دانلود Red's Kingdom 1.04 - بازی ماجرایی - پازلی جالب پادشاهی رد اندروید


بازی اندروید, اکشن, 676 2020-05-12 02:30:26

Red’s Kingdom v1.04 – بازی ماجرایی و معمایی پادشاهی رد اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه کامل و خریداری شده بازی با قیمت 1.99 دلار تقدیم به شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

Red’s Kingdom – پادشاهی رد نام یک بازی جالب و بسیار سرگرم کننده در دسته بازی های ماجرایی است که با المان های پازلی، معمایی و اکشن و آرکید به یک بازی چند وجهی تبدیل شده است. بازی پادشاهی رد توسط استودیوی Cobra Mobile Limited توسعه داده شده است و با هزینه 1.99 دلار برای سیستم عامل اندروید به انتشار رسیده است. در ادامه می توانید نسخه خریداری شده این بازی را برای اولین بار در ایران از اندروید دریافت کنید! ماجرای این بازی راجع به یک روباه به نام رد (Red) می باشد. یک روز پادشاه دیوانه خبیث پدر این روباه را می رباید و همچنین بلوط طلایی که ارث خانوادگی این روباه می باشد را نیز می دزدد. حالا شما باید در نقش این شخصیت، با کشف و ماجراجویی در سرزمین پادشاهی، به سراغ نبرد با پادشاه دیوانه بروید تا هم پدر Red را آزاد کنید و هم بلوط طلایی را باز پس بگیرید. در طول مسیر صدها چالش، آیتم، جواهرات مخفی و دشمنان متعدد وجود دارند. در بازی جالب Red’s Kingdom چندین نوع پازل فکری و چالش برانگیز نیز وجود دارند که کار را برای شما سخت خواهند کرد. این پازل ها همگی معماهای فیزیکی جالبی هستند که قبل از انجام آن ها باید روش عملکردشان را یاد بگیرید در غیر این صورت ممکن است خیلی راحت بازی را ببازید. وظیفه شما این است تا در این سفر مخاطره آمیز، به جمع آوری بلوط ها بپردازید و تلاش کنید گنج پنهان بزرگ را کشف کنید. با کسب امتیاز می توانید نیروهای مخصوص و توانایی های جالبی را برای شخصیت Red آنلاک کنید. به گفته سازندگان این بازی، همیشه در هر مرحله از بازی Red’s Kingdom چیز جدیدی برای کشف شدن وجود دارد! بازی از لحاظ طراحی های گرافیکی در سطح قابل قبولی قرار دارد. طراحی ها به شکل سه بعدی و محیط و اجسام در بازی نیز با جزئیات مناسبی طراحی شده اند. همچنین افکت های صوتی و بصری جالبی هم برای این بازی در نظر گرفته شده است که به سرگرم کننده تر شدن آن کمک شایانی کرده است.

برخی از ویژگی های بازی Red’s Kingdom اندروید :

  • طراحی های سه بعدی با گرافیک جالب
  • سبک تلفیقی اکشن – ماجرایی با المان های متعدد از سبک های آرکید و پازلی
  • یک ماجراجویی جالب و پرمخاطره
  • وجود پازل ها و معماهای متعدد در طول مراحل
  • وجود تله ها و دام های مرگبار
  • طراحی یک پادشاهی بزرگ با بخش های متعدد
  • سفر به 19 منطقه متفاوت در طول بازی
  • تلاش برای نجات جان پدر Red و نبرد با شخصیت منفی
  • وجود ده ها آیتم و جواهرات مخفی و قابل کشف
  • وجود دشمنان و دوستان گوناگون

Red’s Kingdom یک بازی اکشن و پر جنب و جوش است و لازمه کسب موفقیت در آن داشتن تمرکز کامل در بازی است. شما باید به صورت همزمان از دست دشمنان فرار کرده و یا آن ها را نابود کنید و در عین حال پازل ها و تله های بازی را هم پشت سر بگذارید. همچنین نباید از گشت و گذار و جستجو برای پیدا کردن آیتم های با ارزش غافل شوید! این بازی با در همان چند روز اول انتشار توانست با کسب امتیاز 4.0 از 5.0 توجه کاربران را به خود جلب کند. می توانید با نگاهی به ویدئوی گیم پلی بازی با سبک و سیاق آن آشنا شوید و در سپس در صورت تمایل نسخه خریداری شده آخرین آپدیت Red’s Kingdom را به صورت تست شده از اندروید دانلود کنید.

تغییرات نسخه ی v1.04 :

* اعمال تغییرات کوچک و برطرف سازی باگ ها

 

Red's Kingdom

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.cobramobile.redskingdom را در Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.