دانلود Identity V 1.0.1419206 - بازی اکشن-تلاش برای‌بقا "نفر پنجم" اندروید!


بازی اندروید, اکشن, 1452 2023-08-06 20:30:21

Identity V v1.0.1419206 – بازی اکشن، مهیج و گرافیکی نفر پنجم اندروید
یک بازی فوق العاده زیبا با بیش از 10 میلیون دانلود در گوگل پلی
تست شده با اجرای آنلاین

Identity V – نفر پنجم یکی از برترین بازی های عرضه شده در دسته بازی های اکشن و آنلاین با سبکی منحصر به فرد و بسیار جذاب است که توسط شرکت بازی سازی هنگ کنگی NetEase Games تولید و به صورت رایگان با قابلیت پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی منتشر شده است. اگر پیش از این با آثار عرضه شده این استودیوی بازی سازی آشنا باشید حتماً می دانید که NetEase Games بزرگترین تولید کننده بازی های سبک رویال است و تا کنون چندین و چند بازی محبوب و جهانی مثل Cyber Hunter ، RULES OF SURVIVAL ، LifeAfter و یا Survivor Royale و چند مورد دیگر را تولید و منتشر کرده بود که هر کدام به خاطر گرافیک عالی و گیم پلی کنسولی شان مورد توجه میلیون ها گیمر در دنیا قرار گرفته اند. اما این استودیو پا را فراتر گذاشته و بازی های جالب دیگری نیز تولید کرده است. بازی هایی که در سبک مشابه اما با ویژگی های متفاوتی ساخته شده اند. بازی فوق العاده جذاب Identity V بدون شک یکی از این بازی هاست که ماهیت کلی آن مثل بازی های مذکور در سبک بقاء است اما تفاوت های چشم گیری نیز دارد. بازی Identity V در سبک Horror Survival عرضه شده است و ماجرای آن به شخصیت های جالبی مربوط می شود که در شرایطی سخت، عجیب و بسیار ترسناک گیر افتاده اند. همه چیز در این بازی طوری طراحی شده است که بازیکنان در هر نقش و وضعیتی که هستند، مجذوب اتمسفر فوق العاده این بازی شوند. داستان بازی از یک نامه شروع می شود. این نامه برای یک کارآگاه از یک منبع ناشناس ارسال می شود و از او درخواست می شود تا با مراجعه به یک ملک متروکه، پرونده آدم ربایی یک دختر بچه را پیگیری کند. این کارآگاه نیز که البته خودش در زندگی شخصی اش مشکلات مشابهی را تجربه کرده است، تصمیم می گیرد برای کمک به این دختر به آن مکان رفته و ماجرا را بررسی کند. اما به محض رسیدن به این خانه بزرگ و ترسناک، ماجرا تغییر پیدا کرده و او متوجه می شود که داستان آن چیزی که فکرش را می کرده نیست. در این مکان، انسان های دیگری نیز به دام افتاده اند و شخصیت کارآگاه نیز حالا به یکی دیگر از قربانیان تبدیل می شود. در بازی Identity V دو گروه کاملاً متفاوت و ضد یکدیگر وجود دارند. گروه اول گروه بازماندگان یا Survivors می باشند و گروه دوم، گروه شکارچیان یا Hunters هستند. شما باید در این بازی در نقش شخصیت های این دو گروه بازی را شروع کنید. این منطقه توسط شکارچیان مختلف و البته انفرادی به منطقه ای مخوف تبدیل شده است. شما باید در نقش بازماندگان در بازی های گروهی به صورت 4 به 1 (یعنی 4 بازمانده و 1 شکارچی) شروع به انجام بازی کنید. تمام شخصیت ها و بازیکنان دیگر در Identity V نیز به صورت آنلاین و لحظه ای در آن بازی حضور دارند. اگر یکی از شخصیت های بازمانده را انتخاب کنید، وظیفه شما این است تا با همکاری بازیکنان دیگر، با پیدا کردن سرنخ و حل پازل ها و دیکود کردن مدارک کدگذاری شده، راه فرار را پیدا کنید! در طرف مقابل اما شکارچیانی بسیار وحشی و ترسناک وجود دارند که وظیفه آن ها پیدا کردن و نابود کردن بازماندگان است. شما می توانید حتی در نقش این شکارچیان نیز ظاهر شده و مأموریت های آن ها را انجام دهید!

 

Identity V

 

در Identity V تعداد 18 شخصیت بازمانده و 11 شخصیت شکارچی وجود دارد. هر شخصیت داستان مخصوص به خود و ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد خود را دارد. اگر می خواهید در نقش یکی از بازماندگان بازی را انجام دهید، باید شخصیت مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا با توانایی هایش بتوانید به هم تیمی هایتان به بهترین شکل ممکن کمک کنید تا با همکاری یکدیگر امکان فرار از این مهلکه را فراهم کنید. اما اگر می خواهید یک شکارچی باشید، می توانید شخصیت مورد نظر خودتان را از بین شکارچیان مختلف انتخاب کنید. هر شکارچی با شکل و شمایل مخصوص به خود و با ویژگی هایی که دارد می تواند بدترین کابوس این بازماندگان باشد! اگر یک شکارچی شوید، باید به دنبال بازماندگان بگردید و آن ها را شکار کنید! این سبک بی نظیر باعث شده تا بازی Identity V به یک بازی کاملاً متفاوت و آنلاین تبدیل شود و با تمام بازی های آنلاین دیگر تفاوت داشته باشد. گرافیک بی نظیر و کاملاً سه بعدی، در کنار گیم پلی حرفه ای و داینامیک سوم شخص، این بازی را فراتر از یک بازی موبایلی کرده است. در طول بازی شما سلاح ها، آیتم ها و ابزارهای گوناگونی پیدا می کنید و می توانید از نیروهای ویژه هر شخصیت به نفع خودتان بهره بگیرید. به جز این موارد، صداگذاری های معرکه و موسیقی های متن شنیدنی این بازی باعث می شود تا به عمق این فضای تاریک و ترسناک وارد شوید و یک ترس جنجالی را تجربه کنید! بازی همچنین دارای بخش های مدیریتی و شخصی سازی زیادی است که در آن می توانید شخصیت مورد نظر خود را مدیریت کرده و از آیتم های جالبی در این زمینه استفاده کنید. Identity V نه فقط یکی از برترین بازی های سبک بقاء بلکه یکی از برترین آثار عرضه شده در سبک اکشن و همچنین یکی از خارق العاده ترین بازی های موبایلی چندین سال اخیر است که ویژگی های آن از اغلب دیگر بازی های موبایلی به مراتب بهتر است. در ادامه می توانید Identity V را به صورت تست شده و رایگان از اندروید دریافت کنید و وارد یک ماجراجویی فوق العاده حیرت انگیز شوید! این بازی با ثبت بیشتر از 10 میلیون دانلود و کسب امتیاز 4.0 از 5.0 در گوگل پلی عرضه شده است اما شما می توانید آخرین نسخه رسمی آن را همین حالا از همین صفحه دانلود کنید.

توجه: جهت اجرای صحیح، ابتدا زبان دستگاه خود را به انگلیسی تغییر دهید و بازی را با تغییر IP اجرا کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی  :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.netease.idv.googleplay را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل