Alicia Quatermain 2 1.0.20 - بازی آلیشیا کوترمین 2 اندروید + مود


بازی اندروید, استراتژیک, 620 2019-07-23 01:45:06

Alicia Quatermain 2: The Stone of Fate v1.0.20 + Mod – بازی استراتژیکی آلیشیا کوترمین 2 برای اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Alicia Quatermain 2: The Stone of Fate – آلیشیا کوترمین 2 نام دومین قسمت از سری بازی های Alicia Quatermain استودیوی JetDogs Oy فنلاندی است که به صورت رایگان و در سبک استراتژی منتشر شده است. این بازی ابتدا برای پلتفرم های PC و macOS عرضه شد و بعد از مدتی کوتاه، نسخه موبایلی آن نیز تولید شد که برخلاف نسخه های دسکتاپی، به صورت رایگان (در حال حاضر) در دسترس کاربران قرار گرفته است. کلیت، گرافیک و ویژگی های نسخه اندرویدی بازی Alicia Quatermain 2: The Stone of Fate دقیقاً مثل نسخه اصلی PC است. در این بازی شما در نقش زنی جوان به نام آلیشیا کوترمین که یک محقق باستان شناس است می باشید. او می خواهد یک شیء باستانی و مرموز که با نام سنگ سرنوشت (The Stone of Fate) معروف شده است را کشف کند اما خبری از جای دقیق این سنگ و محل قرار گیری آن ندارد. به همین خاطر تصمیم می گیرد تا با شروع یک ماجراجویی جدید، برای پیدا کردن این سنگ به سرزمین هایی ناشناخته از کشور هند و تبت سفر کند. سرزمین هایی که تا به حال هیچکس آن جا را کشف نکرده و پر از تله و دام است! به آلیشیا کمک کنید تا در این سفر ماجرایی و پرمخاطره جان سالم به در برده و همچنین بتواند سرنخ های بیشتری از این شیء عجیب و غریب پیدا کند. باید در نقش او، به مکان های مختلف رفته و پازل های متنوعی را حل کنید تا قدم به قدم به سنگ سرنوشت نزدیک و نزدیک تر شوید.
 
Alicia Quatermain 2: The Stone of Fate
 
ماجراهای داستانی و اتفاقات جالبی در طول بازی Alicia Quatermain 2: The Stone of Fate رخ می دهند که باعث شده اند تا این بازی جذابیت منحصر به فردی به دست بیاورد. همچنین شخصیت های متعددی نیز در طول مراحل هستند که ممکن است شما را راهنمایی کرده و یا دشمنان شما باشند! Alicia Quatermain 2 همچنین ده ها پازل، آیتم و جوایز مخفی دارد که می توانید آن ها را در مسیر بازی پیدا کرده و از آن ها برای سفر ماجراجویانه خودتان به خوبی استفاده کنید! گرافیک و طراحی های بازی بسیار جالب و زیبا هستند. جزئیات گرافیکی بالا و HD این بازی را به یک بازی پرجزئیات در سبک استراتژیکی تبدیل کرده است. همچنین دقت زیاد در طراحی آیتم های محیطی و نورپردازی و صداگذاری ها نیز به مهیج تر شدن این بازی کمک شایانی کرده اند. در Alicia Quatermain 2: The Stone of Fate باید از جنگل ها، کوهستان ها و قله های آتشفشانی عبور کنید و با انجام پازل ها و معماهای متعدد به راز پنهان شده بازی دست پیدا کنید. بازی آلیشیا کوترمین 2 ابتدا به صورت یک بازی آزمایشی و به شکل دسترسی زودهنگام (Early Access) عرضه شده است. در ادامه می توانید بعد از مشاهده تصاویر بازی و یا ویدئوی معرفی آن، نسخه های معمولی و یا مود شده (آنلاک شده) این بازی را به صورت رایگان و تست شده از اندروید دریافت کنید.
تغییرات نسخه ی v1.0.20 :
* تغییراتی برای این نسخه در گوگل پلی ذکر نشده است.
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.jetdogs.alicia2 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.