TAP! DIG! MY MUSEUM! 1.8.3 - شبیه سازی "موزه من" اندروید + مود


بازی اندروید, شبیه سازی, 2655 2022-07-20 01:30:30

TAP! DIG! MY MUSEUM! v1.8.3 + Mod – بازی شبیه سازی و متفاوت موزه من اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (راه اندازی نمایشگاه با هزینه 0 طلا) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای کاملاً افلاین

TAP! DIG! MY MUSEUM! – موزه من یک بازی سرگرم کننده و خیلی جالب از سوی استودیوی ژاپنی oridio است که به شکل کاملاً رایگان برای سیستم عامل اندروید تولید و منتشر شده است. اولین ویژگی بارز این بازی، گرافیک پیکسلی آن به سبک دیگر بازی های مشابه ژاپنی مثل March to a Million و یا The Manga Works می باشد. درواقع بازی TAP! DIG! MY MUSEUM! یک بازی کلیکر و تفننی در قالب یک بازی شبیه سازی است که در آن شما قرار است به عنوان صاحب جدید یک موزه از کار افتاده باشید. هدف شما این است که می خواهید با به نمایش درآوردن آثار باستانی محبوب و آثاری که پیش از این در هیچ موزه دیگری وجود نداشت، موزه خود را به یک موزه بزرگ و مشهور تبدیل کرده و از این طریق کسب و کارتان را رونق دهید! به همین خاطر شخصیت اصلی بازی تصمیم می گیرد تا به سراغ حفاری در نقاط مختلف دنیا رفته و با پیدا کردن قطعات فسیل های جانوارن ماقبل تاریخ و کامل کردن اسکلت آن ها، یک فسیل کامل در موزه قرار دهد. چنین اقدامی باعث می شود تا تعداد بازدیدکنندگان موزه به مقدار چشم گیری افزایش پیدا کند. حالا شما در نقش این صاحب موزه، تصمیم دارید فعالیت خود را گسترش دهید. برای شروع شما هزینه های کافی برای بازسازی موزه بزرگ را ندارید و به همین خاطر باید یک نمایشگاه جدید و کوچک راه اندازی کنید و با استخدام نیروهای حفاری بیشتر و پروژه های کشف اشیاء و چیزهای باستانی دیگر، سعی کنید تا جایی که می توانید موزه خود را معروف کنید تا در ادامه با کسب سرمایه بیشتر و فسیل های بیشتر، راه خود را برای بازسازی دوباره موزه اصلی هموار کنید.

 

TAP! DIG! MY MUSEUM!

 

برای اینکه فسیل های بیشتری پیدا کنید باید از روی نقشه ای که در اختیار دارید نقاط حفاری را پیدا کرده و به هر کدام مراجعه کنید. ممکن است در یک حفاری هیچ چیز پیدا نکنید و یا فقط چند قطعه ساده کشف کنید اما اگر شانس با شما یار باشد، می توانید تکه های فسیل های بزرگ و با ارزشی را در این حفاری ها پیدا کنید! تلاش و تمرکز اصلی شما در بازی TAP! DIG! MY MUSEUM! باید پیدا کردن فسیل های مرتبط با یک جاندار باشد تا بتوانید یک فسیل کامل از یک حیوان ماقبل تاریخ را به بازدیدکنندگان نمایش دهید. در بخش مربوط به ارتقاء می توانید سطوح بخش های متفاوت را افزایش دهید. برای مثال می توانید با ارتقاء شخصیت بازی، نیروهای بیشتری به خدمت بگیرید یا با ارتقاء ابزار حفاری، با سرعت و حجم بیشتری اقدام به جستجو برای کشف فسیل ها کنید. در ضمن با ارتقاء بخش های گوناگون خود موزه نیز می توانید باعث شوید تا بازدیدکنندگان و مراجعین بیشتری به موزه شما بیایند. سیستم داینامیک بازی به خوبی طراحی شده است. مراجعین موزه شما، در صورتی که فسیل های با ارزشی داشته باشید، پول بیشتری برای دیدن آثار جمع آوری شده پرداخت می کنند اما اگر آثار مناسبی نداشته باشید، هم تعداد کمتری بازدیدکننده برای شما خواهد آمد و هم تعرفه بلیط های این افراد کمتر خواهد بود. نسخه معمولی و مود شده بازی زیبای TAP! DIG! MY MUSEUM! با ثبت بیشتر از 100 هزار دانلود در گوگل پلی توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا و امتیاز خیلی خوب 4.6 از 5.0 در ادامه از اندروید قابل دریافت می باشد.

توجه: در نسخه مود شده، طلای مورد نیاز برای راه اندازی غرفه نمایشگاه به 0 تغییر پیدا کرده است و می توانید به صورت رایگان نمایشگاه خود را راه اندازی کنید!

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل