Vineyard Valley: Design Story 2.1.8 - بازی دره تاکستان اندروید + مود


بازی اندروید, کودکانه, 2782 2021-10-10 02:30:27

Vineyard Valley: Design Story v2.1.8 + Mod – بازی مدیریتی و جالب دره تاکستان: ماجرای طراحی اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (افزایش سکه ها به جای کاهش) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Vineyard Valley: Design Story – دره تاکستان: ماجرای طراحی یک بازی سرگرم کننده و زیبا و تلفیقی از سبک های مدیریتی، خلاقانه و پازلی است که در دسته بازی های تفننی (Casual) به دست استودیوی محبوب و نام آشنای Jam City, Inc منتشر شده است. این شرکت بازی سازی آمریکایی به خاطر تولید و انتشار بازی های محبوبی مثل Harry Potter: Hogwarts Mystery و Snoopy Pop به شهرت زیادی دست پیدا کرده است و در مجموع می توان گفت همه بازی های این استودیو جذابیت و هیجان خاصی دارند. بازی Vineyard Valley: Design Story یک بازی چند منظوره است که در آن باید در چند بخش مختلف مثل آشپزی، مدیریت و طراحی یک عمارت و فضای بیرونی آن، انجام پازل ها و موارد مشابه به بازی کردن بپردازید. در این بازی شما در نقش دختری جوان هستید که می خواهد یک منطقه گردشگری قدیمی را بازسازی کرده و آنجا را مجدداً به روزهای اوجش بازگرداند. این منطقه شامل یک عمارت و رستوران است که دور تا دور آن را تاکستان ها و درختان زیبای انگور پوشانده است. شما باید به او کمک کنید تا با نونوار کردن این عمارت و رسیدگی به باغ های اطراف آن، این محل را از یک مکان متروکه به یک منطقه زیبا و دوست داشتنی برای مسافران تبدیل کنید! بازی Vineyard Valley: Design Story دارای یک خط داستانی جالب با چندین کاراکتر مختلف است. شما باید در طول بازی ماجرای شخصیت های مختلف را دنبال کنید و اتفاقات عاشقانه، مرموز و درام متعددی را کشف کنید. وظیفه شما راه اندازی یک کسب و کار همه جانبه است. باید رستوران مخصوص خودتان را ایجاد کرده و با سرو بهترین غذاها، این رستوران را زبان زد خاص و عام کنید! به جز این موارد، این بازی دو بخش اصلی مدیریتی و انجام بازی های پازلی جورچین انفجاری یا Blast Puzzle دارد. ابتدا باید در بخش پازل ها با انجام جورچین های رایج، به کسب امتیاز و پول بپردازید. سپس می توانید با کمک سکه های به دست آمده، اقدام به خرید تجهیزات و آیتم های گوناگون کرده و به طراحی دکوراسیون و زیباسازی این منطقه بپردازید!

برخی از ویژگی های بازی Vineyard Valley: Design Story اندروید :

  • گرافیک عالی با طراحی های سه بعدی و رنگارنگ
  • گیم پلی سرگرم کننده و تلفیقی از چند سبک ماجرایی، مدیریتی، پازلی و آشپزی
  • وجود خط داستانی زیبا و رمانتیک با حضور شخصیت های گوناگون
  • امکان راه اندازی یک کسب و کار جدید با نوسازی رستوران و اقامتگاه زیبا
  • قابلیت زیباسازی اطراف و محوطه باغ ها
  • امکان طبخ و سرور انواع غذاها
  • وجود مراحل پازلی با ده ها پازل جورچین Blast Puzzles
  • امکان استفاده از آیتم های ویژه و مخصوص برای حل پازل ها
  • وجود هدایا و آیتم های امتیازی متعدد در طول بازی
  • وجود لیدربوردشیپ آنلاین و امکان به اشتراک گذاری رکورها در شبکه های اجتماعی

Vineyard Valley: Design Story یک بازی چند منظوره است که می تواند علاقه مندان به سبک های مختلف مثل بازی های ماجرایی، بازی های مدیریتی و آشپزی و بازی های پازلی را برای مدت ها سرگرم کرده و با ارائه یک داستان زیبا، بازیکنان را مجاب به ادامه بازی کند. چالش های زیادی در این بازی در انتظار شما هستند. اگر مایل هستید تا با این بازی بیشتر آشنا شوید، می توانید در ادامه تصاویر مربوط به بازی را مشاهده کرده و در صورت تمایل، نسخه های معمولی و مود شده آن را از سرورهای اندروید با یک کلیک دریافت و روی دستگاه اندرویدی تان نصب کنید.

توجه: در نسخه مود با خرید از فروشگاه بازی، به جای کاهش سکه ها، آن ها افزایش می یابند [در اجرای اولیه مود اینترنت قطع باشد].

 

Vineyard-Valley-Design-Story

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل