دانلود Car Simulator 2 1.43.4 - بازی شبیه ساز ماشین 2 + مود + دیتا


بازی اندروید, شبیه سازی, 16369 2022-08-18 01:30:25

Car Simulator 2 v1.43.4 + Mod – بازی شبیه ساز واقعی و گرافیکی ماشین سواری با اسم ماشین 2 مخصوص اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (طلا بی نهایت + خرید رایگان ماشین ها + دریافت جایزه بدون دیدن تبلیغات)
امکان بازی به دو صورت انلاین و آفلاین

Car Simulator 2 – شبیه ساز ماشین 2 یک بازی سرگرم کننده و پرطرفدار از استودیوی بازیسازی Oppana Games مخصوص دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شما قرار دارد. با نصب این بازی برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان قادرید یک بازی شبیه سازی رانندگی جالب با گرافیک خوب و گیم پلی سرگرم کننده را تجربه کنید که در آن می توانید ماشین تان را از میان 20 گزینه مختلف انتخاب کنید، از آیتم های متعدد برای سفارشی سازی ظاهر آن استفاده کنید و در نهایت با آن در خیابان های شهر به رانندگی بپردازید و در صورت تمایل با کاربران سراسر دنیا به صورت آنلاین مسابقه بدهید! با پیروزی در مسابقات قادرید پول بیشتری کسب کنید و از آن برای ارتقای ماشین تان یا خرید ماشین های جدید استفاده کنید. حالت های مختلفی در بازی وجود دارد که از مطرح ترین آن می توان به امکان رانندگی در شهر اشاره کرد که در این حالت باید تمامی قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنید. اگر دوست دارید در اوقات فراغت تان مشغول باشید، بدون شک بازی Car Simulator 2 برای تان جالب توجه خواهد بود.

برخی از ویژگی های بازی شبیه سازی Car Simulator 2 اندروید :

  • در دسترس بودن ماشین های مختلف برای باز کردن
  • رانندگی در شهر و تجربه یک رانندگی هیجان آور
  • در دسترس بودن ماموریت ها، چالش ها و مسابقات مختلف
  • تغییر شرایط آب و هوایی برای القای یک حس واقعی رانندگی
  • امکان تغییر زاویه دید رانندگی به صورت 360 درجه
  • انجام  بازی  در دو حالت اول شخص و سوم شخص
  • امکان مسافرکشی برای کسب درآمد و پول
  • امکان دادن رشوه به پلیس به جای جریمه
  • ساخت قابل قبول + گیم پلی اعتیاداور

بازی Car Simulator 2 تا به این لحظه میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.5 از 5.0 را کسب کند. ما امروز در اندروید جدیدترین نسخه بازی را به همراه مود و دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم که قادرید ابتدا تصاویرو و یدئویی از گیم پلی اش را مشاهده کنید و در اخر اگر مایل بودید نسخه تست شده و کاملا سالم ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود کنید.

 

Car Simulator 2

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دریافت کنید و ان را از حالت فشرده خارج کنید . پوشه ی com.oppanagames.car.simulator را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید .