Talisman 29.17 - بازی استراتژیکی و تخته ای جالب "تالیسمان" اندروید + مود


بازی اندروید, استراتژیک, 901 2021-04-30 23:45:16

Talisman v29.17 + Mod – بازی تخته ای و مدیریتی تالیسمان برای اندروید
نسخه خریداری شده بازی با قیمت 3.49 دلار + نسخه مود (آنلاک شده)
تست شده با اجرای بدون مشکل

Talisman – تالیسمان (طلسم) عنوان یکی از پرمخاطب ترین و معروف ترین بازی های عرضه شده در سبک بازی های تخته ای (Board) و استراتژیکی از سوی استودیوی  آمریکایی Asmodee Digital سازنده بازی های معروفی همچون Splendor و Carcassonne می باشد. این استودیو کلاً به خاطر تولید بازی های تخته ای و استراتژیکی به شهرت رسیده است. سری بازی های تالیسمان به عنوان آثار برگزیده ای از این کمپانی شناخته می شوند. در بازی Talisman که به افسانه های قدیمی و حماسی مرتبط می شود، شما در نقش قهرمانانی از دوره های مختلف تاریخی ظاهر خواهید شد که پا به یک ماجراجویی خطرناک و یک سفر پرمخاطره گذاشته اند. درواقع شما و دیگر قهرمانان و موجودات افسانه ای در این بازی، بر سر تاج و تخت قدرت که با نام Crown of Command یا تاج پادشاهی شناخته می شود در حال جنگ می باشید. نسخه فیزیکی و اولیه این بازی که حالا بیش از 30 سال از عرضه آن می گذرد، یکی از محبوب ترین بازی های فکری و تخته ای در زمان خودش بود. حالا بعد از گذشت 3 دهه، طرفداران این بازی فانتزی، می توانند باری دیگر بازی جذاب و پرطرفدار Talisman را این بار به صورت دیجیتالی در دستگاه اندرویدی خود تجربه کنند. در این بازی شما با کارت های زیادی سر و کار دارید. درواقع هر کارت شامل یک شخصیت قهرمان و یا یک آیتم دیگر است که باید با جمع آوری آن ها، قدرت پایگاه خود را افزایش دهید. بیش از 10 نوع کاراکتر مختلف در این بازی وجود دارند که می توانید با کمک آن ها دشمنان را عقب رانده و برای به دست گرفتن قدرت از آن ها کمک بگیرید. صدها آیتم، کارت و بخش های مخفی در این بازی وجود دارند که مقدار زیادی از آن ها به شانس شما در تاس انداختن ربط دارد! دشمنان شما موجوداتی افسانه ای و بی رحم هستند که برای دستیابی به قدرت هر کاری می کنند.

برخی از ویژگی های بازی Talisman اندروید :

  • طراحی مجدد بازی معروف تالیسمان به صورت مجازی
  • گرافیک جذاب و طراحی های زیبا
  • گیم پلی سرگرم کننده در سبک بازی های تخته ای (نوبتی)
  • وجود ده ها نوع کارت از شخصیت ها و آیتم های گوناگون
  • وجود 14 شخصیت مختلف از جمله قهرمانان جنگجو، قاتلین، سارقین و جادوگران
  • دارای بخش آفلاین
  • دارای بخش آنلاین (2 الی 6 نفره)
  • دارای بخش آفلاین چند نفره (به صورت نوبتی)
  • دارای بخش آموزشی
  • سفر به مناطق مختلف مثل The Reaper, The Frostmarch, The Dungeon, The Highland, The Sacred Pool, The City و The Nether Realm
  • قابلیت ست کردن تنظیمات مختلف و تغییر سرعت و روند بازی
  • قابلیت ارتقاء بخش های مختلف مثل قهرمانان و نیروهای آن ها
  • امکان آنلاک کردن کارت های مخفی و قفل شده

Talisman از آن دست بازی های محبوبی است که طرفداران خاصی دارد. اگر شما هم یکی از گیمرهای سبک بازی های Board هستید، احتمالاً نام این بازی را شنیده اید و از انجام آن بسیار لذت خواهید برد. Talisman بخش های مختلفی دارد و می توان آن را به صورت آفلاین (تک نفره) و یا چند نفره (به صورت نوبتی در یک دستگاه) بازی کرد. این بازی همچنین بخش آنلاین نیز دارد. بازی تالیسمان با بیش از 100 هزار دانلود و کسب امتیاز 4.1 از 5.0 از بیش از 8000 رأی، یکی از پر مخاطب ترین بازی های عرضه شده در این زمینه است. این بازی از سایت های نقد و بررسی معتبری همچون BoardGameGeek و PocketGamer امتیاز بسیار بالایی دریافت کرده است. اگر می خواهید شما نیز به طرفداران این بازی بپیوندید، می توانید نسخه معمولی (پرداخت شده و بدون محدودیت) این بازی به همراه نسخه مود شده آن از اندروید دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی v29.17 :

* برای این نسخه تغییراتی در دسترس نیست.

 

Talisman