دانلود Magic Brick Wars 1.0.79 - بازی استراتژیک نبرد اسکلت ها اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 1894 2021-04-30 10:30:22

Magic Brick Wars v1.0.79 – بازی استراتژیک جالب و سرگرم کننده نبرد اسکلت ها اندروید
یک بازی استراتژیک دوست داشتنی و محبوب 
تست شده با اجرای آنلاین

Magic Brick Wars – نبرد اسکلت ها یک بازی استراتژیک فوق العاده زیبا و دوست داشتنی با طراحی عالی از استودیوی بازیسازی Halfbrick Studios برای اندروید است که با الهام از بازی کلش رویال سوپرسل ساخته شده است! کمپانی سازنده این بازی، بازیهای مشهوری چون Fruit Ninja و Jetpack Joyride را در کارنامه خود دارد و حالا تصمیم گرفته با ساخت یک بازی استراتژی به رقابت با بازیهای مشابه بپردازد! در این بازی شما در جنگ اسکلت ها شرکت خواهید کرد ؛ حمله کنید و دشمنان تان را با آنچه که در دست دارید نابود کنید! پادشاه اسکلت ها بازگشته است و در کنارش هم لشگری از اسکلت ها، اژادر، مرغابی ها، کوالاها، شیاطین و جادوگران دیده می شود که شما باید به او کمک کنید تا به مواضع دشمن حمله کند و به قلعه آن ها نفوذ کند چرا که بدون کمک شما از او کاری بر نمی آید! فقط حمله کنید و به پیش بروید! از افسون های جادویی و بلوک هایی که به آنها ورد خوانده شده استفاده کنید و دشمنان تان را خرد و خمیر کنید و برای ساعت ها در یک دنیای خاص سرگرم باشید! امکان ایجاد سلاح های خاص با کمک الماس ها نیز فراهم است که شما باید با این کار و تجهیز نیروهایتان به سلاح های منحصر به فرد دشمنان را سر به نیست کنید! اگر از علاقه مندان و عاشقان بازیهای استراتژیک با حال و هوای کلش رویال هستید بدون شک این بازی با یک طراحی خاص و ساخت فوق العاده نظرتان را جلب خواهد کرد و ارزش امتحان کردن را دارد!

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Magic Brick Wars اندروید:

  • شرکت در نیردهای نفس گیر با کاربران انلاین سراسر دنیا
  • در دترس بودن نیروهای مختلف برای استفاده در نبردها
  • امکان ایجاد سلاح های خاص با کمک الماس ها و تجهیز نیروها با ان ها
  • امکان تشکیل یک تیم قدرتمند از نیروها برای شرکت در نبردها
  • بدست اوردن غنائم مختلف مثل سکه و الماس در نبردهای خود
  • روش های مختلف تاکتیکی برای شکست دشمنان خود
  • طراحی فوق العاده زیبا، گرافیک اچ دی و گیم پلی اعتیاداور

بازی Magic Brick Wars تا به این لحظه +50 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را کسب کند که ما در اندروید جدیدترین نسخه اش را برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی اش را ببینید و در نهایت اگر مایل بودید با یک کلیک ان را از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید!

توجه : نسخه های جدید بازی هک نمی شود، در صورت هک شدن به جعبه دانلود اضافه می شود [در زمینه تاریخ عرضه مود سوال نفرمایید].

 

Magic Brick Wars