Reactor - Idle Tycoon 1.72.30 - بازی استراتژی کلیکر رآکتور + مود


بازی اندروید, استراتژیک, 1574 2022-09-05 19:30:19

Reactor – Idle Tycoon v1.72.30 + Mod – بازی استراتژی و سرگرم کننده رآکتور برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (خرید رایگان) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای کاملاً افلاین

Reactor – Idle Tycoon – رآکتور که نام کامل آن Reactor – Idle Tycoon. Energy Business Manager است، نام یک بازی بسیار جذاب و تفننی می باشد که در کنار طراحی های جالبش می تواند گزینه ای بسیار سرگرم کننده برای اوقات فراغت شما باشد. این بازی در ژانر استراتژی و با المان های بازی های کلیکر از سبک بازی های Idle Tycoon که مربوط به بازی های کسب درآمد و تجارتی می باشد تولید شده است. مسئولیت ساخت و انتشار این بازی بر عهده استودیوی RSGapps – Idle Tycoon Games می باشد. در Reactor – Idle Tycoon. Energy Business Manager که محتوای خیلی جالبی دارد، شما در نقش یک بیزینس من بزرگ هستید که قصد دارد تا یک پایگاه بزرگ صنعتی برای تولید انرژی بسازید. در واقع شما باید یک نیروگاه هسته ای بسازید و در کنار آن از هر سیستم دیگری که می توان برای تولید انرژی و برق استفاده کرد بهره مند شوید. سپس باید نیروگاه خودتان را گسترش داده و آن را با ابزارهای مختلف توسعه بدهید. در نهایت باید از انرژی هایی که تولید می کنید پول در بیاورید. می توانید با فروختن آن ها به مشتریان، از این راه کسب درآمد کنید. در ابتدا درآمد شما زیاد نخواهد بود اما هرچه نیروگاه بزرگتری بسازید و انرژی و الکتریسیته بیشتری تولید کنید درآمد شما هم بیشتر خواهد شد. اما لازمه کسب موفقیت در این مراحل فقط این نیست که ابزارهای بیشتری به کار بگیرید. برای موفقیت بیشتر در این مورد، شما به قوه استراتژیکی و مدیریتی بالایی نیاز دارید. بازی Reactor – Idle Tycoon. Energy Business Manager چالش های متعدد و جالبی دارد که باعث می شود شما در عین سرگرم شدن حسابی متمرکز شده و به چالش کشیده شوید. اگر در زمان درست اقدامات لازم را انجام ندهید، ممکن است تمام تلاش های شما در چند لحظه از بین بروند! طراحی های این بازی مثل خیلی دیگر از بازی های مشابه در سبک کلیکر به صورت پیکسلی است. چنین طراحی هایی اگرچه ظاهر بازی را ساده نشان می دهند، اما بهتر است بدانید برخلاف تصور، باعث افزایش جذابیت این نوع بازی ها می شوند.

برخی از ویژگی های بازی Reactor – Idle Tycoon. Energy Business Manager اندروید :

  • طراحی های جالب با گرافیک پیکسلی
  • سبک استراتژیکی با المان های مدیریتی
  • گیم پلی سبک Idle Clicker با مکانیزم Tap Tap
  • امکان ساخت نیروگاه های مختلف در مکان های متفاوت
  • قابلیت بهره مند شدن از بیش از 15 نوع ابزار تولید نیرو مثل نیروگاه اتمی، توربین های بادی، تسلا کویل و یا پنل های خورشیدی
  • امکان فروش انرژی های تولید شده و کسب درآمد
  • امکان مدیریت فروش و درآمدها
  • تلاش برای تبدیل شدن یک از تجارت کوچک به یک کمپانی غول آسا و معتبر
  • قابلیت ایجاد اتوماسیون های مختلف برای فعالیت خودکار بخش های نیروگاه
  • سفر به 10 جزیره متفاوت برای راه اندازی نیروگاه ها
  • حجم بسیار کم و بدون نیاز به اینترنت

Reactor – Idle Tycoon. Energy Business Manager یک بازی کلیکر کم حجم و تفننی برای گذراندن اوقات فراغت است. این بازی زیبا با چالش های فراوان و جذابی که دارد می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند و حتی یک بازی رقابتی برای شما و دوستانتان باشد. این بازی تا امروز بیشتر از 1 میلیون بار در گوگل پلی دانلود داشته است و از این میان توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را از رأی کاربران به دست بیاورد. اندروید این بازی مدیریتی و کلیکر را در دو نسخه معمولی و مود شده با قابلیت خرید رایگان تهیه و تدارک دیده است.

 

Reactor-Idle-Tycoon

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل