دانلود FINAL FANTASY IX for Android 1.5.1 بازی خاطره انگیز فاینال فانتزی 9


بازی اندروید, اکشن, 633 2019-07-18 01:45:26

FINAL FANTASY IX for Android v1.5.1 – بازی خاطره انگیز و کم نظیر فاینال فانتزی 9 اندروید همراه دیتا
قیمت 21 دلار در گوگل پلی – نسخه خریداری شده و کامل تقدیم شما
تست شده با اجرای آفلاین
FINAL FANTASY IX for Android نسخه نهم بازی فوق العاده زیبا و خاطره انگیز فاینال فانتزی از استودیوی مطرح SQUARE ENIX Co.,Ltd برای اندروید است که با قیمت 21 دلار  در گوگل پلی عرضه شده و باز هم تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران آن را حضور شما کاربران دوستدار بازی های ماجراجویی و نقش آفرینی (RPG) معرفی نماییم! بازی فاینال فانتزی ۹ در سال ۲۰۰۰ برای کنسول پلی استیشن عرضه شده بود و ماجراهای آن در سرزمینی به نام Gaia رخ می داد! این بازی روند نسخه های کلاسیک مجموعه ی فاینال فانتزی را پیش روی بازیکنان قرار می دهد و در این بازی کنترل شخصیت های مختلف را به دست می‌گیرند و در زمان مبارزه ها می بایست از قدرت ها و ویژگی های منحصر به فرد هر کدام از آن ها استفاده کنند! طراحی مدل شخصیت ها و محیط های بازی کمی بهتر از نسخه ی اصلی و قدیمی شده است و وضوح بازی در مقایسه با نسخه‌ اصلی و نسخه‌ی PSP بیشتر شده و می تواند نظر بازیکن را به سمت خودش جلب کند! البته روند بازی و کنترل آن همانند نسخه‌ی اصلی است و حس و حال یک عنوان نقش آفرینی نوبتی را به شما منتقل می‌کند! اگر از علاقه مندان به بازی های فاینال فانتزی هستید تحت هیچ شرایطی FINAL FANTASY IX for Android را از دست ندهید.
برخی از ویژگی های بازی نقش آفرینی فوق العاده FINAL FANTASY IX for Android اندروید:
بازی FINAL FANTASY IX for Android را ما امروز در اندروید برای اولین بار در ایران حضور شما معرفی می کنیم که می توانید ان را به صورت رایگان دریافت نمایید! نسخه پولی بازی هم اکنون پیش روی شما قرار دارد که می توانید ان را به همراه دیتا از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید ؛ قبل از دانلود بازی حتما نکاتی که بالای کادر دانلود ذکر شده است را با دقت تمام بخواید بعد سراغ دانلود بازی بروید!
تغییرات نسخه ی v1.5.1 :
* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات نسخه اول بازی.
 
FINAL FANTASY IX for Android
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از جالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.square_enix.FFIXww.android_googleplay را در مسیر Android/obb کپی کنید.
– بازی را اجرا کنید.
1 – 8 گیگ فضای خالی برای اجرای بازی نیاز است
2 – پیش نیاز برای نصب اندروید 4.1 است.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل