دانلود Secret Files 2 1.2.5 - بازی ماجرایی "پرونده های مخفی 2" اندروید


بازی اندروید, پازل و فکری, 1072 2021-04-30 18:30:33

Secret Files 2: Puritas Cordis v1.2.5 – بازی ماجرایی و جنایی پرونده های مخفی 2 برای اندروید
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 3.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Secret Files 2: Puritas Cordis – پرونده های مخفی 2: پوریتاس کوردیس دومین قسمت اصلی (بعد از بازی Secret Files Tunguska) و سومین عنوان (بعد از بازی Secret Files Sam Peters) از سری بازی های ماجرایی و بسیار محبوب Secret Files از استودیوی آلمانی Animation Arts Creative GmbH است که مثل همیشه، در اسرع وقت به معرفی آن پرداخته و به درخواست شما عزیزان نسخه پولی این بازی را تهیه و برای دانلود قرار می دهیم. در Secret Files 2: Puritas Cordis شاهد بازگشت شخصیت اصلی (Nina) از نسخه اول هستیم. بعد از ماجراهایی که در قسمت اول گذشت، حالا ماجراجویی های خطرناک بیشتری در انتظار شخصیت های اصلی یعنی Nina و Max است. اما این بار اتفاقات پیچیده تر و خطر بسیار بزرگتری در مقابل قهرمانان داستان ما قرار گرفته است. طبق خط داستانی بازی، وقایع طبیعی زیادی مثل فوران آتشفشان ها، زمین لرزه های مهیب و سونامی های غول آسا به صورت پشت سر هم در حال رخ دادن هستند. زمین در آستانه نابودی و بشریت در حال انقراض است. Max و Nina وارد عمل شده و متوجه می شوند که قرن ها پیش در قرون وسطی، یک پیامبر خبر از این رخدادها داده بود و این اتفاقات مرگبرا را پیش بینی کرده بود. حالا این دو شخصیت به دور دنیا سفر می کنند تا مدارک بیشتری راجع به این رخدادها پیدا کنند تا بتوانند علت و ماهیت آن را متوجه شوند. با سفر به نقاط دیگر دنیا، آن ها متوجه می شوند این وقایع در حال گسترش بوده و کل کره زمین در خطر نابودی قرار دارد. بنابراین آن ها می بایست سریع تر عمل کرده و راز تاریخی پنهان را پیدا کنند تا بتوانند با کمک آن جلوی خشم طبیعت را بگیرند. بعد از مدتی تحقیق، آن ها یک سر نخ پیدا کرده و باید به یک معبد مقدس و باستانی در اندونزی سفر کنند. در همین حین، سر و کله افرادی از سازمانی مخفی و مرموز به نام Puritas Cordis نیز پیدا می شود. به نظر می رسد فعالیت های عجیب این گروه و اقدامات مخفیانه آن ها با وقایع در حال رخ دادن مربوط باشد. به همین خاطر، شما در نقش شخصیت های اصلی بازی باید به سراغ این سازمان رفته و اطلاعات کسب کنید. گرافیک و طراحی های سه بعدی بازی تحسین برانگیز می باشند. گیم پلی Secret Files 2: Puritas Cordis نیز در سبک بازی های Hidden Objects و به صورت Point and Click می باشد. یکی از جذاب ترین و زیباترین بخش های این بازی، فیلم های انیمیشنی است که به خوبی روند داستانی بازی را برای مخاطب نمایش می دهند.

برخی از ویژگی های بازی Secret Files 2: Puritas Cordis اندروید :

  • یک بازی ماجرایی و کنجکاوانه با داستانی بسیار مهیج و حماسی
  • خط داستانی گیرا، دراماتیک و جنایی
  • گرافیک جالب و طراحی های دستی
  • فیلم های انیمیشنی زیبا و جذاب در بین مراحل
  • وجود 4 شخصیت قابل کنترل
  • بیش از 12 ساعت سرگرمی و ماجرا برای کشف کردن
  • وجود انواع و اقسام پازل های چالش برانگیز و جالب
  • سفر به بیش از 100 مکان مختلف در نقاط گوناگون کره زمین
  • تلاش برای کشف حقیقت و جلوگیری از نابودی بشریت
  • دوبله ها و صداگذاری های بی نظیر و عالی
  • دوبله شده به چندین زبان مطرح اروپایی
  • امکان پشت سر گذاشتن تمام داستان و مراحل بازی بدون نیاز به نصب اپیزودهای مجزا

Secret Files 2: Puritas Cordis یک بازی بسیار جذاب و پیشنهادی است که علاقه مندان به بازی های ماجرایی و جنایی را سیراب می کند. شخصیت پردازی های بی نظیر، اتفاقات مهیج و خط داستانی مجذوب کننده در کنار طراحی های شگفت انگیز و صداگذاری های فیلم مانند، این بازی را به یک اثر هنری حرفه ای تبدیل کرده است. Secret Files 2: Puritas Cordis با امتیاز 3.3 از 5.0 تا کنون بیش از 1000 بار در گوگل پلی خریداری شده است. هم اکنون قادر هستید تا نسخه نهایی و پرداخت شده این بازی را به صورت رایگان و تست شده از اندروید دانلود کرده و از انجام یک بازی ماجرایی و شگفت انگیز نهایت لذت را ببرید.

تغییرات نسخه ی v1.2.5 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی

 

Secret Files 2: Puritas Cordis

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.animationarts.secretfiles2 را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.