Sorcery! 2 1.4a1 - بازی نقش آفرینی سرگرم کننده "جادوگری 2" اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 778 2019-08-15 02:45:08

Sorcery! 2 v1.4a1 – بازی نقش آفرینی مهیج جادوگری 2 برای اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه کامل و خریداری شده بازی با قیمت 4.99 دلار تقدیم به شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

Sorcery! 2 – جادوگری 2 عنوان دومین قسمت از سری بازی های محبوب وجهانی Sorcery است که اقتباسی از سری کتاب هایی با همین اسم در قابل بازی های ویدئویی می باشند. پیش از این قسمت اول این بازی را در اندروید برای شما عزیزان معرفی کرده بودیم. برای مشاهده مطلب و دانلود آن می توانید روی این لینک کلیک کنید. در این مطلب قصد معرفی و ارائه قسمت دوم از این مجموعه محبوب را داریم. این بازی برخلاف خیلی از بازی های قسمتی دیگر که برای انجام آن ها می بایست ابتدا قسمت قبلی را بازی کنید نیست. سری بازی های Sorcery هرکدام ماجراها و ویژگی های مخصوص به خود را دارند. در واقع در هر قسمت از این بازی ها، شما به سرزمینی خاص می روید و داستان هایی از چندین سرزمین را تجربه می کنید. در Sorcery! 2 که با عنوان کامل Kharé: Cityport of Traps یا شهر نیرنگ ها، شما به دهکده ای به نام کاره (Kharé) سفر می کنید و در نقش یک قمارباز وارد منطقه ای پر از نیرنگ و تله می شوید. این دهکده به خاطر وجود میخانه ها، دزدان و راهزنان، قماربازان و افسانه های قدیمی دیگر معروف شده است. شما می توانید قهرمان اصلی خودتان را انتخاب کرده و وارد ماجراجویی های این دهکده شوید. اما بهتر است حواستان را جمع کنید چون در این دهکده قرار نیست همه چیز طبق میل شما پیش برود. شما دشمنان زیادی پیدا می کنید و تنها راه شما نبرد با آن ها خواهد بود. در بازی Sorcery! 2 همچنین می توانید قهرمانان قسمت اول را نیز در این بازی به کار بگیرید. مأموریت های متعدد و مهیجی در طول بازی وجود دارد و درست مثل قسمت اول، این شما هستید که روند بازی را با انتخاب هایتان تعیین می کنید! تصمیمات شما می تواند منجر به رخ دادن اتفاقات خوب و یا حتی نابودی کل این دهکده شود! بنابراین باید با دقت و هوشیاری و سنجیدن شرایط داستانی اقدام به انتخاب کنید.
برخی از ویژگی های بازی Sorcery! 2 اندروید :
Sorcery! 2 یک عنوان جالب و یک دنباله سرگرم کننده از قسمت اول سری بازی های Sorcery می باشد. در این بازی مأموریت ها و مراحل مختلفی وجود دارد و همانطور که گفته شد، این شما هستید که اتفاقات بازی و ماجراهای آن را رقم می زنید. Sorcery! 2 با بیشتر از 10 هزار دانلود و کسب امتیاز خیلی خوب 4.7 از 5.0 با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی در معرض فروش قرار گرفت اما شما می توانید در ادامه آخرین نسخه رسمی این بازی را به صورت خریداری شده و تست شده به رایگان از سرورهای اندروید دانلود کرده و این بازی را به صورت نامحدود و کامل تجربه کنید!
تغییرات نسخه ی v1.4a1 :
* برطرف سازی مشکلات مربوط به بخش اخذ مجوزها در اندرویدهای جدید
* اضافه شدن امکان ارسال فیدبک برای سازندگان
* برطرف شدن باگ مربوط به ارور ناسازگاری دستگاه
 
Sorcery! 2
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.inkle.sorcery2 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل