دانلود A 80 Days 1.5a1 - بازی نقش آفرینی "دور دنیا در 80 روز" اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 1154 2019-08-13 01:45:06

A 80 Days v1.5a1 – بازی نقش آفرینی و ماجراجویانه دور دنیا در 80 روز اندروید همراه دیتا + اریلر
نسخه کامل و خریداری شده بازی با قیمت 4.99 دلار تقدیم به شما عزیزان
تست شده با اجرای بدون مشکل

A 80 Days – سفر دور دنیا در 80 روز عنوانی از یکی از جذاب ترین و برترین بازی های عرضه شده در گوگل پلی در سبک بازی های نقش آفرینی و ماجرایی است که توسط شرکت بازی سازی inkle Ltd تولید و با قیمت 4.99 دلار برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی عرضه شده است. این بازی برای اولین بار در جولای سال 2014 برای پلتفرم های مختلف از جمله اندروید منتشر شد و تا کنون ده ها آپدیت و بروزرسانی نیز ارائه کرده است. بازی A 80 Days جزو معدود بازی های منتخب خود گوگل پلی است که با عنوان Editors Choice شناخته می شود. این گونه بازی ها و اپ ها توسط سازندگان و مسئولین خود گوگل پلی انتخاب شده و در لیستی مخصوص قرار می گیرند. تنها مواردی خاص و متفاوت در لیست Editor’s Choice قرار می گیرند. به جز این، بازی A 80 Days همچنین به عنوان برترین بازی سال 2014 به انتخاب مجله معتبر تایمز نیز انتخاب شد. در ضمن، برترین مجله های معتبر دنیا و منتقدین حرفه ای همگی نمره های بسیار بالایی به این بازی داده اند. این محبوبیت بیش از حد باعث شد تا این بازی ساده اما متفاوت توجه خیلی از گیمرها را به خود جلب کند. در این بازی که از نامش پیداست راجع به چه چیزی است، داستان معروف دور دنیا در 80 روز را این بار از نگاهی دیگر تجربه خواهید کرد. جریان بازی در سال 1872 رخ می دهد. شما در نقش خدمتکار آقای Phileas Fogg که یک دانشمند و مخترع بریتانیایی می باشد هستید. او با خیلی از همکارانش شرط بسته که می تواند دنیا را فقط در 80 روز بپیماید و از نقطه شروع حرکت کرده و مجدداً از آن سوی کره زمین به همان نقطه باز گردد. شما وظیفه دارید تا به آقای Fogg برای اثبات توانایی هایش کمک کنید. برای این کار باید در استفاده از وسایل نقلیه مختلف مثل بالن های هوایی، قطار، قایق، و یا حیواناتی همچون اسب، شتر و موارد دیگر به ارباب خود کمک کنید.
 
A 80 Days
 
از جمله مهم ترین وظایف شما در بازی A 80 Days مواظبت از آقای Fogg و توجه به سلامتی او می باشد. همچنین شما باید مسائل دیگری مثل زمان، مسیر حرکت و مسائلی از این قبیل را به خوبی مدیریت کنید در کمترین زمان ممکن بیشترین بهره را بگیرید. در طول این سفر ماجراجویانه شما از روی ده ها کشور و صدها شهر گوناگون عبور کرده و در خیلی از آن ها اقامت خواهید داشت. برای این بخش نیز تدابیر جالبی توسط سازنده های بازی اندیشیده شده است. هر شهری که به آن سفر کنید داستانی جالب و مخصوص به خود را دارد که به نوعی شما را نیز درگیر خواهد کرد. برای انتخاب مسیرهای بعدی و تعیین مقاصد شما مجبور هستید تا انتخاب هایی را در طول بازی داشته باشید که این انتخاب ها روند ماجرایی بازی را تحت الشعاع قرار می دهند. درواقع انتخاب های شما می توانند خوب و مناسب باشد که در نتیجه آن با سرعت بیشتری مسیر را طی می کنید اما ممکن است این انتخاب ها اشتباه باشند و شما را روزها از برنامه عقب بی اندازند و حتی در موارد بدتر، مسیر این ماجراجویی شما را به سمت اتفاقات ناگوار هدایت کنند. برای این بازی زیبا از موسیقی های متن خیلی جذابی استفاده شده است. نکته ای که بازی A 80 Days را از حالت عادی بسیار جذاب تر و سرگرم کننده تر کرده است، حالت چند نفره و رقابتی آن است. شما می توانید به صورت لحظه ای رقبا و بازیکنان دیگر را نیز روی نقشه  کره زمین که به صورت سه بعدی طراحی شده است ببینید و با آن ها به صورت مستقیم و بدون وقفه رقابت کنید! این بازی زیبا تا به امروز بیشتر از 100 هزار بار در گوگل پلی دریافت شده است و امتیاز خیلی خوب 4.6 از 5.0 را نیز به دست آورده است. همینک می توانید خیلی راحت نسخه خریداری شده از آخرین آپدیت بازی A 80 Days را از اندروید دانلود کرده و در یک بازی جذاب و ماجرایی مدت ها سرگرم شوید.
تغییرات نسخه ی v1.5a1 :
* اضافه شدن پشتیبانی از دستگاه های 64 بیتی .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی A 80 Days :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.inkle.eightydays را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.