دانلود Minimal Escape 24 - بازی ماجراجویانه "فرار مینیمالی" اندروید + مود


بازی اندروید, پازل و فکری, 978 2022-01-15 20:46:14

Minimal Escape v24 + Mod – بازی ماجرایی و آرکید فرار مینیمالی برای دستگاه های اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (امکان اجرای نامحدود مراحل بازی) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Minimal Escape – فرار مینیمالی عنوانی از یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های ماجرایی با استفاده از عناصر بازی های آرکید می باشد که محصولی از استودیوی خلاق TheAnd Games کشور کره جنوبی است. داستان بازی Minimal Escape به ماجرای یک پری کوچک در یک دنیای فانتزی و خیالی مربوط می شود. این دنیای خیالی و اسرارآمیز معلوم نیست که یک کابوس برای شخصیت اصلی بازی هستند یا آینده ترسناک دنیای ما را به تصویر کشیده اند! وظیفه شما این است تا در نقش این موجود کوچک، در این دنیای بزرگ به حل پازل ها بپردازید و با رد شدن از موانع گوناگون سعی کنید این دنیای فانتزی را بشناسید. در این بازی صدها پازل، معما و موانع فیزیکی هستند که نه تنها قوه منطق شما، بلکه مهارت عکس العمل های سریع و قوه تمرکز ذهن شما را نیز به چالش خواهند کشید. در طول بازی به ده ها منطقه و مکان متروکه و مختلف می روید و انواع و اقسام پازل های جالب و خلاقانه را تجربه می کنید! سازنده بازی می گوید بسیاری از پازل های بازی دقیقاً طبق اصول قوانین فیزیک ساخته شده اند و غلبه بر آن ها باید طبق این استانداردها انجام شود. طراحی مراحل بازی همگی به صورت دستی و با ایده پردازی های گروهی سازندگان ساخته شده است. این پازل ها و معماها از موارد ساده گرفته تا پازل های بسیار فکری و چالش برانگیز می باشند. از لحاظ گرافیک و طراحی های بصری نیز، بازی Minimal Escape بسیار جذاب و دیدنی طراحی شده و اتمسفر بی نظیری دارد. یکی از بزرگترین و مهمترین نقاط قوت این بازی موسیقی های متن شگفت انگیز آن است که با درون مایه های دراماتیک حس و حال بسیار مجذوب کننده ای به بازی می دهند به همین خاطر پیشنهاد می کنیم بازی را حتماً با صدا انجام دهید.

برخی از ویژگی های بازی Minimal Escape اندروید :

  • طراحی های جالب با گرافیک عالی
  • طراحی بی نظیر اتمسفر تاریک، سورئال و مرموز بازی
  • سبک ماجرایی و آرکید با خط داستانی جالب و گیرا
  • وجود انواع و اقسام پازل های فکری چالش برانگیز
  • وجود ده ها نوع پازل و چالش فیزیکی
  • سفر به نقاط گوناگون و تجربه یک ماجراجویی اسرارآمیز
  • دارای 24 مرحله داستانی
  • ساخته شده با موتور بازی سازی Unity
  • وجود راهنمایی ها برای حل پازل ها
  • وجود ده ها مسیر، آیتم و امتیازهای مخفی
  • کنترلرهای ساده و بدون مشکل
  • صداگذاری های عالی محیطی
  • موسیقی متن شنیدنی و کم نظیر

Minimal Escape را باید یک اثر هنری دانست. این بازی با اقتباس از آثار برگزیده ای مثل بازی Limbo تولید و با ویژگی هایی جالب توسعه داده شده است. در طول بازی می توانید از صداگذاری های خارق العاده لذت ببرید. صدای محیط اطراف درست مثل یک منطقه متروکه در این بازی به خوبی شبیه سازی شده اند و به جز این مورد، اگر با دقت کامل به این صداها گوش کنید، می توانید نکات جالبی از آیتم های محیطی به دست بیاورید. این بازی صدها هزار بار در گوگل پلی توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا دریافت شده است. پیشنهاد می کنیم ویدئوی گیم پلی بازی را از بخش دانلود دریافت کرده و مشاهده کنید تا با سبک و نحوه انجام این بازی آشنا شوید. سپس در صورت تمایل می توانید نسخه معمولی یا مود شده Minimal Escape را از اندروید به صورت تست شده دانلود کنید.

توجه: برای انجام بازی در حالت عادی، جان های محدودی در هر مرحله دارید که می توانید با دیدن تبلیغات آن ها را شارژ کنید. در نسخه مود این مشکل وجود نداشته و می توانید به صورت نامحدود مراحل بازی را اجرا کنید.

 

Minimal Escape