Battles of the Ancient World 2.3.8 - بازی نبرد های باستانی اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 871 2020-05-30 01:30:07

Battles of the Ancient World v2.3.8 – بازی سرگرم کننده و متفاوت نبرد های باستانی اندروید همراه دیتا
نسخه خریداری شده و کامل برنامه به ارزش 4.99 دلار تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

Battles of the Ancient World – نبرد های باستانی عنوان یک بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز در سبک بازی های استراتژیک است که توسط استودیو بازی سازی HexWar Games Ltd با قیمت 4.99 دلار برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. اگر از طرفداران بازی های استراتژیک هستید حتماً دلتان برای یک بازی خوب استراتژیک با تم نبرد های باستانی تنگ شده است! این روز ها آنقدر بازی های مدرن در ژانر های مختلف ارائه شده اند که کمتر کسی به چنین بازی هایی اهمیت می دهد اما خوشبختانه توسعه‌ دهندگان Battles of the Ancient World با ارائه یک گیم پلی یونیک و جذاب توانستنه اند اثری به یاد ماندنی خلق کنند و این صورت مسئله را برای مدت طولانی تغییر دهند. این بازی شما را به نبرد های باستانی سال ۱۴۵۷ پیش از میلاد مسیح می برد، جایی که باید کنترل لشکریان را به عهده بگیرید و دشمنان را شکست دهید. در این بازی سناریو های مختلفی وجود دارد که هر کدام از این سناریو ها در واقع روایتگر یک نبرد واقعی و رویداد تاریخی است. سناریو ها به خوبی طراحی شده اند و هر کدام تقریباً به مدت ۲۰ دقیقه مهارت های استراتژیک بازیکنان را به چالش می کشند. نقشه بازی به خوبی طراحی شده است و بازیکنان می توانند با زوم کردن به داخل و خارج در محیط بازی میدان نبرد را به صورت کاملاً واضح مشاهده کنند.

 

Battles of the Ancient World

 

در بازی Battles of the Ancient World مکانیسم نبرد ها فراتر از انتظار بازیکنان خواهد بود، از آرایش ها و سازماندهی نظامی لشکریان و موقعیت ژنرال ها گرفته تا طراحی میدان های نبرد، تماماً اتمسفر رئالیسم را به بازی القا می کنند. بازیکنان می توانند به عنوان هر دو طرف نبرد بازی کنند. نبرد ها حالت نوبتی دارند و برای برنده شدن در نبرد ها باید در ابتدا با یک استراتژی مناسب واحد های نظامی خود را سازماندهی کنید و لشکریان دشمن را شکست دهید و در انتها ژنرال های حریف را بکشید. واحد های نظامی شامل سوارکاران، شمشیر زنان، کمانداران، و نیزه داران هستند و قدرت هر واحد بین ۲۵۰ تا ۱۲۰۰ مرد جنگی است. کنترل های بازی بسیار ساده هستند و تمام عملکرد های بازی به سادگی از طریق ضربه زدن روی صفحه نمایش صورت می پذیرند. از دیگر ویژگی های این بازی می توان به مواردی چون : صدا گذاری عالی، امکان انتخاب سطوح دشواری مختلف، بیش از ۵۵ واحد نظامی مختلف، مأموریت های متنوع در نبرد ها، مانور های نظامی و حرکات استراتژیکی واقع گرایانه، و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. Battles of the Ancient World امتیاز 4.0 از 5.0 را در گوگل پلی به خود اختصاص داده است و تیم اندروید این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار داده است. در انتهای همین مطلب می توانید تصاویر اسکرین شات مربوط به گیم پلی بازی را مشاهده کنید تا با این بازی بیشتر آشنا شوید و در صورت تمایل آن را از سرور های ما دانلود کنید. امیدوارم از این بازی لذت ببرید!

تغییرات نسخه v2.3.8 :

* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات بازی .

 

دستورالعمل نصب واجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.hexwar.battlesoftheancientworld را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید.