The Legacy 2 (Full) 1.0.5 - بازی ماجراجویی پازلی "میراث 2" اندروید


بازی اندروید, پازل و فکری, 696 2019-07-02 02:45:13

The Legacy 2 (Full) v1.0.5 – بازی معمایی و داستانی میراث 2 اندروید همراه دیتا
نسخه کامل و خریداری شده بازی با قیمت 6.99 دلار تقدیم به شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

The Legacy 2 – میراث 2 دومین قسمت رسمی از سری بازی های The Legacy استودیوی خلاق FIVE-BN GAMES کشور اوکراین است که مثل تمامی دیگر بازی های این شرکت بازی سازی، در سبک بازی های ماجرایی و پازلی تولید و منتشر شده است. The Legacy 2 به دنبال قسمت اول (که پیش از این آن را در اندروید معرفی کرده بودیم) تولید و درست مثل قسمت ابتدایی در دو نسخه رایگان (دمو) و پولی (Full) عرضه شد. ما هم طبق روال همیشگی، این بار نیز نسخه کامل و خریداری شده این بازی را که با عنوان The Legacy 2 Full در گوگل پلی با قیمت نسبتاً زیاد 6.99 دلار منتشر شده است تهیه و برای کاربران و مخاطبین سایت معرفی می کنیم. در قسمت دوم از این سری بازی، همچنان با شخصیت اصلی یعنی Diana همراه هستیم. در بازی The Legacy 1 داستانی جالب و مرموز را تجربه کردیم. داستانی که در آن این خانم جوان (Diana) که یک باستان شناس و کارمند یک موزه است، به خاطر یک اتفاق عجیب به دنیایی از یک تمدن باستانی می رود و با کلی مشقت و سختی در نهایت می تواند از آن دنیای رازآلود فرار کرده و بازگردد. حالا در The Legacy 2 که با عنوان The Legacy: Prisoner (به فارسی میراث: زندانی) نیز شناخته می شود، ماجرای قسمت قبل به شکلی دیگر تکرار می شود. داستان از این قرار است که دایانا بعد از بازگشت از آن دنیای مرموز، حالا از قبل کنجکاوتر شده و اهمیت زیادی برای آثار باستانی قائل است. در یک روز کاری او می بیند که یکی از نگهبانان موزه در حال حمل کردن یک شیء باستانی مربوط به عصر مایاها است. دایانا با این خیال که این نگهبان در حال سرقت این شیء با ارزش است، او را تعقیب می کند. بعد از اینکه این تعقیب و گریز ادامه می یابد، دایانا خیلی ناگهانی متوجه می شود که درست مثل گذشته، از طریق یک پورتال ناشناس به یک دنیای دیگر رفته است. حالا شما باید برای باری دیگر، به دایانا کمک کنید تا با حل معماها و پازل های مختلف راه بازگشت به خانه را پیدا کرده و در ضمن ماهیت این دنیای ناشناس را رمزگشایی کند. در طول بازی و مراحل آن با شخصیت های مختلف رو به رو می شوید. پازل های متفاوت و بازی های زیادی در مسیر شما قرار می گیرند. آیتم ها، اشیاء باستانی، کلکسیون های با ارزش و تاریخی و بسیاری موارد دیگر هستند که باید در این بازی با آن ها رو به رو شوید.
برخی از ویژگی های بازی The Legacy 2 اندروید :
The Legacy 2 یک اثر بسیار حرفه ای در زمینه بازی های پازلی و ماجراجویانه است که به خاطر داشتن چندین و چند خصوصیت عالی، به یک پکیج هنری خیلی خوب تبدیل شده است. در این بازی نه تنها از یک خط داستانی جالب به وجد خواهید آمد و مشتاقانه به دنبال کشف حقیقت خواهید بود، بلکه با پازل ها و معماهای گوناگون نیز به چالش کشیده شده و حسابی سرگرم می شوید. همچنین گرافیک عالی و پرجزئیات و طراحی فوق العاده حرفه ای مکان ها و شخصیت ها، این بازی را حقیقتاً به یک اثر هنری سینماتیک تبدیل کرده است. The Legacy 2 با کسب امتیاز 4.2 از 5.0 و در دو نسخه رایگان و پولی در دسترس کاربران قرار گرفته است. شما می توانید همین حالا نسخه پولی و خریداری شده این بازی را به صورت رایگان و تست شده از اندروید دانلود کنید و خودتان را در یک بازی سراسر هیجان انگیز و زیبا غرق کنید! توصیه می کنیم تصاویر و به ویژه ویدئوی تریلر معرفی بازی را مشاهده کنید.
تغییرات نسخه ی v1.0.5 :
* اعمال بهینه سازی های مختلف و بهبود پایداری بازی
 
The-Legacy-2
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی The Legacy 2 :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.fivebn.tl02.full را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.