Galaxy Reavers - Starships RTS 1.2.19 - مهاجمان کهکشان اندروید+مود


بازی اندروید, استراتژیک, 771 2019-07-20 02:30:12

Galaxy Reavers – Starships RTS v1.2.19 + Mod – بازی اکشن مهاجمان کهکشان اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Galaxy Reavers – Starships RTS – مهاجمان کهکشان یک بازی اکشن – ماجراجویی سرگرم کننده از استودیوی بازیسازی Good Games LLC برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شما قرار دارد. با نصب این بازی برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان قادرید یک بازی استراتژی + اکشن + ماجراجویی خاص با گرافیک سه بعدی فوق العاده در محیطی کهکشانی را تجربه کنید. در این بازی شما به عنوان یک بازیکن قادرید به نبرد با سفینه ها بروید و کهکشان را از نابودی نجات دهید. کنترل سفینه ها حتی در نبردهای سخت به اسان ترین شکل ممکن صورت می پذیرد، برای نشانه گیری و سرنگون سازی سفینه های دشمن انگشت تان را روی صفحه نمایش حرکت دهید و هر موقع خواستید شلیک کنید. چندین حالت مختلف در بازی وجود دارد که مطمئنا برای روزها به گوشی میخوب تان می کند، از بازی در حالت استقامتی یا انجام ماموریت های اسکورت و نجات لذت ببرید و هیجان به معنای واقعی کلمه را تجربه کنید. پیروزی شما به تصمیماتی بستگی دارد که در لحظه می گیرید، پس توجه تان به صورت ویژه به همه تصمیمات باشد! با پیروزی در نبردهای سفینه ای و کسب پول، قادرید سفینه خود را سفارشی کنید، از بیش از 25 قطعه مختلف برای سفارشی سازی و ارتقای سفینه جنگی خود استفاده کنید و ناوگانی منحصر به فرد از سفینه های جنگی با سلیقه خود تشکیل دهید تا بتوانید تمام سفینه های دشمن را یکی پس از دیگری با قدرتی چند برابر سرنگون سازید. اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای نبرد کهکشانی هستید بدون شک Galaxy Reavers – Starships RTS با یک ساخت فوق العاده و منحصر به فرد نظرتان را جلب می کند و ارزش امتحان کردن را دارد.
 
Galaxy Reavers - Starships RTS
 
بازی Galaxy Reavers – Starships RTS با دارا بودن یک محیط سه بعدی (3D)، گرافیک فوق العاده زیبا، رعایت کوچکترین جزئیات در طراحی سفینه ها و گیم پلی هیجان انگیز آمده است تا تجربه یک جنگ فضایی واقعی را برای شما به ارمغان بیاورد. این بازی تا به امروز بیش از 1 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا از گوگل پلی دریافت شده و با کسب امتیاز خوب 4.5 از 5.0 از محبوب ترین بازیهای این سبک به شمار می رود. شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در آخر اگر مایل بودید جدیدترین نسخه اش را به همراه مود و دیتا از سرورهای پرسرعت اندروید دانلود بکنید. در آخر بهتر است این موضوع نیز ذکر شود که هر دو نسخه اصلی و مود بازی توسط ما تست شده و بدون مشکل اجرا گردیده است.
تغییرات نسخه ی v1.2.19 :
* اضافه شدن : New Titan: Nut-Type Titan
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.good.GalaxyReaversGame را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.