Country Tales (FULL) 1.5.0 - بازی "ماجراهای غرب وحشی" اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 661 2019-08-01 01:30:19

Country Tales (FULL) v1.5.0 – بازی استراتژی و سرگرم کننده ماجراهای غرب وحشی اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده بازی با قیمت 5.99 دلار تقدیم به شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

Country Tales – ماجراهای غرب وحشی عنوانی جالب و یکی دیگر از بازی های خوش ساخت شرکت بازی سازی CATEIA GAMES می باشد که در سبک استراتژیکی و ماجرایی عرضه شده است. این بازی دارای دو نسخه رایگان و پولی است و ما به عنوان اولین سایت ایرانی اقدام به تهیه، معرفی و انتشار نسخه خریداری شده این بازی برای شما عزیزان کرده ایم. Country Tales در حقیقت یک بازی مدیریت زمانی در قالب یک عنوان استراتژیکی است که چالش های خیلی سرگرم کننده ای دارد. این بازی به داستان ها و ماجراهای جالبی از شخصیت های دوست داشتنی می پردازد. اتفاقات و تم بازی در دوران غرب وحشی می گذرد و سازندگان از هر عنصری که باعث میشد تا سبک و سیاق بازی به این دوران بیشتر شباهت داشته باشد استفاده کرده اند. عناصری مثل طراحی های جالب محیطی و از آن جالب تر موسیقی های متن کانتری و بسیار شنیدنی که به شما حس و حال یک اثر هنری مربوط به غرب وحشی را می دهند. در بازی Country Tales شما ماجرای جالبی از زندگی دو شخصیت اصلی بازی به نام های Ted و Catherine را دنبال می کنید. در ابتدای بازی شما در نقش Ted که یک کشاورز ساده و نه چندان موفق است می باشید. او نمی خواهد تا آخر عمر یک کشاورز معمولی باشد بنابراین تصمیم می گیرد تا از دهکده کوچکی که در آن زندگی می کرد به شهری بزرگ برود و به تحصیلاتش ادامه دهد. بعد از چند سال و پس از پایان تحصیلات، تد یک شغل در یک شهر کوچک به نام Sunset Hills پیدا می کند و با سفر به این شهر با Catherine آشنا می شود و با او وارد رابطه ای احساسی می شود. اما کاترین نامزد شهردار این شهر کوچک است و به نوعی به اجبار باید با او ازدواج کند! شهردار نیز کسی است که می خواهد با برنامه ها و نقشه های جاه طلبانه برای Sunset Hills حسابی پولدار شود! حالا شما باید در نقش تد و کاترین بعد از گذراندن چندین ماجرا و داستان و رویارویی با چالش های متعدد، با کمک یکدیگر یک ماجراجویی بی نظیر شروع کنید و کارهای بزرگی انجام دهید. یکی از این کارها این است که انسان های بد از جمله شهردار را به پشت میله های زندان بی اندازید!
برخی از ویژگی های بازی Country Tales اندروید :
Country Tales یک بازی بسیار سرگرم کننده است که در آن به قرن 17 میلادی و به دنیای غرب وحشی سفر می کنید! باید با شخصیت های متعدد و سفر به نقاط مختلف آمریکا در آن دوران یک کسب و کار بزرگ راه اندازی کنید. ماجراجویی های جالب و دوست داشتنی زیادی در این بازی در انتظار شماست. گنج های پنهان، ماجراهای مختلف و مأموریت های گوناگونی در این بازی استراتژیکی طراحی شده اند تا شما با انجام این بازی مدت ها سرگرم باشید. در صورت تمایل می توانید ابتدا نگاهی به تصاویر و ویدئوی گیم پلی بازی انداخته و سپس آخرین آپدیت نسخه خریداری شده Country Tales را به صورت تست شده به همراه فایل دیتای آن از اندروید دریافت کنید.
تغییرات نسخه ی v1.5.0 :
* انتشار نسخه اولیه بازی در گوگل پلی .
 
Country Tales
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.cateia.ctalesalt.android.full را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل