Trick Art Dungeon 1.87 - بازی ماجراجویی هنرِ نیرنگ در سیاهچال اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 609 2019-06-14 02:45:20

Trick Art Dungeon v1.87 – بازی ماجراجویی خاص نیرنگ سیاهچال اندروید همراه دیتا
نسخه خریداری شده و کامل بازی تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

Trick Art Dungeon – هنرِ نیرنگ در سیاهچال نام یک بازی یونیک و مفهومی در سبک بازی های ماجراجویی است که توسط استودیو بازی سازی G1 Playground Games با قیمت 2.99 دلار برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. آیا تا کنون به یک بازی به عنوان اثری هنری نگاه کرده اید؟ معمولاً از بازی ها به عنوان فرمی از سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت یاد می شود تا یک اثر هنری! البته حق با شماست و بیشتر بازی ها تنها برای گذراندن اوقات فراغت ساخته شده اند. وقت آن رسیده است که طرز تفکرتان را در مورد بازی ها تغییر دهید… سازندگان Trick Art Dungeon توانسته‌ اند هنر و سرگرمی را با هم تلفیق کنند. این بازی توانسته است از اشکال هندسی استفاده کند و گیم پلی بازی را به یک عکس سه بعدی زیبا و خوشرنگ تبدیل کند که احساسات مخاطبان را درگیر می‌ کند. هنرمندان می‌ دانند که واقعیت شکننده است و فاصله زیادی با توهم ندارد. این بازی واقعیت های بازیکنان را به چالش می کشد و ماجراجویی معمایی را با المان های بصری تلفیق می کند و پس از تحریک کردن انتظارات بازیکنان، با ارائه یک پرسپکتیو غیرمنتظره آنها را غافلگیر می کند. از لحاظ گیم پلی، داستان بازی در مورد کودکی است که پدر و مادر خود را در موزه گم کرده است و شما باید با حل کردن معما های مختلف مثل یافتن چشم حورس، جا به جا کردن جعبه ها، چرخاندن دستگیره ها، تکمیل کردن تصاویر، و… پدر و مادر کودک را پیدا کنید. علاوه بر آن بازیکنان باید آیتم هایی را در بازی بازیابی کنند که قطعه های یک تصویر هستند و به پیدا کردن پدر و مادر کودک کمک می کنند.
 
Trick Art Dungeon
 
در بازی Trick Art Dungeon تمام حرکت های شما با یک “فریب هنری”  آمیخته شده است و با حل کردن معما ها و تغییر پرسپکتیو، دشمنان شما مانند تصاویر سه بعدی که در خیابان ها مشاهده می کنید به نقاشی های بی آزار تبدیل می شوند. البته قرار نیست با دشمنان مبارزه کنید، شما باید از هوش خود استفاده کنید و پاسخ معما ها را پیدا کنید. اکثر بازی ها از جلوه های ویژه گرافیکی استفاده می کنند تا مخاطبان را به سمت خود جذب کنند اما Trick Art Dungeon گرافیک را به گیم پلی تبدیل کرده است و این خلاقیت و نوآوری مینیمالیست توانسته است جوایزی مثل Gyeonggi Game Creation Audition و Google Indie Game Festival را از آن خود کند. زیبایی های این بازی واقعاً وصف نشدنی است و به طور یقین تجربه جدیدی را برای ذائقه های خاص به ارمغان خواهد آورد. Trick Art Dungeon امتیاز 4.1 از 5.0 را در گوگل پلی به خود اختصاص داده است و تیم اندروید نسخه نهایی و خریداری شده این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان برای شما عزیزان قرار داده است. در انتهای همین مطلب می توانید ویدیو معرفی و تصاویر اسکرین شات مربوط به گیم پلی بازی را مشاهده کنید تا با این بازی بیشتر آشنا شوید و در صورت تمایل آن را از سرور های ما دانلود کنید. امیدوارم از این بازی زیبا لذت ببرید!
تغییرات نسخه v1.87 :
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی
 

دستورالعمل نصب واجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.G1Playground.TrickArtDungeon را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– در نهایت بازی را اجرا نمایید.