یک بازی MMORTS یا Massively multiplayer online real-time strategy می باشد که تجربه ای شگفت انگیز از بازی های آنلاین استراتژیکی برای شما به ارمغان می آورد! این بازی تلفیقی از بازی های استراتژیکی و بازی های برج دفاعی در قالب یک بازی دنیای باز می باشد که در آن می توانید به نقاط مختلفی از نقشه سفر کرده و منابع و آیتم های دست نیافتنی خاصی را کشف کنید! تم بازی و ماجراها و قهرمانان آن مربوط به دنیای اسطوره های اسکاندیناوی و وایکینگ ها مرتبط است. البته ده ها قهرمان افسانه ای دیگر نیز در این بازی وجود دارند. درست مثل هر بازی مشابه دیگر، در بازی Castle Clash: New Dawn نیز وظیفه شما ایجاد، توسعه و تقویت یک پایگاه شهری و نظامی با ساختمان های گوناگون است. شما باید از پدافندهای دفاعی بیشترین استفاده را ببرید و با تربیت و به کارگیری نیروهای مختلف، کار دشمنان را برای نزدیک شدن به خودتان سخت کنید! طیف وسیعی از شخصیت ها و قهرمانان در این بازی وجود دارند که هرکدام ویژگی ها و توانایی های خاصی دارند. از لحاظ کیفیت طراحی نیز باید گفت که Castle Clash: New Dawn در سطح بسیار خوب و قابل قبولی قرار دارد. اگرچه در ظاهر طراحی های این بازی خیلی شبیه به بازی معروف Clash of Clans است، اما درواقع باید گفت که کستل کلش: آغازی دوباره یک پکیج انحصاری و متفاوت می باشد.

برخی از ویژگی های بازی Castle Clash: New Dawn اندروید :

  • سبک جالب و رقابتی استراتژی
  • رقابت های آنلاین با دیگر بازیکنان سراسر دنیا
  • امکان ساخت و توسعه یک پایگاه نظامی کوچک تا یک امپراطوری بزرگ و مستحکم
  • قابلیت گشت و گذار در سرزمین های مختلف برای به دست آوردن منابع
  • وجود دشمنان متعدد در اطراف نقشه و امکان جنگ و نبرد با آن ها
  • قابلیت به عضویت در آمدن در کلن ها و شرکت در رقابت های گروهی
  • امکان ساخت و استفاده از انواع ساختمان ها از جمله ساختمان های دفاعی
  • تلفیقی از گیم پلی بازی های برج دفاعی و استراتژیکی MMORTS
  • وجود ده ها نوع شخصیت و قهرمان و نیروی نظامی در دسته های Fighter, Ranged, Mounted, Mage و Aerial Troops
  • وجود آیتم های متعدد مثل نیروها و طلسم های ویژه
  • دارای بخش مرحله ای مشارکتی و امکان دعوت دوستان برای مقابله با هیولاها به صورت real-time

Castle Clash: New Dawn یک بازی جذاب و یک دنباله عالی برای بازی Castle Clash می باشد که به خاطر ویژگی های بسیار جالب به زودی به یکی از بزرگترین بازی های این سبک تبدیل خواهد شد. به کلن های قدرتمند ملحق شوید و در مأموریت های گروهی شرکت کنید و یا به صورت انفرادی یک پایگاه قوی بسازید و رقبای خود را از راه به در کنید! Castle Clash: New Dawn تنها در کمتر از یک هفته بیشتر از 10 هزار بار دانلود شد و همچنین امتیاز 4.4 از 5.0 را کسب کرده است. برای دانلود نسخه نهایی از آخرین آپدیت این بازی به صورت تست شده، می توانید در ادامه آن را از لینک مستقیم سرور پرسرعت اندروید دریافت کنید.

توجه: بازی اینترنتی و آنلاین است + هک نمی شود و مود ندارد .

 

Castle Clash: New Dawn

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.igg.android.castleclashnewdawn را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل