دانلود The Quest 17.0 - بازی ماجراجویانه و نقش آفرینی "مأموریت" اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 1125 2021-05-01 00:45:25

The Quest v17.0 – بازی نقش آفرینی و ماجرایی مأموریت اندروید
نسخه خریداری شده بازی با قیمت 7.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

The Quest – مأموریت نام یک سری بازی عرضه شده در سبک نقش آفرینی از استودیوی Redshift Games کشور مجارستان برای سیستم عامل اندروید است. سری بازی های The Quest از جمله مجموعه بازی های پولی هستند که در پکیج های جداگانه تولید و منتشر شده اند. بازی The Quest که نسخه اورجینال و اصلی از این مجموعه می باشد، یک بازی جهان باز و نسبتاً پیچیده از لحاظ محتوایی است. طراحی های این بازی با نقاشی های دستی صورت گرفته اند. سبک بازی همانطور که گفته شد نقش آفرینی است اما برخلاف اغلب بازی های نقش آفرینی که نمای بازی در آن ها سوم شخص است، در این بازی به این صورت نبوده و نمای بازی به صورت اول شخص است. این سبک طراحی که شباهت خیلی زیادی به بازی های پیکسلی دهه 90 دارد، از روی نسل اول بازی های جهانی و انقلابی همچون Medal of Honor و یا Wolfenstein تولید و منتشر شده است. این سبک اگرچه پیچیده و کمی دشوار به نظر می رسد اما طرفداران بسیاری دارد. بازی The Quest دارای یک خط داستانی ماجرایی و حماسی است. در زمان های بسیار گذشته، یک پادشاهی با نام مونارس وجود داشت که محل زندگی انسان ها و نژادهای مختلف دیگر از انسان های صلح طلب بود. اما دیری نمی پاید که آرامش موجود در این پادشاهی به خاطر گم شدن یکی از فرماندهان اصلی از سرزمینی به نام Freymore تحت الشعاع قرار می گیرد و هرج و مرج و اتفاقات ناگوار یکی پس از دیگری به پادشاهی نزدیک می شوند. پیشگویی های جادوگران و زمزمه های مختلفی که در جای جای این سرزمین شنیده می شود خبر از آمدن اتفاقی شوم از طرف یک سایه شیطانی طلسم شده می دهند.

 

The Quest

 

در The Quest شما در نقش نماینده اصلی پادشاه مأمور می شوید تا با تحقیق و کشف حقیقت، راز پشت پرده این ماجراها را پیدا کنید و خیلی سریع جلوی رخدادهای ناخوشایند بعدی را بگیرید. می توانید از بین 5 نژاد مختلف با ویژگی ها و خصوصیت های منحصر به فرد، یکی را به دلخواه انتخاب کرده و داستان بازی را با شخصیت منتخب خود دنبال کنید. شما در این بازی پا به ماجراجویی و یک سفر پرمخاطره و ناشناس می گذارید. شما باید به مناطق مختلف مثل جنگل ها و مرداب ها، سیاه چاله ها و قلعه های گوناگون سفر کنید و با شخصیت ها، دوستان و دشمنان اهریمنی متعددی رو به رو شوید. امکان استفاده از انواع آیتم های متفاوت مثل طلسم و جادو، شمشیر و زره در این بازی وجود دارد. در طول مسیر می توانید صدها آیتم مختلف پیدا کرده و آن ها را با یکدیگر ترکیب کنید و یا آن ها را به دیگران فروخته و در ازای آن آیتم های دیگر بخرید. در بخش های مختلف بازی با شخصیت های زیادی برخواهید خورد و با داستان ها و دیالوگ های زیادی رو به رو می شوید. این نکته باعث می شود تا شما انتخاب های زیادی در بخش داستانی بازی داشته باشید و این انتخاب ها و تصمیمات می توانند در روند بازی هم مؤثر واقع شوند. بازی The Quest با بیشتر از 10،000 دانلود (خریداری) در گوگل پلی توانسته است امتیاز خیلی خوب 4.7 از 5.0 را به دست بیاورد. اندروید با تهیه نسخه کامل (پولی) این بازی و ارائه آن به صورت رایگان و تست شده، شما را دعوت به دانلود این بازی نقش آفرینی و جذاب می کند.

تغییرات نسخه ی v17.0 :

* برطرف سازی برخی از مشکلات جزئی از جمله مشکلات مربوط به دیالوگ ها

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی hu.redshift.thequest را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل