Sorcery! 4 1.2a1 - بازی نقش آفرینی - استراتژیکی "جادوگری 4" اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 737 2019-08-16 02:45:14

Sorcery! 4 v1.2a1  – بازی نقش آفرینی و ماجرایی جادوگری 4 برای اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه کامل و خریداری شده بازی با قیمت 4.99 دلار تقدیم به شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

Sorcery! 4 – جادوگری 4 که با نام کامل Sorcery! 4: The Crown of Kings به انتشار رسیده است، عنوان چهارمین و آخرین قسمت از فرانچایز Sorcery محصولی از استودیوی inkle Ltd در سبک نقش آفرینی و استراتژیکی است. پیش از این، سه قسمت قبلی یعنی Sorcery! 2 ، Sorcery! 1 و Sorcery! 3 از این مجموعه را در اندروید معرفی و منتشر کرده بودیم و حالا نوبت به آخرین قسمت از آن ها رسیده است. اگر با این مجموعه و ماجراهای کلی آن آشنا باشید، حتماً می دانید که داستان های اصلی این بازی ها حول محور یک موضوع اصلی می چرخیدند و آن هم یک تاج بسیار با ارزش با نام تاج پادشاهان (The Crown of Kings) می باشد. حالا در قسمت چهارم که قرار است آخرین قسمت از این مجموعه بازی ها باشد، سازندگان بازی بالاخره به سراغ عنوان اصلی این بازی ها رفته و در قسمت چهارم تکلیف این موضوع را روشن می کنند! Sorcery! 4 یک بازی تعاملی و مشابه قسمت های قبل است. داستان بازی وقایع قسمت اول را این بار به صورت کامل بازگو کرده و حالا شما نه به عنوان یک روایت گر، بلکه به عنوان اصلی ترین مهره برای تغییر سرنوشت این ماجرا در قسمت چهارم ایفای نقش می کنید. طبق ماجرای بازی و همانطور که در  معرفی قسمت اول نیز به آن اشاره کردیم، تاج جادویی پادشاهان توسط Archmage دزدیده می شود. او تصمیم دارد تا با قدرت جادویی این تاج، سرزمین های باستانی که با نام Old World شناخته می شوند را نابود کند تا حکمروایی جدیدی برای این سرزمین ها شروع کند! محل استقرار Archmage در بالای کوهستان در قلعه ای قدیمی و عجیب در منطقه Mampang می باشد. این شما هستید که باید به تنهایی و در حالتی مخفیانه به این قلعه رخنه کرده و تاج پادشاهان را از چنگ شخصیت منفی بازی در بیاورید تا بتوانید آن را به جایی که به آن تعلق دارد بازگردانید. برای این کار باید خط را به جان خریده و پا در سرزمینی مخوف بگذارید. سرزمینی که پر از تله و دشمن و هیولا است.
 
Sorcery! 4
 
بعد از رد کردن این موانع و رسیدن به قلعه اصلی تازه چالش های شما شروع خواهد شد! وظیفه شما این است که با استراتژی های مختلف و در قالب یک بازی کارتی و نقش آفرینی، بهترین تصمیمات را اتخاد کنید تا در بی خطرترین حالت ممکن مسیر خود را ادامه دهید. اگر اشتباه کنید و توسط نیروهای Archmage شناسایی شوید خیلی زود کشته می شوید. اما برای Sorcery! 4 مکانیزم های دفاعی و نبردها نیز طراحی شده است بنابراین می توانید در مبارزات تن به تن با هیولاها پیروز شوید اما نباید این شیوه را سرلوحه کارتان قرار دهید چون احتمالاً هیولاهای بزرگ تر خیلی راحت تر شما را نابود می کنند. مثل قسمت های قبل، در Sorcery! 4 نیز می توانید مأموریت های مختلفی انجام دهید. طیف این مأموریت ها و مراحل فرعی و متعدد بسیار زیاد است و باعث شده تا این بازی یک گیم پلی بی نظیر و فوق العاده داینامیک داشته باشد. برای مثال می توانید قمار کنید، به مکان های مختلف سفر کنید، رازهای مخفی سر به مهر زیادی را کشف کنید، شخصیت های مخفی بازی را پیدا کنید و داستان ها و ماجراهای جالب بازی را دنبال کنید. یکی از قابل توجه ترین بخش های Sorcery! 4 داشتن چندین پایان است! شما در طول مراحل بازی می توانید چندصد بار از تصمیمات خود برای تغییر روند بازی استفاده کنید. درواقع ماجرای بازی با انتخاب های شما پیش برده می شود. همین انتخاب های شما می تواند داستان پایانی بازی را نیز رقم بزند. این پایان ها می توانند خوب، معمولی و یا حتی بسیار بد و دراماتیک باشند. بعضی از آن ها نیز با انتهای باز یا همان Open Ending به پایان می رسند تا خود بازیکن از داستان نهایی بازی نتیجه گیری کند. Sorcery! 4 با قیمت 4.99 دلار و با کسب امتیاز 4.6 از 5.0 در گوگل پلی منتشر شده است که می توانید نسخه خریداری شده آن را به صورت تست شده و رایگان به همراه فایل دیتای آن از اندروید دریافت کرده و آخرین قسمت از فرانچایز Sorcery! را تجربه کنید!
تغییرات نسخه ی v1.2a1 :
* برطرف سازی مشکلات مربوط به بخش اخذ مجوزها در اندرویدهای جدید
* اضافه شدن امکان ارسال فیدبک برای سازندگان
* برطرف شدن باگ مربوط به ارور ناسازگاری دستگاه
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.inkle.sorcery4 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.