دانلود Sorcery! 1.5a1 - بازی نقش آفرینی محبوب "جادوگری" اندروید + دیتا


بازی اندروید, استراتژیک, 833 2019-08-15 02:45:10

Sorcery! v1.5a1 – بازی نقش آفرینی متفاوت و مشهور جادوگری برای اندروید + تریلر
نسخه کامل و خریداری شده بازی با قیمت 4.99 دلار تقدیم به شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

Sorcery! – جادوگری اولین قسمت از مجموعه بازی های Sorcery! می باشد که نسخه اول آن ابتدا در سال 2013 برای پلتفرم های PC و MacOS منتشر شد و سپس برای سیستم عامل های iOS و Android نیز عرضه شد. این سری بازی که در حال حاضر در 4 قسمت به انتشار رسیده است، توسط شرکت بازی سازی مشهور Inkle Ltd بریتانیایی که پیش از این بازی انقلابی و محبوب A 80 Days را توسعه داده بود، تولید و منتشر شده اند. این مجموعه بازی های ویدئویی یک اقتباس از سری کتاب هایی هستند که با همین نام و توسط نویسنده انگلیسی یعنی آقای استیو جکسون طی سال های 1983 تا 1985 منتشر شده بودند. عناوین اصلی، ماجراها و رخدادهای موجود در کتاب ها به نوعی دیگر در این سری بازی ها بازسازی شده اند. Sorcery! یک بازی هیجان انگیز و بسیار ماجرایی است که در ژانر یک بازی نقش آفرینی تولید شده است. در این بازی که جریاناتش در یک دنیای خیالی و غیرواقعی رخ می دهد، شما باید به عنوان قهرمانی حماسی ایفای نقش کنید. داستان بازی به یک ماجراجو مربوط می شود. کسی که برای دستیابی به تاج قدرت که با نام تاج پادشاهان معروف است راهی منطقه ای خطرناک و ناشناخته می شود. منطقه ای که Shamutanti Hills نامیده می شود و ساکنین آن جز افرار قانون شکن و خطرناک و همچنین هیولاهای خون خوار نیستند. به جز این دشمنان، این سرزمین از انواع تله های مرگبار پر شده است که تا کنون صدها ماجراجوی دیگر را به کام مرگ کشانده بودند. برای اینکه به منطقه مورد نظر برسید باید از روی تپه های مرگبار عبور کنید. آیا موفق به این کار خواهید شد و یا قبل از اینکه ماجراجویی شما شروع شود پایان می یابد؟ این سرزمین ها در دنیایی فانتزی قرار گرفته اند. دنیایی باستانی که در یک منطقه دوردست و در یک قاره به نام دنیای قدیمی (Old World) جای گرفته است.
 
Sorcery!
 
داستان Sorcery! به یک تاج جادویی مربوط است. این تاج توسط شخصی حیله گر به نام Archmage of Mampang Fortress از پادشاهی آنالند ربوده می شود. او تصمیم دارد تا از قدرت جادویی این تاج به منظور حکمرانی به کل دنیا استفاده کرده و تمام پادشاهی های دیگر را از بین ببرد. حالا این شما هستید که باید در نقش یک مأمور مخصوص و یک قهرمان حماسی، به این ماجراجویی خطرناک پا گذاشته و برای پس گرفتن تاج راهی سرزمین های دیگر شوید. سبک بازی شباهت زیادی به بازی های تخته ای و کارتی دارد و المان های متعددی از بازی های استراتژیکی نیز در این بازی یافت می شود. مهم ترین نکنه بازی Sorcery! این است که تصمیمات و انتخاب های شما روند بازی و داستان آن را تعیین می کنند. به همین خاطر باید تا حدی با زبان انگلیسی آشنا باشید تا دیالوگ های بازی را متوجه شده و بتوانید تصمیمات مختلفی اتخاذ کنید. پایان های جالبی برای تصمیمات شما در نظر گرفته شده است. این بازی متفاوت و سرگرم کننده تا به امروز صد هزار بار در گوگل پلی دانلود داشته است. این بازی همچنین امتیاز خوب 4.5 از 5.0 را نیز از آنِ خود کرده و به عنوان اولین قسمت از سری بازی های Sorcery! به یکی از بازی های پرمخاطب کم حجم سبک نقش آفرینی تبدیل شده است. در ادامه می توانید آخرین آپدیت نسخه خریداری شده این بازی را که به صورت تست شده برای شما عزیزان فراهم شده است، به رایگان از سرورهای اندروید دانلود کرده و آن را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید.
تغییرات نسخه ی v1.5a1 :
* برطرف سازی مشکلات مربوط به بخش اخذ مجوزها در اندرویدهای جدید
* اضافه شدن امکان ارسال فیدبک برای سازندگان
* برطرف شدن باگ مربوط به ارور ناسازگاری دستگاه
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.inkle.sorcery1 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.