Fort Sumter: The Secession Crisis 1.0.2 - بازی "قلعه سامتر" اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 709 2019-07-13 01:45:24

Fort Sumter: The Secession Crisis v1.0.2 – بازی تخته ای جالب قلعه سامتر اندروید همراه دیتا
نسخه کامل و خریداری شده بازی با قیمت 6.99 دلار تقدیم به شما عزیزان
تست شده با اجرای بدون مشکل

Fort Sumter: The Secession Crisis – قلعه سامتر: بحران جدایی طلبی نام یک بازی تخته ای (Board) با ویژگی های جالب بازی های کارتی است که از سوی استودیوی آمریکایی Playdek, Inc توسعه داده شده است. این بازی به صورت یک پکیج پرمیوم و با قیمت 6.99 دلار در گوگل پلی انتشار یافته است و شما باری دیگر می توانید از اندروید به عنوان اولین وب سایت ایرانی منتشر کننده بازی Fort Sumter: The Secession Crisis را به صورت رایگان دریافت نمائید. این بازی روایتگر داستان تاریخی جنگ های داخلی آمریکا در طی سال 1860 و 1861 است. در واقع در این بازی شما داستان شروع جنگ های داخلی آمریکا را تجربه می کنید. ماجرای بازی از روی واقعه ای تاریخی برداشته شده است. جایی که یک قلعه نظامی به نام Sumter توسط نیروهای اتحاد ملی آمریکا در یک جزیره در سواحل ایالت کارولینای جنوبی پایه گذاری شد تا بتوانند با آن جلوی دشمنان را بگیرند. دشمنان افرادی بودند که خود را جدایی طلب می نامیدند و خواستار استقلال خودخواهانه و جاه طلبانه بودند. اما این قلعه که در موقعیتی حساس و استراتژیک بنا شده بود توسط دشمنان بمب باران می شود. حالا این شما هستید که باید با انتخاب طرف مورد نظر خود، یا به عنوان نیروهای اتحاد ملی و یا به عنوان نیروهای جدایی طلب در مقابل رقیب خود در یک بازی متفاوت و تخته ای صف آرایی کنید! کار شما این است که در نقشه موجود در بازی Fort Sumter: The Secession Crisis اقدام به تسخیر مناطق مختلف سرزمین های مجاور کنید و اتفاقات داخل بازی را مدیریت کنید. شما باید در 4 بخش اصلی که شامل مواردی مثل رقابت در مسائل سیاسی، جدایی طلبی و استقلال، مدیریت افکار عمومی و لشگرکشی است، با رقیب اصلی خود به رقابت بپردازید. این یعنی شما چالش های متعددی در طول بازی خواهید داشت. بعد از پایان سه دست اول و رقابت در مورد چهارم که درواقع رقابت نهایی شما خواهد بود، همه چیز به اوج خود رسیده و شرایط بازی برای شما چالش برانگیزتر خواهد شد. همه این مسائل در یک بازی کارتی و تخته ای انجام می شود و شما باید با استراتژی های خاصی این باز را انجام دهید.
برخی از ویژگی های بازی Fort Sumter: The Secession Crisis اندروید :
بازی Fort Sumter: The Secession Crisis مناسب افراد حرفه ای و گیمرهایی است که با بازی های کارتی و تخته ای ارتباط خاص و پیچیده ای برقرار می کنند. نسخه نهایی و خریداری شده این بازی گران قیمت که با بیشتر از 100 دانلود در گوگل پلی و اختصاص امتیاز خوب 4.6 از 5.0 به خود منتشر شده است، همینک به صورت تست شده از سرورهای اندروید قابل دریافت می باشد.
تغییرات نسخه ی v1.0.2 :
* بروزرسانی 4 دسته کارت Fugitive Slave Law , Social Elites , Russel of the Times و Seizing Federal Armories
* برطرف سازی چند باگ جزئی
 
Fort Sumter: The Secession Crisis
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Fort Sumter: The Secession Crisis :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.playdekgames.fortsumter را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.