Zombie Rush : Extinction 9.0 - بازی استراتژی "حمله زامبی ها" اندروید


بازی اندروید, اکشن, 860 2019-07-13 02:45:20

Zombie Rush : Extinction v9.0 – بازی استراتزی و برج دفاعی حمله زامبی ها برای اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه کامل و خریداری شده بازی با قیمت 1.99 دلار تقدیم شما همراهان عزیز
تست شده با اجرای کاملاً آفلاین

Zombie Rush : Extinction – حمله زامبی ها: انقراض نام بازی سرگرم کننده، مهیج و اکشن از یک عنوان استراتژیکی در سبک بازی های برج دفاعی است که از سوی استودیوی MoonLightGames کشور کره جنوبی در قالب یک بازی پولی با قیمت 1.99 دلار عرضه گردیده است. این بازی پیش از این برای PC منتشر شده بود اما حالا شاهد عرضه شدن نسخه تکامل یافته آن برای سیستم عامل اندروید هستیم. بازی Zombie Rush : Extinction پایان دنیا را روایت می کند. زمانی که انسان های کره زمین به خاطر یک ویروس مهلک، به زامبی تبدیل شده و شهر به شهر و کشور به کشور همه چیز را به تباهی می کشانند. کل دنیا به این ویروس مرگبار آلوده شده و حالا زامبی به سمت آخرین پایگاه امید بشریت یعنی پایگاه شما روانه شده اند! در این بازی خبری از مبارزه با یک، ده و یا صد زامبی در یک مرحله نیست. این بار شما با میلیون ها زامبی رو در رو خواهید شد و یک چالش غیرمعمول و دشوار و در عین حال استرس زا و مخوف را تجربه خواهید کرد! در هر مرحله از بازی بیشتر از یک میلیون زامب در دسته های چند صدتایی و هزارتایی پشت سر هم به سمت پایگاه شما حمله ور می شوند. شما باید تا آخرین نفس مبارزه کنید و برای این کار باید یک پایگاه نظامی ساخته و از هر ابزار جنگی که می توانید استفاده کنید. زامبی ها به صورت وحشیانه از همه اطراف به سمت شما هجوم می آورند به همین خاطر باید دور تا دور پایگاه خود را با دیوار بپوشانید تا سرعت روند نفوذ آن ها را کاهش دهید و فرصت کافی برای نابود کردنشان پیدا کنید! در بازی Zombie Rush : Extinction شما می توانید 11 آیتم ساختمانی ایجاد کنید. اولین و مهمترین آن ها ساختمان مقر فرماندهی یا Command Center است. برد یا باخت شما به سلامت این ساختمان بستگی دارد. به محض اینکه دست زامبی ها به مقر فرماندهی برسد و آن را نابود کنند، شما بازی را می بازید.
 
Zombie Rush : Extinction
 
آیتم های دیگر مواردی شامل دیوار، انبار مهمات، انبار انرژی، انبار فولاد، نیروگاه برق، اتاق مهندسی، کارخانه، آزمایشگاه بیوتکنولوژی، فرودگاه و آزمایشگاه هسته ای می باشند. در حقیقت شما با راه اندازی این آیتم ها یک شهرک نظامی می سازید. با کمک این مسائل می توانید روند توسعه پایگاه خودتان را بهبود داده و به سیستم های دفاعی و هجومی کمک کنید. در بازی Zombie Rush : Extinction همچنین 7 نوع سرباز با قابلیت های مخصوص به خود نیز وجود دارند که می توانید از آن ها برای عقب راندن زامبی ها استفاده کنید. اما مؤثرترین راهکار دفاعی استفاده از ابزارها و ماشین آلات جنگی است. می توانید 6 مدل ماشین جنگی به کار گرفته و آن ها را دور تا دور محوطه پایگاه خود نصب کنید تا با تمام قدرت به سمت زامبی ها شلیک کنند! در این میان مواردی مثل برجک های دفاعی، تانک و پهپادها به چشم می خورند. این بازی سرگرم کننده با گیم پلی روان و پر زد و خورد به همراه طراحی های جالب و گرافیکی، می تواند ساعت ها شما را سرگرم کرده و به چالش بکشد! افکت های تصویری، انفجارهای متعدد و شلیک های پی در پی، به شما حس یک بازی تمام عیار در سبک بازی های اکشن را القا خواهد کرد. در ادامه می توانید به راحتی نسخه خریداری شده بازی Zombie Rush : Extinction را به صورت تست شده از اندروید دانلود کرده و در نقش آخرین بازمانده از نسل بشر، برای نابود کردن میلیون ها زامبی دست به کار شوید!
تغییرات نسخه ی v9.0 :
* انتشار اولین نسخه اندرویدی بازی در گوگل پلی
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Zombie Rush : Extinction :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.MoolightGames.ZombieRush_Extinction را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.