Gravidot Full 1.0 - بازی پازل جذاب و چالش برانگیز "نقطه جاذبه" اندروید


بازی اندروید, پازل و فکری, 647 2019-07-15 02:30:17

Gravidot v1.0 – بازی پازلی بسیار زیبای نقطه جاذبه اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه پرداخت شده و کامل بازی تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

Gravidot – نقطه جاذبه یک بازی بسیار سرگرم کننده و جالب در سبک بازی های پازلی و اکشن است که پازل های آن منطق و ذهن شما را هدف قرار داده و از این طریق شما را از یک بُعد جدید به چالش می کشد! این بازی را استودیوی تایوانی Cheng-Huan Wu تولید کرده و به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه کرده است. بر خلاف اکثر بازی های مشابه در این زمینه، این بازی شما را از دو لحاظ به شدت به چالش می کشاند. مورد اول متفاوت بودن و معکوس بودن نوع پازل است. مورد دوم، کسب موفقیت در انجام پازل های بازی Cheng-Huan Wu مستلزم عکس العمل های سریع شما است و چالش واقعی درست زمانی صورت می گیرد که شما هم باید در کمترین زمان ممکن نوع پازل را درک کنید و در زمانی خیلی سریع حرکت خود را پیاده سازی کنید. در غیر این صورت با موانعی که منجر به باخت شما خواهند شد برخواهید خورد. سبک بازی حول محور یک قانون اصلی می چرخد و آن هم جاذبه است! جاذبه ای در جهات مختلف تعیین شده است. شما در نقش یک نقطه گرد هستید که در هر مرحله باید به بخش مورد نظر برسد. در هر پازل، جاذبه از سمت مشخصی اعمال می شود. ممکن است یک بار جاذبه از سمت راست و یک بار از سمت چپ باشد. درواقع مکانیزم بازی به این صورت است که در هر مرحله شما روی اجسامی مربعی قرار دارید. وظیفه شما این است که این نقطه را از بین موانع عبور داده و به محل تعیین شده برسانید. در بعضی از مراحل هم باید آیتم های موجود در نقشه را جمع آوری کنید.
 
Gravidot
 
در بازی Gravidot Full اجسامی که می توانید روی آن ها قرار بگیرید با رنگ آبی مشخص شده اند. اجسام سبز رنگ اجسام کمکی بوده و در خیلی از مراحل به کمک شما می آیند. اما هرگونه خطوط یا اجسام قرمز و نارنجی رنگ مواردی هستند که باید از آن ها پرهیز کنید. در صورتی که حتی کوچک ترین برخوردی هم با این اجسام داشته باشید بازی را می بازید. برای رسیدن به اهداف تعیین شده می توانید از مسیرهای انتخابی خودتان اقدام کنید. سازنده بازی می گوید برای هر پازل مسیری دشوار و مخصوص با عنوان S-Rank نیز طراحی شده است که برای گیمرهای حرفه ای در نظر گرفته شده اند. بازی Gravidot دارای 10 قسمت کلی (چپتر) است که هر کدام از آن ها شامل 4 پازل می شوند. طراحی های نئونی و گرافیکی بازی جلوه ای جذاب به Gravidot بخشیده اند. این بازی بر خلاف ظاهر ساده و دو بعدی، یک بازی کاملاً HD و نسبتاً حجیم محسوب می شود. جزئیات بازی و مراحل آن باعث شده اند تا این بازی از یک عنوان پازلی ساده به یک بازی چالش برانگیز حرفه ای تبدیل شود. پس معطل نکنید و همین حالا آخرین آپدیت نسخه نهایی این بازی را به صورت رایگان و تست شده به همراه فایل دیتای آن از اندروید دانلود کرده و خودتان را به یک چالش سرگرم کننده و رقابتی دعوت کنید! این بازی با بیشتر از 1000 بار دانلود و کسب امتیاز عالی 4.8 از 5.0 در گوگل پلی، به یکی از بازی های پرمخاطب این سبک تبدیل شده است.
تغییرات نسخه ی v1.0 :
* عرضه شدن اولین نسخه بازی در گوگل پلی
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Gravidot :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.BulbulGames.Gravidot را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.