THE GAME OF LIFE Vacations 0.0.9 - بازی زندگی: تعطیلات اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 655 2019-07-26 02:45:15

THE GAME OF LIFE Vacations v0.0.9 – بازی ماجرایی بازی زندگی: تعطیلات اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده بازی با قیمت 3.99 دلار تقدیم به شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

THE GAME OF LIFE Vacations – بازی زندگی: تعطیلات نام یک بازی جالب و تلفیقی در سبک چند سبک ماجرایی – اکشن با المان های متفاوت دیگر مثل بازی های تخته ای می باشد که به دنبال موفقیت بازی The Game of Life تولید و در واقع در یک پکیج مستقل و زیرمجموعه از این بازی ها منتشر شده است. استودیوی بازی سازی Marmalade Game Studio بریتانیایی مسئول ساخت این بازی بوده است و آن را به صورت پولی و با قیمت 3.99 دلار در گوگل پلی نشر داده است و شما می توانید برای اولین بار در بین تمامی سایت های ایرانی، این بازی را از اندروید دریافت کنید. این بازی در حقیقت از روی یک عنوان تخته ای که توسط کمپانی Hasbro در چند سال پیش منتشر شده بود ساخته شده است و به نوعی نسخه دیجیتالی آن بازی می باشد. در THE GAME OF LIFE Vacations باید همراه با دوستان و آشنایان و خانواده به یک سفر ماجراجویانه در یک جزیره بسیار زیبا بروید و تعطیلات به یاد ماندنی برای خودتان رقم بزنید. در این سفر ماجرایی شما باید کارهای زیادی کنید. برای مثال باید از کوه آتشفشانی دیدن کنید و برای سالم ماندن از خطرات آن تلاش کنید! یا باید به ساحل رفته و با ماسه مجسمه بسازید، به دریا رفته و به تفریحات آبی بپردازید و جاذبه های گردشگری این منطقه توریستی را کشف کنید! THE GAME OF LIFE Vacations همچنین قابلیت های جالب دیگری نیز دارد. برای مثال می توانید خاطراتی که از مراحل و مأموریت های بازی ثبت می کنید را با دوربین عکاسی در داخل بازی عکس برداری کنید. در طول بازی ده ها آیتم گوناگون برای جمع آوری وجود دارند که برخی از آن ها با عنوان سوغاتی شناخته می شوند. می توانید از این بخش برای تهیه سوغاتی های جالب استفاده کنید. در این بازی همچنین مسابقات و رخدادهای جالبی نیز در نظر گرفته شده است تا بتوانید با آن ها سرگرم شده و جوایز مخصوصی به دست بیاورید.
 
THE GAME OF LIFE Vacations
 
می توانید برای سفر به نقاط مختلف این جزیره ازمسیرهای بسیار رویایی استفاده کنید و شما می توانید سوار بر وسایل نقلیه جالب و کلکسیونی، در این مسیرهای زیبا حرکت کرده و درست طوری که انگار واقعاً در یک سفر جذاب هستید از مناظر لذت ببرید! بازی THE GAME OF LIFE Vacations قابلیت انجام به صورت انفرادی یا گروهی را در چندین حالت دارد. در بخش تکی می توانید بخش مرحله ای را دنبال کنید. در بخش چند نفره نیز می توانید بدون نیاز به اینترنت، در یک دستگاه برای چند بازیکن شخصیت انتخاب کنید و هر بازیکن به نوبت بازی خود را انجام داده و دستگاه را به بازیکن بعدی بدهد! اما این بازی همچنین دارای قابلیت بازی به صورت آنلاین نیز است. می توانید در بخش آنلاین یک اتاق خصوصی بسازید و دوستان و خانواده خود را به آن دعوت کنید و یا به صورت تصادفی در رقابت های 4 نفره شرکت کنید. بازی THE GAME OF LIFE Vacations می تواند مدت ها شما را سرگرم کرده و حس خیلی جالبی به شما بدهد. طراحی های سه بعدی، رنگامیزی های جالب و گرافیک مناسب محیط، شما را در شرایط حاکم در بازی غرق خواهد کرد و درواقع شما می توانید در هر جایی که هستید با این بازی یک سفر مجازی جالب را تجربه کنید! بازی زندگی: تعطیلات تا به امروز بیشتر از 1000 بار در گوگل پلی خریداری شده است اما شما می توانید در ادامه آخرین آپدیت رسمی آن را به صورت خریداری شده و تست شده از اندروید به رایگان دانلود نمایید. لطفاً توجه داشته باشید که پیش نیاز این بازی، اندروید 7.0 می باشد!
تغییرات نسخه ی v0.0.9 :
* اعمال بهینه سازی های مختلف برای عملکرد بهتر بازی
* برطرف سازی چندین باگ
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.marmalade.golv را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.