دانلود Civil War: Gettysburg 2.4.2 - بازی جنگ داخلی: گتیسبرگ اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 784 2020-04-29 01:30:22

Civil War: Gettysburg v2.4.2 – بازی جذاب و مهیج جنگ داخلی: نبرد گتیسبرگ اندروید به همراه دیتا
نسخه کامل و خریداری شده بازی با قیمت 4.99 دلار تقدیم به شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

Civil War: Gettysburg – جنگ داخلی: نبرد گتیسبرگ عنوانی از یک بازی استراتژیکی و تکامل یافته از استودیوی اسکاتلندی HexWar Games Ltd است که با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی انتشار یافته است. همان گونه از نام و عنوان بازی پیداست، این بازی به جریانات جنگ داخلی آمریکا و جنگی که بین نیروهای ارتش اتحادیه و نیروهای ارتش ایالات مؤتلفه آمریکا در شهر گتیسبرگ در ایالت پنسیلوانیا رخ داد مربوط می شود. به همین خاطر اسم این جنگ با نام نبرد گتیسبرگ معروف شده است. این جنگ داخلی روز اول ماه جولای سال 1863 شروع و تا روز 3 جولای ادامه داشت. با اینکه این جنگ داخلی کلاً سه روز به طول انجامید اما به عنوان خونین و مرگبارترین جنگ اتفاق افتاده در خاک ایالات متحده آمریکا از آن یاد می شود که در آن نزدیک به 50 هزار نفر در سه روز جانشان را از دست دادند. تاریخ شناسان معتقدند این جنگ خونین مسیر کل جنگ را به کل تغییر داد و مهم ترین رخداد کل این جنگ های داخلی به شمار می رود. در بازی Civil War: Gettysburg از نگاهی نزدیک در قالب یک بازی ویدئویی، به جریانات این جنگ داخلی پرداخته شده است. شما در نقش فرماندهان جنگی این باید در مراحل مختلف و در 3 سناریوی مجزا، این سه روز نبرد سنگین را تجربه کنید. سبک و ماهیت بازی در سبک بازی های استراتژی است و شما باید به صورت حرفه ای و حساب شده ارتش و نیروهای خود را آماده کنید. برای این کار می توان از انواع تجهیزات و توپ های جنگی و انواع نیروها و سربازها استفاده کرد. بازی Civil War: Gettysburg جزئیات جالبی در ارائه اطلاعات دقیق از نبردها به شما ارائه می دهد که می توانید با کمک آن نقاط ضعف بخش های مختلف نیروهای خود را پیدا کرده و برای رفع آن مشکلات اقدام کنید. نبرد اصلی گتیسبرگ شامل چند نبرد و عملیات مختلف می شود که در این بازی این بخش ها را نیز به عنوان سناریوهای جنگی می توان تجربه کرد.

برخی از ویژگی های بازی Civil War: Gettysburg اندروید :

  • طراحی های جالب با گرافیک ساده و مناسب برای بازی های استراتژیکی
  • امکان زوم و آنزوم کردن نقشه و دیدن اطراف
  • شبیه سازی جالب جنگ معروف نبرد گتیسبرگ و روایت گر رخدادهای واقعی
  • سبک استراتژیکی با قابلیت استفاده از تاکتیک های جنگی مثل Flank Attack یا حمله از جناحین
  • دارای سناریوهای متعدد شامل نبردهای Thoroughfare Gap ,Furr Farm, Goose Creek, Ewell’s Chapel, Marsh Cree, Little Round Top
  • وجود 5 نوع سواره نظام با خصوصیت های مخصوص به خود
  • قابلیت استفاده از ابزارهای جنگی از جمله 8 نوع توپخانه متفاوت
  • وجود 3 نوع پیاده نظام و امکان تعیین موقعیت دفاعی یا هجومی آن ها
  • وجود 4 نوع فرمانده و ژنرال جنگی
  • طراحی مراحل در روز و یا شب

بازی Civil War: Gettysburg به ظاهر یک بازی خیلی ساده است اما ویژگی های نفهته این بازی باعث می شوند تا برای کشف آن ها چند ساعتی زمان لازم داشته باشید. همچنین از جایی که این بازی به یک رویداد تاریخی و واقعی پرداخته است، تأثیرگذاری آن نیز بیشتر شده است. بازی Civil War: Gettysburg توانسته است از رأی کاربران، امتیاز 4.1 از 5.0 را به دست بیاورد. شما می توانید همین حالا آخرین آپدیت آن را به صورت خریداری شده و تست شده توسط اندروید، به راحتی در ادامه دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی v2.4.2 :

* برطرف سازی مشکلات بازی و بهینه سازیهای مختلف

 

Civil War: Gettysburg

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Civil War: Gettysburg :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.hexwar.acwgettysburg را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل