Star Traders: Frontiers 3.1.42 - بازی نقش آفرینی تاجران فضا اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 870 2021-04-30 21:45:32

Star Traders: Frontiers v3.1.42 – بازی نقش محور و جالب تاجران فضا اندروید
نسخه کامل و خریداری شده بازی با قیمت 6.99 دلار تقدیم به شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

Star Traders: Frontiers – تاجران فضا نامی از یک بازی جالب و چند منظوره است که از ترکیب چند سبک بازی مثل اکشن و استراتژی ساخته شده و در قالب یک بازی نقش آفرینی ارائه شده است. سازنده و منتشر کننده این بازی استودیوی آمریکایی Trese Brothers می باشد که آن را پیش از این برای پلتفرم PC منتشر کرده بود حالا نسخه پورت شده آن را برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی به قیمت 6.99 دلار برای فروش قرار داده است. در بازی Star Traders: Frontiers شما در نقش یک تاجر و یک کاپیتان کشتی فضایی هستید که در کهکشان ها گشت و گذار کرده و با دیگر تاجران به داد و ستد می پردازد. اما از زمانی که سر و کله ی موجودات بیگانه و فضایی پیدا شده است، شرایط کهکشان از حالت آرام و صلح آمیز خود خارج شده و هرج و مرج بزرگی کل آن را در بر می گیرد. حالا دیگر حتی انسان ها هم با یکدیگر متحد نیستند و هر کسی فقط به فکر خود و کشتی فضایی و خدمه خودش است. شما نیز از این قاعده مستثنی نیستید! باید تلاش کنید تا در این هرج و مرج جان سالم به در برده و از تهدیداتی که علیه شما صورت می گیرد به خوبی از خودتان محافظت کنید. با شروع درگیری ها و از بین رفتن آرامش، شما نمی توانید فقط یک تاجر ساده باقی بمانید. وقت آن رسیده که به یک غارتگر تبدیل شده و مثل دزدان دریایی عمل کنید! راه دیگری برای شما وجود ندارد. یا باید با نابود کردن و غارت دشمنان زنده بمانید یا در این دنیای خشن محو شده و خیلی زود شکست بخورید. بازی Star Traders: Frontiers بخش های متعددی دارد که باعث شده از حالت خسته کننده و تکراری در بیاید. شما مسئولیت های زیادی دارید و باید به نحو احسن آن ها را انجام دهید. به عنوان مثال، باید به بهترین شکل ممکن به مدیریت کشتی فضایی خود پرداخته و خدمه و خدمتکارانتان را مدیریت کنید. طراحی های جالب بازی که در چندین بخش صورت گرفته نشان می دهد که تلاش زیادی برای تولید این بازی انجام شده است.

برخی از ویژگی های بازی Star Traders: Frontiers اندروید :

  • امکان بازی در یک دنیای بزرگ در کهکشان
  • امکان سفر به نقاط مختلف و رویارویی با موارد متفاوت
  • دارای مأموریت های متنوع و متعدد
  • شخصیت پردازی های جالب
  • قابلیت ایفای نقش از بین 26 عنوان مختلف از جمله جاسوس، تاجر، کاپیتان، قاچاقچی، ماجراجو، غارت گر و بسیاری مأموریت های دیگر
  • امکان شخصی سازی بخش های گوناگون کشتی فضایی و ارتقاء آن
  • قابلیت جمع آوری خدمه مختلف و تخصصی برای مدیریت هرچه بهتر کشتی فضایی
  • وجود نبردهای مختلف مثل نبرد کشتی های فضایی و یا نبردهای نقش محوری و استراتژیکی
  • دارای مدهای متفاوت و امکان بازی در چندین درجه سختی
  • وجود صدها چالش، آیتم و موارد سرگرم کننده دیگر در طول بازی

Star Traders: Frontiers یک بازی تلفیقی از چند سبک در قالب یک عنوان RPG می باشد که برای کسب موفقیت در آن باید درست مثل یک کاپیتان همه فن حریف عمل کنید! چالش های متعددی در مسیر شما وجود دارد و تهدیدات زیادی در این کهکشان سد راه شما خواهند شد. همین حالا می توانید آخرین نسخه خریداری شده بازی Star Traders: Frontiers را به صورت تست شده از اندروید دانلود کرده و به بزرگترین کاپیتان کهشکان ها تبدیل شوید! گفتنی است که این بازی با 10 هزار بار دانلود و کسب امتیاز عالی 4.5 از 5.0 در گوگل پلی برای خریداری با قیمت 6.99 دلار در دسترس قرار گرفته است.

توجه : در نسخه مود بازی قیمت تمام آیتم های پولی 0 – صفر می باشد.

 

Star Traders: Frontiers

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Star Traders: Frontiers :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.tresebrothers.games.startraders2 را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.