Hasbro's BATTLESHIP 0.2.5 - بازی صفحه ای کشتی جنگی هازبرو اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 655 2020-06-06 01:30:06

Hasbro’s BATTLESHIP v0.2.5 – بازی سرگرم کننده و صفحه ای کشتی جنگی هازبرو همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده بازی با قیمت 4.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Hasbro’s BATTLESHIP – کشتی جنگی هازبرو یکی از بازی های زیبا و فوق العاده سرگرم کننده در سبک بازی های صفحه ای (Board) می باشد که توسط استودیوی انگلیسی Marmalade Game Studio تولید و با قیمت 4.99 دلار برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی در گوگل پلی به معرض فروش قرار داده شده است. سازنده و صاحب امتیاز اصلی بازی BATTLESHIP همانطور که از عنوان اصلی بازی پیداست، کمپانی معروف و قدیمی Hasbro است که قدمت آن نزدیک به یک قرن می شود! حالا همان بازی سنتی و جذاب قدیمی، این بار به دنیای بازی های ویدئویی آمده و شما می توانید نسخه اورجینال این بازی را در موبایل یا تبلت خود تجربه کنید! اگر با این بازی معروف آشنا باشید، حتماً می دانید که از قدیم تا به امروز، ده ها نسخه مختلف از این بازی به صورت پکیج های فیزیکی و بازی های ویدئویی منتشر شده است. حتی تا دهه های پیش، این بازی را روی کاغذ نیز انجام می دادند! در این بازی که به نبرد ناوهای جنگی مربوط می شود، شما در مقابل یک حریف صف آرایی می کنید. هر دو بازیکن یک صفحه 10x10 (طبق نسخه کلاسیک) دارند و در مجموع 100 خانه مربع شکل در اختیار خواهند داشت. سپس چند آیتم مختلف از جمله ناوهای جنگی بزرگ، متوسط و کوچک به هر بازیکن داده می شود تا آن ها را به صورت دلخواه در این صفحات قرار دهند. برای مثال ناوهای جنگی بزرگ به خاطر ابعاد بزرگ تر ممکن است 3 یا 4 خانه را پر کنند. اینکه آیتم ها یا مهره های خود را به حالت افقی یا عمودی بگذارید به خود شما مربوط است. همچنین محل قرار گیری آن ها نیز به صورت اتفاقی یا با انتخاب شما تعیین می شوند. بعد از اتمام این جای گزاری ها، حالا نوبت جنگ اصلی می رسد! در بازی Hasbro’s BATTLESHIP هر بازیکن به نوبت یکی از 100 خانه حریف را انتخاب می کند و یک بمب به آن نقطه پرتاب می کند. اگر بخشی از یکی از مهره های حریف در آن خانه حضور داشته باشد، آن خانه و آن بخش از کشتی جنگی حریف آسیب می بیند و در صورتی که ناو کوچک باشد، کلاً از بین می رود. اما اگر کشتی جنگی مورد نظر یک ناو بزرگ باشد و چند خانه را اشغال کرده باشد، با یک بمب از بین نخواهد رفت. به همین خاطر بازیکنی که حدس درست زده باشد می تواند به عنوان جایزه اقدام به شلیک های بیشتر کند.

 

Hasbro's BATTLESHIP

 

در بازی Hasbro’s BATTLESHIP هر شلیکی که به هدف بخورد یک امتیاز برای بازیکن خواهد بود و آن بازیکن در ازای این حدس درست می تواند حدس بعدی را نیز انتخاب کند. این مورد چیزی شبیه به تاس انداختن و افتادن عدد 6 برای بازیکن می باشد. اما اگر شلیک ها در خانه های خالی زده شوند، نوبت به نفر بعدی می رسد. روند کلی بازی به همین صورت است و این رقابت ها تا زمانی که تمام مهره های یکی از طرفین از بین برود ادامه خواهد داشت. برای افزایش جذابیت و متنوع کردن بازی، در Hasbro’s BATTLESHIP قابلیت های جالب فرعی مثل استفاده از آیتم های کمکی نیز تعبیه شده است. برای مثال شما می توانید از بمب افکن ها برای تخریب چند خانه حریف به تعداد محدود در هر مرحله استفاده کنید. این بازی دارای دو بخش اصلی آفلاین (بازی در مقابل هوش مصنوعی) و آنلاین (بازی در مقابل بازیکنان دیگر در سراسر دنیا) است. همچنین Hasbro’s BATTLESHIP دارای دو مد اصلی Classic و Commander است که در نوع Commander سبک و سیاق بازی به حالت مدرن درآمده و کمی پیچیده تر از حالت کلاسیک است. این بازی بسیار زیبا و جذاب با کسب امتیاز 4.1 از 5.0 و بیش از 50،000 خرید و دانلود در گوگل پلی عرضه شده است. اندروید نیز مفتخرانه نسخه خریداری شده و آخرین آپدیت این بازی را تهیه و برای شما عزیزان به صورت تست شده فراهم کرده است.

تغییرات نسخه ی v0.2.5 :

* تغییراتی برای این نسخه در گوگل پلی ذکر نشده است.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Hasbro’s BATTLESHIP :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.marmalade.battleship را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.