دانلود Brave Conquest 1.4.2 - بازی استراتژیک "پیروزی دلاورانه" اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 1123 2020-01-26 02:30:19

Brave Conquest – پیروزی دلاورانه عنوان یک بازی جذاب در سبک بازی های استراتژیک است که توسط استودیو بازی سازی IGG.COM برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. Brave Conquest یک انتخاب عالی برای گیمر هایی است که به بازی های حماسی استراتژیک و تاکتیکی علاقه دارند. در این بازی وارد یک ماجراجویی بزرگ می شوید و به عنوان یک لرد قلمرو پادشاهی خود را می سازید. سپاهیان خود را سازماندهی می کنید و در نبرد های مهیج شرکت می‌ کنید. ماجرای Brave Conquest در یک سرزمین جادویی شکل می گیرد، جایی که افسانه های آن در میان خون و آتش بوجود آمده است. از همان ابتدا باید ساختمان های مختلفی بسازید و برای آنها کارکنانی تعیین کنید تا بتوانید منابع ضروری و اساسی مورد نیاز برای سرزمین تان را فراهم کنید. با بدست آوردن منابع مورد نیاز می توانید سپاهیان تان را گسترش دهید و تجهیزات جنگی تهیه کنید تا در نبرد ها قدرت قلمرو پادشاهی تان را نشان دهید. هرچه منابع بیشتری تهیه کنید، می توانید واحد های رزمی بیشتری داشته باشید. هر واحد رزمی قدرت های منحصر به فرد خاص خودش را دارد که می تواند در استراتژی ها و نبرد های مختلف کاربرد داشته باشد اما قدرت تنها عامل پیروزی نیست، سپاهیان تان برای پیروزی به استراتژی نیاز خواهند داشت. برای افزایش قدرت سپاهیان تان می توانید قهرمانان را بخدمت درآورید، آنها نیرو های ویژه ای دارند و می توانند به اثربخشی واحد های رزمی کمک کنند. با شکست دادن دشمنان، می توانید سرزمین های دیگر را به تسخیر درآورید و وسعت قلمرو پادشاهی را افزایش دهید. فعالیت های ساخت و ساز این بازی بسیار جذاب و لذت بخش است. علاوه بر استخراج منابع مختلف، باید بتوانید ساختمان های مسکونی بسازید و برای شهروندان تان شهر سازی کنید و برای آنها خانه فراهم کنید. به این ترتیب می توانید کارکنان بیشتری داشته باشید و منابع بیشتری تهیه کنید تا سپاهیان قدرتمند تری داشته باشید. شما باید بتوانید قلمرو پادشاهی را از لحاظ اقتصادی مدیریت کنید. اگر شهروندان فاقد محل زندگی باشند، باید برای آنها خانه بسازید. اگر غذا بخواهند، باید برای آنها مزارع مختلفی بسازید تا بتوانند احتیاجات شان را فراهم کنند. و همچنین اگر به خدمات دیگری نیاز داشته باشند، باید بتوانید خدمات مورد نیاز آنها را فراهم کنید.
 
Brave Conquest
 
در بازی Brave Conquest دقیقاً مانند City Island 5 – Tycoon Building Simulation Offline  اما اینبار در قرون وسطی. با توجه به اینکه دشمنان در انتظار یک موقعیت خوب هستند تا به قلمرو پادشاهی حمله کنند و همه چیز را به تاراج ببرند، شما باید بتوانید علاوه بر شهرسازی سپاه قدرتمندی داشته باشید تا بتوانید از پایتخت محافظت کنید. تشکیل یک سپاه قدرتمند هزینه بردار است و نیازمند منابع مختلف است، بنابراین اطمینان حاصل کنید اقتصاد قلمرو پادشاهی توانایی پاسخگویی به نیاز های سپاهیان تان را داشته باشد. اما تنها دشمنان نیستند که پایتخت را تهدید می کنند، هیولا ها و موجودات ترسناک نیز در جنگل ها و کوه های اطراف وجود دارند و این وظیفه شماست که دنبال آنها بگردید و آنها را نابود کنید و از شهروندان در برابر آنها محافظت کنید. نقشه بازی بسیار وسیع است و تجربه شرکت در نبرد های حماسی متنوع را برای بازیکنان به ارمغان می آورد. گرافیک بازی سه بعدی و چشم نواز است و در طراحی محیط بازی به جزئیات توجه شده است. موسیقی متن و افکت های صوتی بازی به خوبی طراحی شده اند و اتمسفر حماسی و قرون وسطایی را القا می کنند. این بازی از قابلیت اتصال آنلاین برخوردار است و شما می توانید با دیگر بازیکنان به صورت آنلاین بازی کنید و با آنها اتحاد های رزمی قدرتمند ایجاد کنید و از منابع یکدیگر استفاده کنید. Brave Conquest امتیاز خوب 4.5 از 5.0 را در گوگل پلی به خود اختصاص داده و تیم اندروید این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار داده است. در انتهای همین مطلب می توانید ویدیو معرفی و تصاویر اسکرین شات مربوط به گیم پلی بازی را مشاهده کنید تا با این بازی بیشتر آشنا شوید و در صورت تمایل آن را از سرور های ما دانلود کنید. امیدوارم از این بازی لذت ببرید و حماسه آفرینی کنید!
تغییرات نسخه v1.4.2 :
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی + ویژگی های جدید
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.igg.android.braveconquest را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.